Mitkä tunteet kaivatuistasi tai millaiset toiveet jos niitä oli?
Jäikö päällimmäiseksi
16
306
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Jäikö? Olen hänen.
- Anonyymi00007UUSI
Eniten harmittaa että taas kerran petyin naiseen.
Ei sen takia ettei kiinnostanut vaan lopulta naisesta ihmisenä jäi huono kuva. Joku saattaisi sanoa että oma vika mitäs valitset tuollaisia, mutta kyllä henkilö monella tapaa vakuutti minut että on hyväsydäminen ihminen.
Valitettavasti naiset aina heijastavat syyt lopulta mieheen ja että vian pitää olla miehessä, mutta nämä nykynaiset....yksinkertaisesti turhaan odotan aikuismaista ja asiallista käytöstä.
Tapaat "herkän" naisen ja alta paljastuu ihan samanlainen tarjottimella varatuille miehille esille pitävä huora.
Kaikkein pahinta on siis se että menettä uskon naisiin sekä siihen että kun huomaa jossakussa samoja piirteitä että ne myös kattaisivat tietynlaisen aikuismaisen käytösmallin ja luotettavuuden yms.
Siinä vaiheessa sillä että välittääkö nainen minusta tai onko kiinnostunut ole enää väliä.
Olen ajat sitten luopunut siitä että vapaina löytyisi naisia jotka viehättäisivät minua sekä fyysisesti että erityisesti henkisesti.- Anonyymi00008UUSI
Jos varattuna leikkii muiden kanssa, mitä muuta voi odottaa saavansa. 💁
- Anonyymi00009UUSI
Itse mietin, että mitä jos olisi naisen kanssa, joka alkaa kylmän raihallisesti vehtaamaan toisen miehen kanssa, joka on oikeasti mukava. Siinä hetkessä punnitsee oman arvonsa, ymmärtää, että jos lähtee menemään se oma persoona kaikki lähtee siinä mukana, olisi hyvä kostonisku, vai onko silleen, et okei, no joo, mut mun pitää löytää mun oma vaimo, jos voin olla joskus avuks...
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos varattuna leikkii muiden kanssa, mitä muuta voi odottaa saavansa. 💁
En tiedä mitä osaa et ymmärtänyt, mutta en ole ollu varattu.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itse mietin, että mitä jos olisi naisen kanssa, joka alkaa kylmän raihallisesti vehtaamaan toisen miehen kanssa, joka on oikeasti mukava. Siinä hetkessä punnitsee oman arvonsa, ymmärtää, että jos lähtee menemään se oma persoona kaikki lähtee siinä mukana, olisi hyvä kostonisku, vai onko silleen, et okei, no joo, mut mun pitää löytää mun oma vaimo, jos voin olla joskus avuks...
Edellisenä vastaan että joskus seurustelin naisen kanssa, joka jätti minut. Harmitti valtavasti. Hän löysi uuden miehen. Ajattelin että valinnut kuitenkin jonkun rentun. Ei, valitse todella mukavan miehen, jonka kanssa edelleen yhdessä 10 vuotta myöhemmin. Varmasti oli ystävällisempi ja mukavampi, ainakin päälle päin miehenä kuin itse.
Tuo nainen joskus näytti minulle miten hyvä nainenkin voi olla. Mutta nämä kokemukset jälkikäteen ovat taas opettaneet kuten ennen tuota naista että hän oli 1 ehkä miljoonasta naisesta. - Anonyymi00014UUSI
Ei kai varattuus ongelma ole jos kumpikin olisitte tykästyneet, rakastuneet, löytäneet onnen toisistamme. Nainen ei sitten ollut tykästynyt sinuun ja nyt olet pettynyt.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei kai varattuus ongelma ole jos kumpikin olisitte tykästyneet, rakastuneet, löytäneet onnen toisistamme. Nainen ei sitten ollut tykästynyt sinuun ja nyt olet pettynyt.
En nyt jaksa vastava vänkääjälle. Opettele lukemaan lapsi.
Kumpikaan ei ollut varattuja. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En nyt jaksa vastava vänkääjälle. Opettele lukemaan lapsi.
Kumpikaan ei ollut varattuja.Oletpas kiihkoinen, no wonder that bitch said no.
- Anonyymi00010UUSI
Vain ikävät ja ikuiset, koko elämän pilanneet traumat. Joten kosto elää.
- Anonyymi00012UUSI
Kosto on heikkojen ja heikkopäisten hommaa!
- Anonyymi00017UUSI
Surettaa se, että taas meni vuosi ilman häntä. Toivoisin niin, että 2026 muuttaa asian...
- Anonyymi00018UUSI
Hieman alakuloiset tunnelmat mutta eipä tähän tämän enempää.
- Anonyymi00019UUSI
Ei minun juttu tyypin kanssa ole mihinkään loppunut
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1783600Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512512- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101129Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741070- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741