Mikä estäisi

Anonyymi-ap

Sinua rakastumasta johonkin toiseen naiseen? Pystytkö rakastamaan niin etten olisi mielessäsi

39

581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En pysty. Se on tullut jo selväksi.

• Anonyymi00002

Miksi et pysty?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Miksi et pysty?

En kirjoita sinulle mitään novellia miksi hän on ainutlaatuisin nainen jonka olen ikinä tavannut. Se on se tunne minun sisälläni, sydämessä. Millainen hän on.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En kirjoita sinulle mitään novellia miksi hän on ainutlaatuisin nainen jonka olen ikinä tavannut. Se on se tunne minun sisälläni, sydämessä. Millainen hän on.

Kirjoita vaan. Sivusta

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minusta on hyvä, että jotkut miehet pistää vastaan näille kalastelijoille palstalla. Ei ne muuta halua kuin kehuja, joita sitten voivat kuvitella itselleen osoitetuksi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minusta on hyvä, että jotkut miehet pistää vastaan näille kalastelijoille palstalla. Ei ne muuta halua kuin kehuja, joita sitten voivat kuvitella itselleen osoitetuksi.

Kiitos sinulle ja hyvää uuttavuotta. Tunteenpurkua tämä on itselleni, myös tämmösiin vastaileminen. Mutta en tykkää kirjoitella juuri lainkaan henkilökohtaisla asioita tai asioita jotka liittyvät kovasti toiseen. 18:34

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kiitos sinulle ja hyvää uuttavuotta. Tunteenpurkua tämä on itselleni, myös tämmösiin vastaileminen. Mutta en tykkää kirjoitella juuri lainkaan henkilökohtaisla asioita tai asioita jotka liittyvät kovasti toiseen. 18:34

Hiiteen semmoset tunteen purut, purkakaa ne oikeille ihmisille oikeaan paikkaan.

• Anonyymi00004

Tuskin siitä mitään tulee

• Anonyymi00005

Nyt nainen itsetuntoa enemmän sulta. Epäilijää ei rakasteta. m>n

• Anonyymi00006

Miten itsetunto tähän liittyy

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niimpä, joku rakastaa enemmän hyvää itsetuntoa kuin itse naista.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Epäilijät jää aina toiseksi. Pitää ottaa mies, ennenkuin toiset ehtii.

• Anonyymi00010

En välttämättä. Olet liian rakas.

• Anonyymi00011

Kyllä sen tarvis nytten mennä ainoastaan sille osoitettuun paikkaan, minne se kyllä hyvin mielellään meneekin; aiheuttamaan kaikenlaisia tuntemuksia ;)

• Anonyymi00012

Mihin se aiemmin on mennyt?

• Anonyymi00013

Sitä on paha sanoa, mutta olen tähän mennessä rakastunut vain yhteen. Katsotaan tulisiko joku yhtä ihana vielä vastaan, mutta tällä kertaa molemminpuolisilla tunteilla.

• Anonyymi00014

Kyllä varmaan,ku menet sinne transbaariin!kohtaat kaltaisesi miehen siellä!

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kyllä varmaan,ku menet sinne transbaariin!kohtaat kaltaisesi miehen siellä!

Kiitos mutta olen ihan heteromies, enkä halua sinua.

• Anonyymi00017
      UUSI

Oot vain mun rahojen perässä. Etti joku köyhempi mies, sopii sulle paremmin.

• Anonyymi00018
        UUSI

Sulla mitää rahaa oo!

• Anonyymi00020
        UUSI

Ota mut❤️ pliiiils

• Anonyymi00022
        UUSI

Totuus tulee tässä!
        En ole kiinnostunut sinusta mies missään mielessä en minkäänlaisissa olosuhteissa.
        Tiedä tämä, vaikka vastasin tähän pilkkaasi.
        Rahaa en usko sinulla olevan yli oman tarpeen eikä rahavarasi minua kiinnosta vaikka olisikin.
        Kiinnostuksen puutteeni syyt tiedät kyllä.
        PS. Uusi-Vuosikaan ei muuta totuutta / Totuus ei pala tulessakaan!

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Totuus tulee tässä!
        En ole kiinnostunut sinusta mies missään mielessä en minkäänlaisissa olosuhteissa.
        Rahaa en usko sinulla olevan yli oman tarpeen eikä rahavarasi minua kiinnosta vaikka olisikin.

Uskoisit nyt jo ettei se mies ollut susta kiinnostunut.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Totuus tulee tässä!

Mikähän mahtaa olla se tosi, kuin vesi? Oletko kenties lesbo, samaa sukua tai jotain yms? Sivusta kysyn

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla se tosi, kuin vesi? Oletko kenties lesbo, samaa sukua tai jotain yms? Sivusta kysyn

Joo kyllä olen lesbo ja sehän sua mies jurppiikin.
        sivusta

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Joo kyllä olen lesbo ja sehän sua mies jurppiikin.
        sivusta

Ehkä jotenkin

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Totuus tulee tässä!

Hah Hah lurinallesi!

• Anonyymi00019
      UUSI
    • Anonyymi00021
      UUSI

Varmasti joo, kyllä mä voisin nähdä tilanteen, missä huomaakin, että kaikki onkin ollut jotain testiä, tai valnistelua sitä OIKEAA PUOLISOA varten, sit' sitä ois vaan sillee 'ei vitsi ei ois kyllä ikinä arvannu!'.

• Anonyymi00024
      UUSI

Ei pysty

• Anonyymi00025
      UUSI

mä menin sillon sen verran sekaisin ettei sitä tule tapahtumaan tässä elämässä enää koskaan hän on jotain mitä en voi sulle selittää

• Anonyymi00027
      UUSI

Kyllähän se on mahdollista ja hyvinkin todennäköistä tässä elämäntilanteessa. Valehtelisin jos kertoisin, ettet olisi aina mielessäni. Mietin olisiko se uusi suhde kuitenkaan kestävää sen tunteen alla. Toivon kuitenkin jotain ratkaisua ja yhteistä kanssasi. Tunnemme toisemme jo aika hyvin tunne ja ajatus tasolla ja sitä syvää tunnesidettä en haluaisi hukata. Vuodet ovat näyttäneet hyviä hetkiä ja ajatuksia hyvään kehon kieleen ja niitä hyvänolon tunteita ei voi unohtaa. Myös lokaa ja kaikkea pahaa on tullut välillä täydeltä laidalta, mutta kaikki otettu vastaan ja potkittu sivummalle. Toivon kuitenkin, että jokin ratkaisu löytyisi. Olet Nainen joka on aina minussa

• Anonyymi00028
      UUSI

Kyllä, mikään ei sitä estä.

• Anonyymi00029
      UUSI

Eipä mikään muu kuin minä itse helpommal olen selvinny kun opettelin hallitsemaan tunteeni niin etten tunne toista kohtaan kuin just sen mitä tämä tuntee mua kohtaan keltään muulta tuskin onnistuu

• Anonyymi00031
      UUSI

Etkö tajua ettei se mies rakasta ketään..?? Turhia toiveita täälläkin jahtaat. Se on aina pettänyt kun voi ja jatkossakin pettää. Ilman mitään tunteita. Vain seksi on sille tärkeää.
      Miten naiset on niin tyhmiä.

• Anonyymi00036
        UUSI

Kenen puolesta puhut trolli!

• Anonyymi00034
      UUSI

Sinä estät ja en vaan pysty.

• Anonyymi00037
      UUSI

Ehkä pystyisin suhteeseen, mutta olisit aina mielessäni ja se ei tuntuisi minusta kestävältä suhteelta. On vaikea rakastaa toista jos on rakkaus takana jatkuvasti! En halua sitä edes kokeilla, koska silloin satuttaisin sitä toista osapuolta, koska en olisi rehellinen. Rakkaani haluan enkä mitään teatteria❤️

• Anonyymi00039
      UUSI

Ei oo tullut vastaan ketään joka soittaisi kelloja kuin sä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      208
      4575
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      104
      3313
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1807
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      14
      1420
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1346
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1263
    7. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      259
      1216
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      52
      1190
    9. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1141
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      55
      1089
    Aihe