Ehkä se on

Anonyymi-ap

Hassua. En ole koskaan elänyt kuten hän. Enkä kiinnostunut ihmisistä joilla on irtosuhteita tai useampia suhteita päällekkäin. Kummallista että joku. Vetosi hänessä. Toki en silloin kaikkea tiennyt. Toki irtosuhteet eivät kiinnosta edelleenkään.

22

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Oikein ajateltu.

• Anonyymi00003

Jos on kova lokeroimaan ja tuomitsemaan ihmisiä jonkun tietyn ominaisuuden perusteella, niin noita ”hassuja” kokemuksia saa helposti. Vähän kuin S. Tynkkynen. Ura perustuu rasistisessa puolueessa siihen, että kerätään äänestäjiksi öyhöttäjiä jotka aina poimivat jonkun porukan jota mollata ja josta maalata kuvaa hirviöistä. Sitten tutustuu yhteen maahanmuuttajaan ja kas, sehän onkin ”erilainen” (kuten kaikki ovat), rakastuu jne.
      Ihmiset harvoin yhden asian perusteella ovat luokiteltavissa jonkin laisiksi. Se että sinä olet tehnyt päätelmän että irtosuhteissa ollut on tietynlainen ihminen, kertoo sinusta asioita, ei kenestäkään muusta.

• Anonyymi00004

Suutuitko tästä päivityksestä

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Suutuitko tästä päivityksestä

Siis suutuit

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siis suutuit

En, tuomitsevat ja katkerat ihmiset vain ovat aika raskaita (itselleen ja muille), soisin peiliin katsomista heille hiukan useammin.

• Anonyymi00023
        UUSI

On kai tuossa sekin puoli, että jotkut on niin avomielisiä, että aivotkin tippuneet päästä.

• Anonyymi00006

Ihmiset, jotka ovat saaneet aina varauksettoman hyväksynnän ja rakkauden perheeltään ja äidiltään (varsinkin esikoispojan ja äidin välinen rakkaus on kaikista suurinta maailmassa) - eivät voi ymmärtää, että on ihmisiä, jotka eivät saa rakkautta ja joutuvat hakemaan sitä pieninä muruina. Miltä se tuntuisi, jos äitisi sanoisi:"Parempi olisi, kun et olisi syntynytkään. En jaksanut, että tulit ja silti sinä päätit tulla. Minä meinasin tehdä abortin."?

• Anonyymi00007

En minä ainakaan itseäni jakele vaikka kohdellaan joka puolella todella huonosti, myös äidin taholta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En minä ainakaan itseäni jakele vaikka kohdellaan joka puolella todella huonosti, myös äidin taholta.

En halua olla 20 v. selibaatissa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En halua olla 20 v. selibaatissa.

Kai sitä voi parisuhteessakin olla?
        Itselle sopii selibaatti kyllä paremmin kuin irtosuhteet.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eronneet miehet eivät ole suosittuja parisuhdemarkkinoilla. Kukaan ei jaksa olla loputtomiin toisen tukija ja kannattelija.

• Anonyymi00014
        UUSI

Kokemuksesta voin sanoa että ei todellakaan tunnu kivalle kuulla omalta äidiltä noita sanoja.
        Toisaalta se selkeytti kyllä paljon ajatuksia ja kysymyksiä omassa mielessä miksi koko elämän aikana äiti ei ole tukenut kun on ollut vaikeeta.

Sulla varmasti poikana on hieman eri tavalla vaikuttanut elämään tuo kun mulla tyttärenä mutta sama tunne varmasti molemmilla.

Aika vaikeeta on ollut osata olla äiti omille lapsille kun ei ole kokenut itse äidin rakkautta.
        Eikä ole koskaan tuntenut kuuluvansa siihen perheeseen jossa on elänyt.

Itse en silti ole tuon takia etsinyt irtosuhteilla tms hyväksyntää tai jotain......

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa että ei todellakaan tunnu kivalle kuulla omalta äidiltä noita sanoja.
        Toisaalta se selkeytti kyllä paljon ajatuksia ja kysymyksiä omassa mielessä miksi koko elämän aikana äiti ei ole tukenut kun on ollut vaikeeta.

Sulla varmasti poikana on hieman eri tavalla vaikuttanut elämään tuo kun mulla tyttärenä mutta sama tunne varmasti molemmilla.

Aika vaikeeta on ollut osata olla äiti omille lapsille kun ei ole kokenut itse äidin rakkautta.
        Eikä ole koskaan tuntenut kuuluvansa siihen perheeseen jossa on elänyt.

Itse en silti ole tuon takia etsinyt irtosuhteilla tms hyväksyntää tai jotain......

Olen nainen. Ihminen voi sanoa pahasti, jos on paljon stressiä ja vaikeuksia. Kaikki asiat puhuimme läpi. Anteeksianto on tärkeää.

Riittää, että itse tiedän, mikä on järkevää. Naiset kilpailevat paremmuudesta ja en ole siinä kilpailussa pärjännyt. Jos haluaa läheisyyttä, mitä se kenellekään kuuluu. Ei ainakaan minulle toisten asiat.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinulle sopii sitten selibaatti, jollekulle toiselle ei. Ihmettelen vain, miksi se herättää niin vaikeit ajatuksia muista? Ajatteletko että seksiä harrastava on sinua huonompi, jotta saisit kokemuksen että sinä olet toisia parempi edes joissain asioissa?

• Anonyymi00011

Mm äiti varmaan ajatteleekin että olisi abortti ollut paremoi

• Anonyymi00021
        UUSI

Kerrotko ketä oikein tarkoitit tossa?

• Anonyymi00012

Mimmosia äitejä olette tavanneet?

• Anonyymi00018
      UUSI

Kiimassa yksinhuoltajia ! Osa niin puutteessa, kun ulko-ovi saatu kiinni repiivät mieheltä vaatteet päältä!

• Anonyymi00024
        UUSI

Juuri näin!

• Anonyymi00019
      UUSI

Mikäli haluaa elellä sinkkuna, kannattaa pysytellä irtonumeroissa!

• Anonyymi00020
      UUSI

Olin siihen saakka ilman yhtään mitään suhteita kun odotin häntä pitkään ja en seksiäkään harrastanut sinä aikana. Ja kun sitten kuulin että hän seurustelee, ihan itse kertoi, niin rupesin harrastamaan todella paljon irtosuhteita, koska sydämeni tiesi mitä se tahtoi, mutta rakkauden kohde valitsi toisen naisen. Jos olet joskus ihmetellyt asiaa, että mitä ihmettä teen niin tässä on minun puoleni tarinasta ja syy on se että rakastan.

• Anonyymi00025
      UUSI

Varatut akat ne vasta kiimaisia ovat. Kun sillä omalla ei enää toimi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      133
      3951
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      21
      1922
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      46
      1709
    4. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      336
      1566
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      20
      1433
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      42
      1376
    7. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      80
      1134
    8. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      17
      1040
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      136
      1032
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      75
      938
    Aihe