Toivon, että olet onnellinen!
Naiselta
Hyvää uutta vuotta rakas mies
20
546
Vastaukset
- Anonyymi00001
Samaa toivon sinulle, jos olet minun rakas nainen? Hyvää uutta vuotta sinullekin, jollet ole hän?
- Anonyymi00003
Kuka hänen sitten pitäisi olla? 😁
- Anonyymi00007
Hyvää uutta vuotta ❤️
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuka hänen sitten pitäisi olla? 😁
Hän ehkä tietää tai sitten ei?
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta ❤️
Heh, nyt löytyi oikea vastaanottaja uuh aah jippiajee 🤭🫶
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hän ehkä tietää tai sitten ei?
No, miten minä voisin sen tietää, ellet ollut osallinen tämän päiväiseen hassutukseen…?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
No, miten minä voisin sen tietää, ellet ollut osallinen tämän päiväiseen hassutukseen…?
Olitko se sinä joka tulit vastaan sen yhden sillan tykönä? Ehkä ajoit punaisella Opel Vectralla ja autosi rekisterikirjaimet tekivät ikään kuin kuunsirppimäisen hahmon jos sitä katsoi oikeasta kulmasta? Viet kai aina roskapussin 2 kertaa viikossa koska olen odottanut sinua rappukättävässä. Portaiden alta näkee hyvin hameesi alle. Rakastan sinua nainen toivottaa mies.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olitko se sinä joka tulit vastaan sen yhden sillan tykönä? Ehkä ajoit punaisella Opel Vectralla ja autosi rekisterikirjaimet tekivät ikään kuin kuunsirppimäisen hahmon jos sitä katsoi oikeasta kulmasta? Viet kai aina roskapussin 2 kertaa viikossa koska olen odottanut sinua rappukättävässä. Portaiden alta näkee hyvin hameesi alle. Rakastan sinua nainen toivottaa mies.
Minäpä minä hyvinkin, vaikka kaikki meni metsään 😄
- Anonyymi00002
Hyvää uutta vuotta rakas! Olisitpa toteuttanut suurimman haaveeni ja rakasteltu. Oltaisiin lähennytty ja aloitettu parisuhde.
- Anonyymi00005
Niin, mutta miksi piti sotkea muut asiat (en syytä sinua) ettei tuollainen ollut nyt mahdollista.
- Anonyymi00006
Hyvää uutta vuotta kuitenkin. Olkoon ensi vuosi parempi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin, mutta miksi piti sotkea muut asiat (en syytä sinua) ettei tuollainen ollut nyt mahdollista.
En ole hän, en ole sotkenut mitään.
- Anonyymi00016
Pian toteutuu molemmat Rakas! Suhde on jo alkanut kultaseni
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pian toteutuu molemmat Rakas! Suhde on jo alkanut kultaseni
Ihanaa! Milloin kerrot siitä minulle?
- Anonyymi00012
Huomaan puheistanne, että te ymmärrätte jotain rakkaudesta. Sitä samaa!
- Anonyymi00014
Kaunis viesti. Hyvää uutta vuotta! (sivusta.)
- Anonyymi00017
Olipa kerran elämä...sinisellä pallolla keskellä meriä järviä ja metsää. Järven rannalla kaksi rakkautta kaipaavaa poloista reppulia odotti toisiaan. Ukkosen jumala vastusti liittoa ja jymisi matalaa murinaa. He olivat hiljaa ja katsoivat kirkasta tähtitaivasta odottaen jotain suuntaa minne suunnistaa Rakastaan etsien. Viimein kirkas tähtitaivaan komeetta lensi luoteesta ja räjähti ilmakehässä tuottaen tuhansia tähtisirpaleita jotka läpäisivät ilmakehän ja sattumalta putosivat näiden poloisten eteen. Siitä hetkestä he tiesivät suunnan oikean ja sammalen täyttämän kivisen metsän läpi löysivät toisensa. He vaihtoivat kauniisti hehkuvat kivet toisilleen ja samassa salama jyrähti ja iski maahan syvän uurteen ja saven ja sammaleen tuoksu täytti metsän. He olivat peloissaan. Pelko oli turhaa ja uniharhasta oli tullut totta J
- Anonyymi00018
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
Rakastan sinua niin paljon, etten ymmärrä itsekään! > ❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00021
Hieno kertomus. J liittyi tähän toisin kuin itsellä, mutta hienoa 😀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien992239- 2181901
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1761742Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1011306- 381200
- 1221098
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo27681390kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit180681Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli47635Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo50623