Hävikkiruuan jakoa Keskiviikkona 7.1. Rajakatu 5. Toivotaan paikalle klo 13.00 mennessä hartaushetkeen, jotta on helpompi arvioida jaettava hakijoiden suhteen!
Tervetuloa!
Hävikkiruuan jakoa Keskiviikkona 7.1.
30
1282
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tullaan joukolla .
- Anonyymi00003
Joukolla tulloo.
- Anonyymi00004
Täytyy saikkupäivä töistä pitää että ehtii omansa hakemaan!
- Anonyymi00005
Eihän se sitten ole hävikkiä jos se kerran jaetaan.
- Anonyymi00007
Taas työssä kävijää syrjitään.
- Anonyymi00009
Ootsää yhteiskunnan tukityössä kun ei saa oikeaa rahaa😟
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ootsää yhteiskunnan tukityössä kun ei saa oikeaa rahaa😟
Ihan oikeissa töissä olen, mukava olisi saada ilmausta ruokaa, säästyisi rahaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihan oikeissa töissä olen, mukava olisi saada ilmausta ruokaa, säästyisi rahaa.
Kaljaanko? Ensin rukoillaan sitten syödään märänneet sapuskat ja ryypätään, elämää se on sekin. Ei ole ketään ihmistä suomessa joka todella tarvitsee imaistaruokaa, ahneutta kateutta se on jonossa seisominen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kaljaanko? Ensin rukoillaan sitten syödään märänneet sapuskat ja ryypätään, elämää se on sekin. Ei ole ketään ihmistä suomessa joka todella tarvitsee imaistaruokaa, ahneutta kateutta se on jonossa seisominen.
Kateutta se on ja ahneutta
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eiku aattelin vaan että jos jaetaan niin eikö olisi reilua jakaa tasapuolisesti, eikä vaan vötkylöille, se ei oikein motivoi töihin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eiku aattelin vaan että jos jaetaan niin eikö olisi reilua jakaa tasapuolisesti, eikä vaan vötkylöille, se ei oikein motivoi töihin.
Ilmottaudu --> PVTT12 – puolita vitutus, tuplaa tulokset -koulutukseen😡
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pelkästään työssäkäyville että jaksetaan elättää vötkylöitä! Eikö tarinatuvalla ole jatkuvasti tarjoilu vötkylöitä varten.
- Anonyymi00008
Vanhoja lohia ja niistä pitää päästä eroon kristillisesti. 🙏👨🍳🙏👍🏻
- Anonyymi00017
Onko todellinen tarve olemassa tuohon palveluun?
Jääpi(kö) kuitenkin enemmän rahaa tupakkiin ja viinaan, kun käy jonosta hakemassa sapuskat?
Tavan ruoka on kuitenkin aika halpaa.- Anonyymi00018
123
- Anonyymi00019
Kuinkahan moni pölähtää paikalle autolla kuten aikoinaan toisella paikkakunnalla näissä ruokajaoissa...Eihän köyhällä pitäisi edes autoa olla..
- Anonyymi00020
Niin kauan kun kaupasta myydään ruokaa, ei ole tarvetta ilmaisjakelulle. Ruoka on halpaa, tingitään muista menoista jos ei raha riitä.
- Anonyymi00021
Kylläpä kateelliset taas vänisee, lähdenpä hakemaan ruuat...
- Anonyymi00022
Taidat olla työtä vieroksuva lorvisko?
- Anonyymi00024
Sain ihan hyvästi hävikki ruokaa.
- Anonyymi00028
Juu pakastin täynnä lihaa nyt.
Enkä mä työtä vieroksu, vaan en enää töitä ala tekemään työmarkkinatukea vastaan. Kainuun tapa varmaan että työmarkkinatukea vastaan pitää tehdä töitä 1,5vuotta? Tervemenoa kokeilemaan.... - Anonyymi00030
Hyi. Ak hallissa on tuoretta ja edullista ruokaa. Kannaatta varmaan mennä töihin niin saa parempaa sapuskaa. Ja töitähn on
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Hyi. Ak hallissa on tuoretta ja edullista ruokaa. Kannaatta varmaan mennä töihin niin saa parempaa sapuskaa. Ja töitähn on
Kuhmon Kallein Kauppa. Eipä nuo umpijäiset lihat miksikään mene pakastimessa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kuhmon Kallein Kauppa. Eipä nuo umpijäiset lihat miksikään mene pakastimessa.
Vituttais jos olis niin köyhä että pitäis ruoka jakelussa käydä
- Anonyymi00025
Riittää vielä pirkka kaljaan rahoo kun sain ruokee
- Anonyymi00026
Ja tilasit vielä Fiksuruualta lisukkeet ja herkuttelet koko viikon halvalla🤑
- Anonyymi00027
Miksi pitää herkutella halvalla jos on mahdollista herkutella kalliisti 🤣
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miksi pitää herkutella halvalla jos on mahdollista herkutella kalliisti 🤣
Pitää panostaa jälkiruokaan🤩
- Anonyymi00031
Paljon oli venäänmaan rouvalla tuomisia, ei meinannut autosta jaksaa kantaa.
- Anonyymi00033
vuon tuli hyvvee piirakkoo. sammaa piirakkoohan tuo naapurin emäntäkin aikaanaan tarjos. teki eetvarttia. lämpimäisiä..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393