Söin juuri kaurapuuron ja banaanin, banaani antaa kuulemma hyvin unta.
Rakettien paukuttelu alkoi jo. Kohta alan vetää unta kuulaan, otan kuulokojeen
pois ja nukun hyvin. Leppoisaa aattoiltaa kaikille ja hyvää uutta vuotta !
Joko popsitte uudenvuoden iltapalaherkkuja ?
11
134
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mnä söin puuroa jo aamulla. Kohta lämmitän karjalanpiirakoita, tein munavoitakin. Yhden vadelmalonkeron sihautan auki sen jälkeen ja syön sklaata.
- Anonyymi00002
Minä join poikkeuksellisesti iltakahvin ja söin puolukkapullan. Pulla se kuumotti pakastimessa. Olin unohtanut ja päivällä näin sen, tyttären leipoma. Hyvältä maistui. Kahvi saattaa verottaa yöunta, mutta huomenna ei mitään menoja, voin nukkua jos nukuttaa.
Kìitos samoin, oikein hyvää uutta vuotta kaikille! - Anonyymi00003
No en viitsi puurolla pilata iltaani. Kylmäsavulohi kiusausta . mätidippiä ja saaristoleipää. palanpainikkeeksi kuohuviini ja snapsi.
- Anonyymi00008
Antibioottirehulla ruokittu kassilohi vie ruokahalut.
- Anonyymi00004
Kaurapuuro myös illalla on tullut minunkin tavakseni, kun tuttavaltani kuulin,
että hän laittaa illalla mikrokaurapuuron. Olen niin kaavoihin kangistunut,
etten ollut tullut ajatelleeksi miten hyvin se sopii iltaruuaksikin.
Nyt syön joka ilta pienen puuron ja joskus jotain muutakin vielä esimerkiksi
jugurtin.
Uudenvuodenilta ei tuo muutoksia ruokaan. Olen niin tylsä ihminen.
Iltapäivällä söimme tuttavien kanssa Prinsessakakun kahvin kanssa
kolmeen pekkaan kokonaan !!! Makiaa mahan täydeltä ! Se ei ole liian makiaa. - Anonyymi00005
On syöty lounas ja päivällinen, nyt vain glögiä, mantelia rusinoita ja pari piparia.
- Anonyymi00006
Eikö kellään ole nakkeja ja perunasalaattia? Minulla oli jo päivällä nakit ja pottumuusi.
- Anonyymi00007
Ehkä huomenna on nakkien vuoro ?
- Anonyymi00009
Olin kylässä eilen iltapäivällöä. Siellä ruokailu aloitettiin samettisella maa-artisokkakeitolla, pääruoaksi oli tarjolla ankanrintaa (joka oli kuin kuivaa broileria)
a nuudelisalaattia (höh) ja jälkiruoaksi oli "kevyt hedelmäinen marenkikori".
"Ihan kiva"Keitosta tykkäsin ja se olisi riittänyt minulle. Jotkut haluavat briljeerata,
Siitä vaan. Oli mukava olla ihmisten parissa. - Anonyymi00010
Minulla on työn alla syödä jääkaappia tyhjäksi jouluruuista. Riisipuurot on tänä aamuna loppuun syöty. Laatikoita ja kinkkua on vielä, rosollia. Söin juuri pippurimakrillia leivän päällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708