Hyvää uutta vuotta !☺️❤️
Mitä puuhailet? Juhlitko uv:ta?
Ihana K-naiseni
34
314
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En juhli😡
- Anonyymi00002UUSI
Minä juhlin, omalla tavallani. Mut se mies voisi kysyä suoraankin, siis viestillä.
- Anonyymi00004UUSI
Toivotin hänelle hyvää joulua viestillä. Mä mietin välil etten lähetä liikaa viestejä, etten tunnu liian lähentelevältä...
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toivotin hänelle hyvää joulua viestillä. Mä mietin välil etten lähetä liikaa viestejä, etten tunnu liian lähentelevältä...
No jaa. Ei hän kyllä liikaa ole viestejä lähetellyt 🤭, että et varmaan ole hän.
- Anonyymi00003UUSI
en ole sinulle mitään.
- Anonyymi00006UUSI
Minun K-naiseni tietää kyllä satavarmasti, että tykkään hänestä tosi paljon ❤️
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minun K-naiseni tietää kyllä satavarmasti, että tykkään hänestä tosi paljon ❤️
höpöhöpö sanon minä
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
höpöhöpö sanon minä
Eikö teillä ole yhteyttä irl? Meillä on K-naiseni kanssa lämpimät välit ihan irl. ❤️ En usko, että olet hän.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikö teillä ole yhteyttä irl? Meillä on K-naiseni kanssa lämpimät välit ihan irl. ❤️ En usko, että olet hän.
Meillä on. Lämpimät välit.
Mut en ole varma, tykkääkö hän minusta. Tai tykkää kyllä, luulisin. Mut voi tykätä platonisesti.
Sivusta - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Meillä on. Lämpimät välit.
Mut en ole varma, tykkääkö hän minusta. Tai tykkää kyllä, luulisin. Mut voi tykätä platonisesti.
SivustaJos olet hän, niin rakastan sua! Olet ihana ja tosi hot nainen. Janoan ja haluan sua ❤️❤️
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos olet hän, niin rakastan sua! Olet ihana ja tosi hot nainen. Janoan ja haluan sua ❤️❤️
Ehkä en. Ole. Hot nauratti.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ehkä en. Ole. Hot nauratti.
Miksi hot nauratti? Hän on nuori ja kaunis nainen. ❤️❤️
- Anonyymi00005UUSI
ei kiinnosta eksät eksät eli ne kenen kanssa on oikeasti jotain joskus ollut
- Anonyymi00009UUSI
Ei olla toistemme eksiä K-naisen kanssa
- Anonyymi00014UUSI
Uudenvuodenlupaukseni K-naiselle: meidän juttu etenee ❤️❤️
- Anonyymi00015UUSI
K nainen on söpis
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
K nainen on söpis
Ei ole sinun K-nainen tämä, vaan minun.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ole sinun K-nainen tämä, vaan minun.
Et voi tietää 😋upea pakkaus
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä tiedän. Hän ei ole kiinnostunut ylimääräisistä naisista.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä tiedän, hän ei ole kiinnostunut ylimääräisistä miehistä. (Korjaus)
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sitä paitsi sun kirjoituksesta näkee, että olet oikeasti nainen. Mirs ei sanoisi noin.
- Anonyymi00019UUSI
a mies valehtelija
- Anonyymi00020UUSI
En ole A-mies...
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole A-mies...
Onneksi on joku joka pitää hymyssä😀
- Anonyymi00021UUSI
Naurattaa:) siinä on juhlimista, kun kohta pitää olla töissä. Niin, no en mä juhli muutenkaan. Mä oon vähän tylsä.
- Anonyymi00027UUSI
Onko sul heti huomenna töitä? Oh no😅
- Anonyymi00028UUSI
Jos sun pomo antais sulle halilomaa, kun sanoisit et tarviit sellaisen mun kaa ...
- Anonyymi00029UUSI
Mäkin tykkään muuten enemmän aidosta ja rikkaasta arjesta enemmän kuin juhlista...
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jos sun pomo antais sulle halilomaa, kun sanoisit et tarviit sellaisen mun kaa ...
Antaiskohan tuo😂...
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mäkin tykkään muuten enemmän aidosta ja rikkaasta arjesta enemmän kuin juhlista...
Mä en oo koskaan ollut juhla ihmisiä, vaikka sitä on tullut harrastettua. Mielummin istun puolison kanssa keskellä metsää mökissä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onko sul heti huomenna töitä? Oh no😅
Joo..
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mä en oo koskaan ollut juhla ihmisiä, vaikka sitä on tullut harrastettua. Mielummin istun puolison kanssa keskellä metsää mökissä.
Me ollaan molemmat luontoihmisiä K-naiseni kaa, pitää aina päästä mökkeilemöön kesällä...
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Me ollaan molemmat luontoihmisiä K-naiseni kaa, pitää aina päästä mökkeilemöön kesällä...
Parasta!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Lähetään Lappiin. Vuokrataan mökki ja katsotaan revontulia vierekkäin toisiimme nojaten ❤️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143