Toivon, että olet onnellinen!
Naiselta
Hyvää uutta vuotta rakas mies
20
345
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Samaa toivon sinulle, jos olet minun rakas nainen? Hyvää uutta vuotta sinullekin, jollet ole hän?
- Anonyymi00003UUSI
Kuka hänen sitten pitäisi olla? 😁
- Anonyymi00007UUSI
Hyvää uutta vuotta ❤️
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuka hänen sitten pitäisi olla? 😁
Hän ehkä tietää tai sitten ei?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta ❤️
Heh, nyt löytyi oikea vastaanottaja uuh aah jippiajee 🤭🫶
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hän ehkä tietää tai sitten ei?
No, miten minä voisin sen tietää, ellet ollut osallinen tämän päiväiseen hassutukseen…?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No, miten minä voisin sen tietää, ellet ollut osallinen tämän päiväiseen hassutukseen…?
Olitko se sinä joka tulit vastaan sen yhden sillan tykönä? Ehkä ajoit punaisella Opel Vectralla ja autosi rekisterikirjaimet tekivät ikään kuin kuunsirppimäisen hahmon jos sitä katsoi oikeasta kulmasta? Viet kai aina roskapussin 2 kertaa viikossa koska olen odottanut sinua rappukättävässä. Portaiden alta näkee hyvin hameesi alle. Rakastan sinua nainen toivottaa mies.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olitko se sinä joka tulit vastaan sen yhden sillan tykönä? Ehkä ajoit punaisella Opel Vectralla ja autosi rekisterikirjaimet tekivät ikään kuin kuunsirppimäisen hahmon jos sitä katsoi oikeasta kulmasta? Viet kai aina roskapussin 2 kertaa viikossa koska olen odottanut sinua rappukättävässä. Portaiden alta näkee hyvin hameesi alle. Rakastan sinua nainen toivottaa mies.
Minäpä minä hyvinkin, vaikka kaikki meni metsään 😄
- Anonyymi00002UUSI
Hyvää uutta vuotta rakas! Olisitpa toteuttanut suurimman haaveeni ja rakasteltu. Oltaisiin lähennytty ja aloitettu parisuhde.
- Anonyymi00005UUSI
Niin, mutta miksi piti sotkea muut asiat (en syytä sinua) ettei tuollainen ollut nyt mahdollista.
- Anonyymi00006UUSI
Hyvää uutta vuotta kuitenkin. Olkoon ensi vuosi parempi.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin, mutta miksi piti sotkea muut asiat (en syytä sinua) ettei tuollainen ollut nyt mahdollista.
En ole hän, en ole sotkenut mitään.
- Anonyymi00016UUSI
Pian toteutuu molemmat Rakas! Suhde on jo alkanut kultaseni
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pian toteutuu molemmat Rakas! Suhde on jo alkanut kultaseni
Ihanaa! Milloin kerrot siitä minulle?
- Anonyymi00012UUSI
Huomaan puheistanne, että te ymmärrätte jotain rakkaudesta. Sitä samaa!
- Anonyymi00014UUSI
Kaunis viesti. Hyvää uutta vuotta! (sivusta.)
- Anonyymi00017UUSI
Olipa kerran elämä...sinisellä pallolla keskellä meriä järviä ja metsää. Järven rannalla kaksi rakkautta kaipaavaa poloista reppulia odotti toisiaan. Ukkosen jumala vastusti liittoa ja jymisi matalaa murinaa. He olivat hiljaa ja katsoivat kirkasta tähtitaivasta odottaen jotain suuntaa minne suunnistaa Rakastaan etsien. Viimein kirkas tähtitaivaan komeetta lensi luoteesta ja räjähti ilmakehässä tuottaen tuhansia tähtisirpaleita jotka läpäisivät ilmakehän ja sattumalta putosivat näiden poloisten eteen. Siitä hetkestä he tiesivät suunnan oikean ja sammalen täyttämän kivisen metsän läpi löysivät toisensa. He vaihtoivat kauniisti hehkuvat kivet toisilleen ja samassa salama jyrähti ja iski maahan syvän uurteen ja saven ja sammaleen tuoksu täytti metsän. He olivat peloissaan. Pelko oli turhaa ja uniharhasta oli tullut totta J
- Anonyymi00018UUSI
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
Rakastan sinua niin paljon, etten ymmärrä itsekään! > ❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00021UUSI
Hieno kertomus. J liittyi tähän toisin kuin itsellä, mutta hienoa 😀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1783600Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512512- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101129Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741070- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741