Männä vuonna tuli liikaa tiputeltua, mutta nyt sitten raitistelen.
En oo tippaakaan vinettoa enkä muutakaan vielä vetänyt (loppuivat kaapista), enkä meinaa tuohon lumisateeseen lähteä noutamaan.
Tulikin kätevästi tuo lumisade. Toivon, että sataa monta päivää.
Elekeekä tulla nyt ehdottelemaan, että ei muka onnistuisi!
Mutta tähän minun raittiusseurueeseen saa liittyä mukaan!
Uus vuos raitistellen
6
66
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tipaton käyntiin jos viinapiru vaivaa.
- Anonyymi00002UUSI
Joka vuosi oon pitännä, ja niin tänä vuonnaki.
Oli vaan niin paljon ongelmaa loppuvuodesta, että hukutin ne.
Ei oo ollut milloinkaan viiniä väkevämpää.
Kyllä auttoi, ei silti.
- Anonyymi00003UUSI
Onnea rupeamiseen ja onnistunutta ja helppoa jatkoa.
Omakin alkoholin lopettaminen jonakin männä vuonna alkoi uudesta vuodesta mutta ei ollut uudenvuodenlupaus. Olin ottanut muutaman viinin uudenvuodenaattona ystävien kanssa. Uudenvuoden päivä oli tylsä ja yksinäinen. Niinpä kävelin paikalliskauppaan hakeakseni pari olutta. Kauppa oli mennyt poikkeuksellisesti kiinni viideltä. Palasin ja mietin, miksi muuten olin hakemassa koko olutta, taviinko. En.
Ja siitä lähti menemään enkä koskaan mitään isompaa päättämistä ole tarvinnut. - Anonyymi00004UUSI
Kiva kuulla, kannustaa.
Kyllä minä tästä! - Anonyymi00005UUSI
Alkot kuuloo, kun kukaan ei juo viinaa.
Sitten alkaa pontikkapannut porista.- Anonyymi00006UUSI
Alkojen pittää keksiä uusia yritystoimintamuotoja - niin tekevät muutkin yritykset, kun tulot rupeavat vaimenemaan.
Eräs ehdotus voisi olla että toimitiloissaan järjestäisivät vaikkapa käsityötoimintaa ja myydä vanttuita ja töppösiä, tai jotain muuta. Kyllä maailmassa ideoita löytyy.
Ja Suomen kansa toimii pirteänä, kun ei enää rapulat vaivaa.
On myös hyvä terveydelle.
Eikä tartte olla pontikkaa - täysin kulunut idea.
Voisi olla vaikka uusia teesortteja tai uusia jukurttilajeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1343978Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va211952Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos461709Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3401574Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201433Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi421376Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801164Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti181058Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1361032- 75948