Hävikkiruuan jakoa Keskiviikkona 7.1.

Anonyymi-ap

Hävikkiruuan jakoa Keskiviikkona 7.1. Rajakatu 5. Toivotaan paikalle klo 13.00 mennessä hartaushetkeen, jotta on helpompi arvioida jaettava hakijoiden suhteen!
Tervetuloa!

30

1282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tullaan joukolla .

• Anonyymi00003

Joukolla tulloo.

• Anonyymi00004

Täytyy saikkupäivä töistä pitää että ehtii omansa hakemaan!

• Anonyymi00005

Eihän se sitten ole hävikkiä jos se kerran jaetaan.

• Anonyymi00007

Taas työssä kävijää syrjitään.

• Anonyymi00009

Ootsää yhteiskunnan tukityössä kun ei saa oikeaa rahaa😟

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ootsää yhteiskunnan tukityössä kun ei saa oikeaa rahaa😟

Ihan oikeissa töissä olen, mukava olisi saada ilmausta ruokaa, säästyisi rahaa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ihan oikeissa töissä olen, mukava olisi saada ilmausta ruokaa, säästyisi rahaa.

Kaljaanko? Ensin rukoillaan sitten syödään märänneet sapuskat ja ryypätään, elämää se on sekin. Ei ole ketään ihmistä suomessa joka todella tarvitsee imaistaruokaa, ahneutta kateutta se on jonossa seisominen.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kaljaanko? Ensin rukoillaan sitten syödään märänneet sapuskat ja ryypätään, elämää se on sekin. Ei ole ketään ihmistä suomessa joka todella tarvitsee imaistaruokaa, ahneutta kateutta se on jonossa seisominen.

Kateutta se on ja ahneutta

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eiku aattelin vaan että jos jaetaan niin eikö olisi reilua jakaa tasapuolisesti, eikä vaan vötkylöille, se ei oikein motivoi töihin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eiku aattelin vaan että jos jaetaan niin eikö olisi reilua jakaa tasapuolisesti, eikä vaan vötkylöille, se ei oikein motivoi töihin.

Ilmottaudu --> PVTT12 – puolita vitutus, tuplaa tulokset -koulutukseen😡

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Pelkästään työssäkäyville että jaksetaan elättää vötkylöitä! Eikö tarinatuvalla ole jatkuvasti tarjoilu vötkylöitä varten.

• Anonyymi00008

Vanhoja lohia ja niistä pitää päästä eroon kristillisesti. 🙏👨‍🍳🙏👍🏻

• Anonyymi00017

Onko todellinen tarve olemassa tuohon palveluun?
      Jääpi(kö) kuitenkin enemmän rahaa tupakkiin ja viinaan, kun käy jonosta hakemassa sapuskat?
      Tavan ruoka on kuitenkin aika halpaa.

• Anonyymi00018

123

• Anonyymi00019

Kuinkahan moni pölähtää paikalle autolla kuten aikoinaan toisella paikkakunnalla näissä ruokajaoissa...Eihän köyhällä pitäisi edes autoa olla..

• Anonyymi00020

Niin kauan kun kaupasta myydään ruokaa, ei ole tarvetta ilmaisjakelulle. Ruoka on halpaa, tingitään muista menoista jos ei raha riitä.

• Anonyymi00021

Kylläpä kateelliset taas vänisee, lähdenpä hakemaan ruuat...

• Anonyymi00022

Taidat olla työtä vieroksuva lorvisko?

• Anonyymi00024

Sain ihan hyvästi hävikki ruokaa.

• Anonyymi00028

Juu pakastin täynnä lihaa nyt.

Enkä mä työtä vieroksu, vaan en enää töitä ala tekemään työmarkkinatukea vastaan. Kainuun tapa varmaan että työmarkkinatukea vastaan pitää tehdä töitä 1,5vuotta? Tervemenoa kokeilemaan....

• Anonyymi00030

Hyi. Ak hallissa on tuoretta ja edullista ruokaa. Kannaatta varmaan mennä töihin niin saa parempaa sapuskaa. Ja töitähn on

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Hyi. Ak hallissa on tuoretta ja edullista ruokaa. Kannaatta varmaan mennä töihin niin saa parempaa sapuskaa. Ja töitähn on

Kuhmon Kallein Kauppa. Eipä nuo umpijäiset lihat miksikään mene pakastimessa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kuhmon Kallein Kauppa. Eipä nuo umpijäiset lihat miksikään mene pakastimessa.

Vituttais jos olis niin köyhä että pitäis ruoka jakelussa käydä

• Anonyymi00025

Riittää vielä pirkka kaljaan rahoo kun sain ruokee

• Anonyymi00026

Ja tilasit vielä Fiksuruualta lisukkeet ja herkuttelet koko viikon halvalla🤑

• Anonyymi00027

Miksi pitää herkutella halvalla jos on mahdollista herkutella kalliisti 🤣

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Miksi pitää herkutella halvalla jos on mahdollista herkutella kalliisti 🤣

Pitää panostaa jälkiruokaan🤩

• Anonyymi00031

Paljon oli venäänmaan rouvalla tuomisia, ei meinannut autosta jaksaa kantaa.

• Anonyymi00033

vuon tuli hyvvee piirakkoo. sammaa piirakkoohan tuo naapurin emäntäkin aikaanaan tarjos. teki eetvarttia. lämpimäisiä..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe