Söin juuri kaurapuuron ja banaanin, banaani antaa kuulemma hyvin unta.
Rakettien paukuttelu alkoi jo. Kohta alan vetää unta kuulaan, otan kuulokojeen
pois ja nukun hyvin. Leppoisaa aattoiltaa kaikille ja hyvää uutta vuotta !
Joko popsitte uudenvuoden iltapalaherkkuja ?
10
120
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mnä söin puuroa jo aamulla. Kohta lämmitän karjalanpiirakoita, tein munavoitakin. Yhden vadelmalonkeron sihautan auki sen jälkeen ja syön sklaata.
- Anonyymi00002
Minä join poikkeuksellisesti iltakahvin ja söin puolukkapullan. Pulla se kuumotti pakastimessa. Olin unohtanut ja päivällä näin sen, tyttären leipoma. Hyvältä maistui. Kahvi saattaa verottaa yöunta, mutta huomenna ei mitään menoja, voin nukkua jos nukuttaa.
Kìitos samoin, oikein hyvää uutta vuotta kaikille! - Anonyymi00003
No en viitsi puurolla pilata iltaani. Kylmäsavulohi kiusausta . mätidippiä ja saaristoleipää. palanpainikkeeksi kuohuviini ja snapsi.
- Anonyymi00008
Antibioottirehulla ruokittu kassilohi vie ruokahalut.
- Anonyymi00004
Kaurapuuro myös illalla on tullut minunkin tavakseni, kun tuttavaltani kuulin,
että hän laittaa illalla mikrokaurapuuron. Olen niin kaavoihin kangistunut,
etten ollut tullut ajatelleeksi miten hyvin se sopii iltaruuaksikin.
Nyt syön joka ilta pienen puuron ja joskus jotain muutakin vielä esimerkiksi
jugurtin.
Uudenvuodenilta ei tuo muutoksia ruokaan. Olen niin tylsä ihminen.
Iltapäivällä söimme tuttavien kanssa Prinsessakakun kahvin kanssa
kolmeen pekkaan kokonaan !!! Makiaa mahan täydeltä ! Se ei ole liian makiaa. - Anonyymi00005
On syöty lounas ja päivällinen, nyt vain glögiä, mantelia rusinoita ja pari piparia.
- Anonyymi00006
Eikö kellään ole nakkeja ja perunasalaattia? Minulla oli jo päivällä nakit ja pottumuusi.
- Anonyymi00007
Ehkä huomenna on nakkien vuoro ?
- Anonyymi00009
Olin kylässä eilen iltapäivällöä. Siellä ruokailu aloitettiin samettisella maa-artisokkakeitolla, pääruoaksi oli tarjolla ankanrintaa (joka oli kuin kuivaa broileria)
a nuudelisalaattia (höh) ja jälkiruoaksi oli "kevyt hedelmäinen marenkikori".
"Ihan kiva"Keitosta tykkäsin ja se olisi riittänyt minulle. Jotkut haluavat briljeerata,
Siitä vaan. Oli mukava olla ihmisten parissa. - Anonyymi00010
Minulla on työn alla syödä jääkaappia tyhjäksi jouluruuista. Riisipuurot on tänä aamuna loppuun syöty. Laatikoita ja kinkkua on vielä, rosollia. Söin juuri pippurimakrillia leivän päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3564208Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1333692Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112224Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1501881- 1181779
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181778KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti671642Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551075