Rankkaa kun naiset haluaa heti seksiä tutustumatta. Varakkaat, hyvännäköiset ja kivat. Haluaa huolehtia minusta. Yhteen pitäisi muuttaa. Miksi kukaan normaali ei tykkää ja ole kiinnostunut mitä ajattelen ja kuka olen? Eikö ketään kiinnosta tutustua rauhassa, antaa tunteiden herätä jos niin on tarkoitettu ja sitten lähentyä intiimisti?
Kaikkea joutuu kestämään
12
233
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Oletko joku reppanamainen ?
- Anonyymi00002UUSI
Oletko nyt varma että haluaa seksiä vai kuvitteletko vain, tunteiden kertominen ja niistä puhuminen ei tarkoita että haluaa heti seksiä.
- Anonyymi00004UUSI
Jos ei edes tunne yhtään, tiedä toisesta juuri mitään. Eikö se ole ihan kuvitelmaa?
- Anonyymi00003UUSI
Taidat itse haluta sitä seksiä
- Anonyymi00005UUSI
Niin, että vika on tavallaan uhrin.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin, että vika on tavallaan uhrin.
Vain jos on mies.
- Anonyymi00007UUSI
Ai nyt tulikin miesversio samasta aiheesta kuin aikaisemmin. Tuskin ketään haittaa että mies pröystäilee.
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä tuollainen namipala herättää varmasti mielenkiintoa. Harmi kun itse olen pelkästään kiva, mutta se ei onneksi sinua haittaa 😌 Kuin hänelle, nuoremmalle miehelle.
- Anonyymi00009UUSI
Kiva aloitus ja hyvä näkökulma asiaan 🤗 Olisiko nyt niin, että maailma muuttuu, naisista tulee uranaisia ja heillä on varaa valita mies seksuaalisen kiinnostuksen perusteella, eikä varallisuuden. Tuntuisi aivan mahtavalta. Hyvää Uutta Vuotta aloittajalle ❤️
- Anonyymi00011UUSI
Anteeksi. Keksin aloituksen päästäni.
- Anonyymi00012UUSI
Alfa miehen ympärillä koko ajan seksiä vonkaavia naisia! Eipä ole puutteen päivää näkynyt! Ja paljaalla saa kuksia!
- Anonyymi00013UUSI
Älä tyrkytä munaa eli puhu seksistä heti ja jaa kuvia niille vaan järjestä tutustuminen jossain ilman kuvia ensin .
Oot joku Demiseksuaali romantikko .
Kannattaa näyttää kuva ja ottaa seksi puheeksi vasta myöhemmin kun ekan kk aikana
Sut luultavasti tulkitaan jotenkin väärin sen suhteen mitä oikeasti toivot ja tarvitset.
Varsinkin jos ne jotka tulee tarjolle aina samanmoisia joitain pitää muuttaa että muun tapaiset ihmiset lähestyvät .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1783600Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512512- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101129Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741070- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741