Ei edes uuden vuoden toivotusta!
Olen pettynyt sinuun mies!
Ei taaskaan
34
843
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinä halusit asioiden menevän näin. 😢
- Anonyymi00006
Kuinka niin?
- Anonyymi00002
Kasvata näkymättömät pallit ja ota vastuu yhteydenpidosta.
- Anonyymi00017
Vaikutat erittäin hurmaavalta tyypiltä, palstaäijälle tulkuttava. Oli sarkasmia. T naiselta
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vaikutat erittäin hurmaavalta tyypiltä, palstaäijälle tulkuttava. Oli sarkasmia. T naiselta
Kyllä teitä uus avuttomia pitää paimentaa. Ei millään pahalla, mutta katkeriksi tulette jos ette ota omaa elämäänne haltuu. T. Alkuperäinen palstaäijä.
- Anonyymi00003
Joskus sen voi aistia, syyllisyyden pistos sydämessä tuntuu todella ikävältä, eikä sitä tahdo kokea rakkaan ihmisen laiminlyönnin takia. Silloin on mitä pikemmin yritettävä rehellisesti kohdata ja kertoa mistä oli kyse tai mitä oikein tapahtui, halattava ja pyydettävä vilpittömästi anteeksi.
https://www.youtube.com/watch?v=4PEqdB9WIag&list=RD4PEqdB9WIag&start_radio=1- Anonyymi00005
😭😭😭
- Anonyymi00004
Lopeta minun kiusaaminen. Etsi tasoisesi parempi mies jostaim muualta. Minä en riitä sinulle edes parhaimmillani. Kaikkea hyvää sinulle. Hyvästi!
Yksinäinen mies- Anonyymi00007
Yksinäinen mies.
Onko sinun oma kuvitelma,ettet riittäisi toiselle edes parhaimmillasi vai oletko kuullut hänen sanoneen sinulle suoraan? - Anonyymi00031
En usko, että hän on yksinäinen. Haluan hänet..
- Anonyymi00008
Olisko tuo molemminpuolista?
- Anonyymi00009
Viestittely pitäisi olla molemminpuolista, jos ollaan ystäviä. Olen tehnyt kaikkeni ja nyt riittää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Viestittely pitäisi olla molemminpuolista, jos ollaan ystäviä. Olen tehnyt kaikkeni ja nyt riittää.
Kaikkesi ei riittänyt.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaikkesi ei riittänyt.
Ei se prinsessoille riitä. He haluaa loputtomasti huomiota kaikilta mutta eivät ole vastavuoroisia.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei se prinsessoille riitä. He haluaa loputtomasti huomiota kaikilta mutta eivät ole vastavuoroisia.
Mies ei ole ollut vastavuoroinen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mies ei ole ollut vastavuoroinen.
Miesprinsessa sitten. Eipä se nykyisin sukupuolta katso.
- Anonyymi00014
Tuliko sinulta...
- Anonyymi00015
Eipä tullut
- Anonyymi00016
Olen lähettänyt hänelle viestejä. Yrittänyt pitää yhteyttä. Joulun ja uuden vuoden välilläkin lähetin. Ajattelin, että pyhien toivotukset olisivat olleet helppoja toteuttaa myös miehen. Olin itse lähettämättä, koska halusin kokeilla, kuinka tärkeä olen hänelle. Vaikka olen varattu, niin aina voi lähettää. Tämä tarkoittaa vain sitä, että olen hänelle ilmaa.
n->m - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olen lähettänyt hänelle viestejä. Yrittänyt pitää yhteyttä. Joulun ja uuden vuoden välilläkin lähetin. Ajattelin, että pyhien toivotukset olisivat olleet helppoja toteuttaa myös miehen. Olin itse lähettämättä, koska halusin kokeilla, kuinka tärkeä olen hänelle. Vaikka olen varattu, niin aina voi lähettää. Tämä tarkoittaa vain sitä, että olen hänelle ilmaa.
n->mNo ehkä hän ei halua puolisosi näkevän, että puhelimeen tulee vieraalta mieheltä viestejä. Tai muuten vaan on sen verran moraalia, ettei piiritä varattua.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
n->mVaikka olet varattu? Älä ihmettele.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vaikka olet varattu? Älä ihmettele.
Kyllä silti voi viestitellä, jos tietää toisen tunteet.
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
No ehkä hän ei halua puolisosi näkevän, että puhelimeen tulee vieraalta mieheltä viestejä. Tai muuten vaan on sen verran moraalia, ettei piiritä varattua.
Eiköhän sekin ole varatun vastuulla, jos on leikkiin lähtenyt ja tunteensa kertonut vapaalle.
- Anonyymi00021
Kunnia-asia päästä eroon kunnioittamattomista ihmisistä.
- Anonyymi00022
Ehkä toi on elämän tapa kostaa sulle se miten jätät oman miehesi vaille rakkautta. Miltäköhän hänestä mahtaa tuntua.
- Anonyymi00023
Joka lähtee koston tielle, ei ole ainakaan parempi ihminen, vaikka joku olisi loukannut elämässä. Kaikkein pahinta on sanoa, elämä kostaa, karma kostaa, koska ihminen ei itsekkyydessään koskaan pysty olemaan oikeudenmukainen arvioitsija ja tuomari.
- Anonyymi00028
Miksi sitten otti ensin pitkästä aikaa yhteyttä?
- Anonyymi00024
Niin kovin moni, mutta ei sentään kaikki, ottaa yhteyttä vain silloin kun tarvii jotakin.
Eikä yleensä koskaan muuten vaan kysyäkseen kuulumisia tai sellaista.
Taitaa olla maan tapa. Hyöty ja tarve vaan motivoi yhteydenpitoon. - Anonyymi00025
Toivotusta missä, mitä kautta? Hänelle (S) olisin voinut toivottaa!
- Anonyymi00029
Aloittaja ei ole S
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Aloittaja ei ole S
No miksi et lähetä viestiä?
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
No miksi et lähetä viestiä?
Vastaa vain kohteliaisuuttaan
- Anonyymi00033
toivon sulle parempaa huomista! -terttu
- Anonyymi00034
Kiitos Terttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988