kitoos
Nettiraamattu, onko sellaista?
7
1500
Vastaukset
- Tiinaliina
Onko se ylimmäinen linkki johonkin skeptikoiden Raamattuun vai mihin? En osaa englantia, niin älä sano, että "lue itse".
Tuosta alimmasta linkistähän tosiaan löytyi nettiraamattu. Minun antama linkki ei ollutkaan mikään nettiraamattu vaan Raamattuhaku. Eri asioita.
T: Tiinaliina - versio.
Tiinaliina kirjoitti:
Onko se ylimmäinen linkki johonkin skeptikoiden Raamattuun vai mihin? En osaa englantia, niin älä sano, että "lue itse".
Tuosta alimmasta linkistähän tosiaan löytyi nettiraamattu. Minun antama linkki ei ollutkaan mikään nettiraamattu vaan Raamattuhaku. Eri asioita.
T: Tiinaliinatuosta linkistä löytyy vanha ja arvostettu englanninkielinen King James version raamatunkäännös, jota käytetään paljon nykyäänkin (käännös 1600-luvulta).
saitilla kiinnitetään huomiota raamatun ristiriitaisuuksiin, kummallisuuksiin ja sellaisiin kohtiin, mistä yleensä kohteliaasti vaietaan, siksi nimi "skeptikon raamattu". raamatun lukeminen sai saitin tekijän luopumaan uskostaan.
- Sepesusi
Katsopa http://www.radikaali.net
- Anonyymi
Raamattu.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337727- 434523
- 304262
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893559- 132713
- 302585
- 302301
- 442292
- 1642023
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise391527