Sinua rakastumasta johonkin toiseen naiseen? Pystytkö rakastamaan niin etten olisi mielessäsi
Mikä estäisi
39
581
Vastaukset
- Anonyymi00001
En pysty. Se on tullut jo selväksi.
- Anonyymi00002
Miksi et pysty?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi et pysty?
En kirjoita sinulle mitään novellia miksi hän on ainutlaatuisin nainen jonka olen ikinä tavannut. Se on se tunne minun sisälläni, sydämessä. Millainen hän on.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
En kirjoita sinulle mitään novellia miksi hän on ainutlaatuisin nainen jonka olen ikinä tavannut. Se on se tunne minun sisälläni, sydämessä. Millainen hän on.
Kirjoita vaan. Sivusta
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minusta on hyvä, että jotkut miehet pistää vastaan näille kalastelijoille palstalla. Ei ne muuta halua kuin kehuja, joita sitten voivat kuvitella itselleen osoitetuksi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minusta on hyvä, että jotkut miehet pistää vastaan näille kalastelijoille palstalla. Ei ne muuta halua kuin kehuja, joita sitten voivat kuvitella itselleen osoitetuksi.
Kiitos sinulle ja hyvää uuttavuotta. Tunteenpurkua tämä on itselleni, myös tämmösiin vastaileminen. Mutta en tykkää kirjoitella juuri lainkaan henkilökohtaisla asioita tai asioita jotka liittyvät kovasti toiseen. 18:34
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kiitos sinulle ja hyvää uuttavuotta. Tunteenpurkua tämä on itselleni, myös tämmösiin vastaileminen. Mutta en tykkää kirjoitella juuri lainkaan henkilökohtaisla asioita tai asioita jotka liittyvät kovasti toiseen. 18:34
Hiiteen semmoset tunteen purut, purkakaa ne oikeille ihmisille oikeaan paikkaan.
- Anonyymi00004
Tuskin siitä mitään tulee
- Anonyymi00005
Nyt nainen itsetuntoa enemmän sulta. Epäilijää ei rakasteta. m>n
- Anonyymi00006
Miten itsetunto tähän liittyy
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niimpä, joku rakastaa enemmän hyvää itsetuntoa kuin itse naista.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Epäilijät jää aina toiseksi. Pitää ottaa mies, ennenkuin toiset ehtii.
- Anonyymi00010
En välttämättä. Olet liian rakas.
- Anonyymi00011
Kyllä sen tarvis nytten mennä ainoastaan sille osoitettuun paikkaan, minne se kyllä hyvin mielellään meneekin; aiheuttamaan kaikenlaisia tuntemuksia ;)
- Anonyymi00012
Mihin se aiemmin on mennyt?
- Anonyymi00013
Sitä on paha sanoa, mutta olen tähän mennessä rakastunut vain yhteen. Katsotaan tulisiko joku yhtä ihana vielä vastaan, mutta tällä kertaa molemminpuolisilla tunteilla.
- Anonyymi00014
Kyllä varmaan,ku menet sinne transbaariin!kohtaat kaltaisesi miehen siellä!
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä varmaan,ku menet sinne transbaariin!kohtaat kaltaisesi miehen siellä!
Kiitos mutta olen ihan heteromies, enkä halua sinua.
- Anonyymi00017UUSI
Oot vain mun rahojen perässä. Etti joku köyhempi mies, sopii sulle paremmin.
- Anonyymi00018UUSI
Sulla mitää rahaa oo!
- Anonyymi00020UUSI
Ota mut❤️ pliiiils
- Anonyymi00022UUSI
Totuus tulee tässä!
En ole kiinnostunut sinusta mies missään mielessä en minkäänlaisissa olosuhteissa.
Tiedä tämä, vaikka vastasin tähän pilkkaasi.
Rahaa en usko sinulla olevan yli oman tarpeen eikä rahavarasi minua kiinnosta vaikka olisikin.
Kiinnostuksen puutteeni syyt tiedät kyllä.
PS. Uusi-Vuosikaan ei muuta totuutta / Totuus ei pala tulessakaan! - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Totuus tulee tässä!
En ole kiinnostunut sinusta mies missään mielessä en minkäänlaisissa olosuhteissa.
Rahaa en usko sinulla olevan yli oman tarpeen eikä rahavarasi minua kiinnosta vaikka olisikin.
PS. Uusi-Vuosikaan ei muuta totuutta / Totuus ei pala tulessakaan!Uskoisit nyt jo ettei se mies ollut susta kiinnostunut.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Totuus tulee tässä!
PS. Uusi-Vuosikaan ei muuta totuutta / Totuus ei pala tulessakaan!Mikähän mahtaa olla se tosi, kuin vesi? Oletko kenties lesbo, samaa sukua tai jotain yms? Sivusta kysyn
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla se tosi, kuin vesi? Oletko kenties lesbo, samaa sukua tai jotain yms? Sivusta kysyn
Joo kyllä olen lesbo ja sehän sua mies jurppiikin.
sivusta - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Joo kyllä olen lesbo ja sehän sua mies jurppiikin.
sivustaEhkä jotenkin
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Totuus tulee tässä!
PS. Uusi-Vuosikaan ei muuta totuutta / Totuus ei pala tulessakaan!Hah Hah lurinallesi!
- Anonyymi00019UUSI
- Anonyymi00021UUSI
Varmasti joo, kyllä mä voisin nähdä tilanteen, missä huomaakin, että kaikki onkin ollut jotain testiä, tai valnistelua sitä OIKEAA PUOLISOA varten, sit' sitä ois vaan sillee 'ei vitsi ei ois kyllä ikinä arvannu!'.
- Anonyymi00024UUSI
Ei pysty
- Anonyymi00025UUSI
mä menin sillon sen verran sekaisin ettei sitä tule tapahtumaan tässä elämässä enää koskaan hän on jotain mitä en voi sulle selittää
- Anonyymi00027UUSI
Kyllähän se on mahdollista ja hyvinkin todennäköistä tässä elämäntilanteessa. Valehtelisin jos kertoisin, ettet olisi aina mielessäni. Mietin olisiko se uusi suhde kuitenkaan kestävää sen tunteen alla. Toivon kuitenkin jotain ratkaisua ja yhteistä kanssasi. Tunnemme toisemme jo aika hyvin tunne ja ajatus tasolla ja sitä syvää tunnesidettä en haluaisi hukata. Vuodet ovat näyttäneet hyviä hetkiä ja ajatuksia hyvään kehon kieleen ja niitä hyvänolon tunteita ei voi unohtaa. Myös lokaa ja kaikkea pahaa on tullut välillä täydeltä laidalta, mutta kaikki otettu vastaan ja potkittu sivummalle. Toivon kuitenkin, että jokin ratkaisu löytyisi. Olet Nainen joka on aina minussa
- Anonyymi00028UUSI
Kyllä, mikään ei sitä estä.
- Anonyymi00029UUSI
Eipä mikään muu kuin minä itse helpommal olen selvinny kun opettelin hallitsemaan tunteeni niin etten tunne toista kohtaan kuin just sen mitä tämä tuntee mua kohtaan keltään muulta tuskin onnistuu
- Anonyymi00031UUSI
Etkö tajua ettei se mies rakasta ketään..?? Turhia toiveita täälläkin jahtaat. Se on aina pettänyt kun voi ja jatkossakin pettää. Ilman mitään tunteita. Vain seksi on sille tärkeää.
Miten naiset on niin tyhmiä.- Anonyymi00036UUSI
Kenen puolesta puhut trolli!
- Anonyymi00034UUSI
Sinä estät ja en vaan pysty.
- Anonyymi00037UUSI
Ehkä pystyisin suhteeseen, mutta olisit aina mielessäni ja se ei tuntuisi minusta kestävältä suhteelta. On vaikea rakastaa toista jos on rakkaus takana jatkuvasti! En halua sitä edes kokeilla, koska silloin satuttaisin sitä toista osapuolta, koska en olisi rehellinen. Rakkaani haluan enkä mitään teatteria❤️
- Anonyymi00039UUSI
Ei oo tullut vastaan ketään joka soittaisi kelloja kuin sä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2084575Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1043313Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881807Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141420Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181346Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241263Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2591216- 521190
Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101141- 551089