Ei taaskaan

Anonyymi-ap

Ei edes uuden vuoden toivotusta!
Olen pettynyt sinuun mies!

34

843

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sinä halusit asioiden menevän näin. 😢

• Anonyymi00006

Kuinka niin?

• Anonyymi00002

Kasvata näkymättömät pallit ja ota vastuu yhteydenpidosta.

• Anonyymi00017

Vaikutat erittäin hurmaavalta tyypiltä, palstaäijälle tulkuttava. Oli sarkasmia. T naiselta

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Vaikutat erittäin hurmaavalta tyypiltä, palstaäijälle tulkuttava. Oli sarkasmia. T naiselta

Kyllä teitä uus avuttomia pitää paimentaa. Ei millään pahalla, mutta katkeriksi tulette jos ette ota omaa elämäänne haltuu. T. Alkuperäinen palstaäijä.

• Anonyymi00003

Joskus sen voi aistia, syyllisyyden pistos sydämessä tuntuu todella ikävältä, eikä sitä tahdo kokea rakkaan ihmisen laiminlyönnin takia. Silloin on mitä pikemmin yritettävä rehellisesti kohdata ja kertoa mistä oli kyse tai mitä oikein tapahtui, halattava ja pyydettävä vilpittömästi anteeksi.

https://www.youtube.com/watch?v=4PEqdB9WIag&list=RD4PEqdB9WIag&start_radio=1

• Anonyymi00005

😭😭😭

• Anonyymi00004

Lopeta minun kiusaaminen. Etsi tasoisesi parempi mies jostaim muualta. Minä en riitä sinulle edes parhaimmillani. Kaikkea hyvää sinulle. Hyvästi!

Yksinäinen mies

• Anonyymi00007

Yksinäinen mies.
        Onko sinun oma kuvitelma,ettet riittäisi toiselle edes parhaimmillasi vai oletko kuullut hänen sanoneen sinulle suoraan?

• Anonyymi00031

En usko, että hän on yksinäinen. Haluan hänet..

• Anonyymi00008

Olisko tuo molemminpuolista?

• Anonyymi00009

Viestittely pitäisi olla molemminpuolista, jos ollaan ystäviä. Olen tehnyt kaikkeni ja nyt riittää.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Viestittely pitäisi olla molemminpuolista, jos ollaan ystäviä. Olen tehnyt kaikkeni ja nyt riittää.

Kaikkesi ei riittänyt.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kaikkesi ei riittänyt.

Ei se prinsessoille riitä. He haluaa loputtomasti huomiota kaikilta mutta eivät ole vastavuoroisia.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei se prinsessoille riitä. He haluaa loputtomasti huomiota kaikilta mutta eivät ole vastavuoroisia.

Mies ei ole ollut vastavuoroinen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mies ei ole ollut vastavuoroinen.

Miesprinsessa sitten. Eipä se nykyisin sukupuolta katso.

• Anonyymi00014

Tuliko sinulta...

• Anonyymi00015

Eipä tullut

• Anonyymi00016

Olen lähettänyt hänelle viestejä. Yrittänyt pitää yhteyttä. Joulun ja uuden vuoden välilläkin lähetin. Ajattelin, että pyhien toivotukset olisivat olleet helppoja toteuttaa myös miehen. Olin itse lähettämättä, koska halusin kokeilla, kuinka tärkeä olen hänelle. Vaikka olen varattu, niin aina voi lähettää. Tämä tarkoittaa vain sitä, että olen hänelle ilmaa.
        n->m

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Olen lähettänyt hänelle viestejä. Yrittänyt pitää yhteyttä. Joulun ja uuden vuoden välilläkin lähetin. Ajattelin, että pyhien toivotukset olisivat olleet helppoja toteuttaa myös miehen. Olin itse lähettämättä, koska halusin kokeilla, kuinka tärkeä olen hänelle. Vaikka olen varattu, niin aina voi lähettää. Tämä tarkoittaa vain sitä, että olen hänelle ilmaa.
        n->m

No ehkä hän ei halua puolisosi näkevän, että puhelimeen tulee vieraalta mieheltä viestejä. Tai muuten vaan on sen verran moraalia, ettei piiritä varattua.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

n->m

Vaikka olet varattu? Älä ihmettele.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Vaikka olet varattu? Älä ihmettele.

Kyllä silti voi viestitellä, jos tietää toisen tunteet.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No ehkä hän ei halua puolisosi näkevän, että puhelimeen tulee vieraalta mieheltä viestejä. Tai muuten vaan on sen verran moraalia, ettei piiritä varattua.

Eiköhän sekin ole varatun vastuulla, jos on leikkiin lähtenyt ja tunteensa kertonut vapaalle.

• Anonyymi00021

Kunnia-asia päästä eroon kunnioittamattomista ihmisistä.

• Anonyymi00022

Ehkä toi on elämän tapa kostaa sulle se miten jätät oman miehesi vaille rakkautta. Miltäköhän hänestä mahtaa tuntua.

• Anonyymi00023

Joka lähtee koston tielle, ei ole ainakaan parempi ihminen, vaikka joku olisi loukannut elämässä. Kaikkein pahinta on sanoa, elämä kostaa, karma kostaa, koska ihminen ei itsekkyydessään koskaan pysty olemaan oikeudenmukainen arvioitsija ja tuomari.

• Anonyymi00028

Miksi sitten otti ensin pitkästä aikaa yhteyttä?

• Anonyymi00024

Niin kovin moni, mutta ei sentään kaikki, ottaa yhteyttä vain silloin kun tarvii jotakin.
      Eikä yleensä koskaan muuten vaan kysyäkseen kuulumisia tai sellaista.
      Taitaa olla maan tapa. Hyöty ja tarve vaan motivoi yhteydenpitoon.

• Anonyymi00025

Toivotusta missä, mitä kautta? Hänelle (S) olisin voinut toivottaa!

• Anonyymi00029

Aloittaja ei ole S

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Aloittaja ei ole S

No miksi et lähetä viestiä?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No miksi et lähetä viestiä?

Vastaa vain kohteliaisuuttaan

• Anonyymi00033

toivon sulle parempaa huomista! -terttu

• Anonyymi00034

Kiitos Terttu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5577
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2036
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      115
      1626
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1603
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      988
    Aihe