Olin ollut viikon melko ruman (anteeksi) tytön kanssa.
Hän vei minut kotiinsa maalle joka oli monen tunnin matkan päässä.
Tästä matkasta olenkin tarinoinut taannoin.
Yhtä kaikki.
Tämä mamma talutti minut yhteen Walkstreetin yökerhoista.
Siellä oli sitten esiintyviä taiteilijoita. Jotkut ampuivat pingispalloja ja toiset vetelivät partakoneiden teriä takapuolistaan.
Tarkka- ampujat posauttelivat ilmapalloja yleisön riemuksi.
Yhdessä nurkassa kävi kuhina.
Siellä oli matala vaahdolla täytetty allas jossa 3 tyttöä pesivät toisiaan ihan nakupelleinä.
Ympärillä parveili sankka japanilaisten miesten joukko.
Yksi näistä tytöistä oli tämän silloisen oppaani hyvä kaveri jonka sitten kutsui mukaamme.
Ulosmaksu oli huimat 1 500 bahtia. Tämä siksi koska oli esiintyvä artisti.
Pieni oli tyttönen.., ei takuulla ollut yli 140 senttiä.
Huoneessa tökin häntä takuapäin ja mamma kuvasi.
Tällöin kuulin aina muistani kohteliaisuuden tältä artistilta:
- Good fuck.., hän kiljahteli pariinkin kertaan... 😊💕❤️
Hinnakas saippuatyttö yökerhosta...!
10
192
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pikkubaareissa olen maksanut yleensä 300 bahtia barfinenä.
Kai yökerhot perivät korkeampaa maksua jos talutat ulos heidän esiintyvän taitelijansa...😊 - Anonyymi00002
Muistan tuollaisen paikan, oli soi 11 tai jollain walkkarin kåvelykadun sivukadulla, nyt niitä tai sitä ei enää ollut kun viimeeksi kävin pattayalla, ne oli mukavia paikkoja.
- Anonyymi00003
Tiedän mestan mitä tarkoitatte, olisiko ollut Happy a gogo nimeltään? Ehkä Whats Up, joka oli samanhenkinen. Tytöt piiskasi toisiaan eristepötköillä jotka pitää kivan paukkeen pakaraan osuessa.
Viimeksi siellä käytiin joskus 2015 paikkeilla. Minusta tuntuu että koko kujaa ei enää ole, vaan se on rakennettu umpeen.
Siellä Jakuzzeja oli pari ainakin siinä sisääntulon vasemmalla puolella, josta tytöt tulitti jääpaloilla farangeja jääpaloilla. Vaikka aika kaikkiruokainen olenkin, niin jätin juomatta sen viskin johon tuli jääpalalähetys tarkalla osumalla noin kolmen metrin päästä.
Nykyisin pitää etsiä vastaavaa tunnelmaa kauempaa, kuten Soi Buakhaon tuntumasta taikka Sukhumvitin toiselta puolelta. Siellä on mestoja, joissa satakunta estotonta tyttöä ottavat viinaa asiakkaan kanssa reippaasti, kuin ennen vanhaan.
Walkkari on nykyisin kuin kuin ylihintainen à la carte- ravintola, jossa saat isolla rahalla vähän ja senkin kylmänä. Buffetit löytyy muualta, mutta edelleen sääntönä on se, että sinulla pitää olla rahaa ja sinun tulee olla valmis käyttämään sitä.
Hymyllä et hurmaa ja se on aivan varmaa, jos saan siteerata kuuluisaa Auervaaraa, Frank Possoa. Jos yksin haluat istua nurkassa juomassa pullon keppanaa, niin ole hyvä ja tee se kotona.
2010 - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tiedän mestan mitä tarkoitatte, olisiko ollut Happy a gogo nimeltään? Ehkä Whats Up, joka oli samanhenkinen. Tytöt piiskasi toisiaan eristepötköillä jotka pitää kivan paukkeen pakaraan osuessa.
Viimeksi siellä käytiin joskus 2015 paikkeilla. Minusta tuntuu että koko kujaa ei enää ole, vaan se on rakennettu umpeen.
Siellä Jakuzzeja oli pari ainakin siinä sisääntulon vasemmalla puolella, josta tytöt tulitti jääpaloilla farangeja jääpaloilla. Vaikka aika kaikkiruokainen olenkin, niin jätin juomatta sen viskin johon tuli jääpalalähetys tarkalla osumalla noin kolmen metrin päästä.
Nykyisin pitää etsiä vastaavaa tunnelmaa kauempaa, kuten Soi Buakhaon tuntumasta taikka Sukhumvitin toiselta puolelta. Siellä on mestoja, joissa satakunta estotonta tyttöä ottavat viinaa asiakkaan kanssa reippaasti, kuin ennen vanhaan.
Walkkari on nykyisin kuin kuin ylihintainen à la carte- ravintola, jossa saat isolla rahalla vähän ja senkin kylmänä. Buffetit löytyy muualta, mutta edelleen sääntönä on se, että sinulla pitää olla rahaa ja sinun tulee olla valmis käyttämään sitä.
Hymyllä et hurmaa ja se on aivan varmaa, jos saan siteerata kuuluisaa Auervaaraa, Frank Possoa. Jos yksin haluat istua nurkassa juomassa pullon keppanaa, niin ole hyvä ja tee se kotona.
2010Hienoa kun taas olen mielessäsi, toisin kuin minä sinua muistaisin, muistan kyllä paikan se oli soi 11 tai 13 nyt kun viimeeksi siellä alueella pyörin, niitä ei enää ollut, eikä taida olla muuallakaan, jopa vaimoni oli paikassa mukana, sekä esimieheni ja kaksi kaveriani.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hienoa kun taas olen mielessäsi, toisin kuin minä sinua muistaisin, muistan kyllä paikan se oli soi 11 tai 13 nyt kun viimeeksi siellä alueella pyörin, niitä ei enää ollut, eikä taida olla muuallakaan, jopa vaimoni oli paikassa mukana, sekä esimieheni ja kaksi kaveriani.
Ja hoponpoppoo oli muistaaksesi mukanasi?
Soi 11 ja 13 ovat Beach Roadilla noin kilometrin päässä mainituista paikoista. Mikä ihmeen "esimies" vie sinut tuonne? Tuliko nyt vahingossa huonomuistinen paljastus että vaimosi oli Pattayan ratakoneistoa? - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja hoponpoppoo oli muistaaksesi mukanasi?
Soi 11 ja 13 ovat Beach Roadilla noin kilometrin päässä mainituista paikoista. Mikä ihmeen "esimies" vie sinut tuonne? Tuliko nyt vahingossa huonomuistinen paljastus että vaimosi oli Pattayan ratakoneistoa?älä jauha paskaa, jällkeen kerran, olimme olleet vaimon kanssa naimisissa tuolloin jo seitsemän vuotta, tämä oli vuonna 2006-2007, lensimme esimiehen kanssa phukettiin, joska kävimme pattayalla, tuo paikka oli kävelykadun sivukadulla noin puolessa välissä katua, vasemmalla puolella, kun olin siellä viimeeksi en paikkaa löytänyt, kilometrisi on taas huuhaata et taida edes tietää mistä puhun.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
älä jauha paskaa, jällkeen kerran, olimme olleet vaimon kanssa naimisissa tuolloin jo seitsemän vuotta, tämä oli vuonna 2006-2007, lensimme esimiehen kanssa phukettiin, joska kävimme pattayalla, tuo paikka oli kävelykadun sivukadulla noin puolessa välissä katua, vasemmalla puolella, kun olin siellä viimeeksi en paikkaa löytänyt, kilometrisi on taas huuhaata et taida edes tietää mistä puhun.
Soi 11-13 on siellä Mikes Mallin toisella puolen pohjoisessa Beach Roadilla.
Kyseinen baari sijaitsi heti South Pattaya roadin jälkeen vasemmalla Walkkarilla kujan päässä. Kävin siellä parin tusinan kertaa jatkoilla, kun tytsyjen kaverit siellä oli töissä. Se ei suinkaan ollut puolivälissä käveluykatua.
Asuin seitsemän talvea Pattayalla ja olin niiden lisäksi puolisen vuotta jo ollut lomalla Pattayalla ennen sitä. Saatanpa muistaa myös siksi paremmin ettei minulla ole diagnosoitu muistisairauksia, enkä harrasta mielikuvitusta.
Phuketista Pattayalle on 13 tunnin automatka, eikä Phuketista "käydä" tuosta vaan Pattayalla.
Mitähän kummaa sinunlaisesi kaveri olisi tehnyt etsimässä baaria jossa pimpeistä ammutaan jäitä? Poikabaarit on erikseen.
2010
PS: En todellakaan tiedä mistä puhut, eikä tiedä kukaan muukaan. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Soi 11-13 on siellä Mikes Mallin toisella puolen pohjoisessa Beach Roadilla.
Kyseinen baari sijaitsi heti South Pattaya roadin jälkeen vasemmalla Walkkarilla kujan päässä. Kävin siellä parin tusinan kertaa jatkoilla, kun tytsyjen kaverit siellä oli töissä. Se ei suinkaan ollut puolivälissä käveluykatua.
Asuin seitsemän talvea Pattayalla ja olin niiden lisäksi puolisen vuotta jo ollut lomalla Pattayalla ennen sitä. Saatanpa muistaa myös siksi paremmin ettei minulla ole diagnosoitu muistisairauksia, enkä harrasta mielikuvitusta.
Phuketista Pattayalle on 13 tunnin automatka, eikä Phuketista "käydä" tuosta vaan Pattayalla.
Mitähän kummaa sinunlaisesi kaveri olisi tehnyt etsimässä baaria jossa pimpeistä ammutaan jäitä? Poikabaarit on erikseen.
2010
PS: En todellakaan tiedä mistä puhut, eikä tiedä kukaan muukaan.Joo muistin väärin olen asunut pitkiä aikoja grand hotel, soi 15 tuo paikka oli tuossa lähellä, walkkarin vasemmalla puolella, se oli jossain niissä poikkikadulla. Lensimme phuketista bangkokkiin ja sieltä taxilla pattayalle olisiko ollut muutama tunti... olimme myös viikon bangkokissa, Twin Tower se oli silloin upea hotsku, ulkona oli kolme metrinen jäästä tehty enkeli, joka höyrysi erittäin tyylikkäästi lämpimässä ilmassa. Grand hotellissa oltiin muutama muukin kerta siellä on upea kattotasanne jossa otimme yhden uuden vuoden vastaan, pöydässä pullo hyvää konjakkia.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo muistin väärin olen asunut pitkiä aikoja grand hotel, soi 15 tuo paikka oli tuossa lähellä, walkkarin vasemmalla puolella, se oli jossain niissä poikkikadulla. Lensimme phuketista bangkokkiin ja sieltä taxilla pattayalle olisiko ollut muutama tunti... olimme myös viikon bangkokissa, Twin Tower se oli silloin upea hotsku, ulkona oli kolme metrinen jäästä tehty enkeli, joka höyrysi erittäin tyylikkäästi lämpimässä ilmassa. Grand hotellissa oltiin muutama muukin kerta siellä on upea kattotasanne jossa otimme yhden uuden vuoden vastaan, pöydässä pullo hyvää konjakkia.
Duuniasioissa oli yksi hyvä asia, minulla ei ole ollut koskaan ns. paikalla olo velvollisuutta, se ei ole mahdollista kipujen takia sitoutua tarkkoihin aikatauluihin, joten oli aika useasti pitkiä aikoja thaimaassa jossa oli lämmintä, se auttaa kipuihin, oli toki deadlinet mutta itse ne päätin, ja jätin riittävästi niihin väljyyttä, nyt onneksi tilanne on toinen tämä uusi lääkitys auttaa paremmin kuin mikään koskaan ennen, eikä nestekään ole enää niin suuri ongelma, paino pitäisi saada tänä vuonna 108 kg, nyt se on 125 kg... edes joulukaan ei tuonut kiloakaan lisää, vaikka söin aika runsaasti varsinkin kinkkua. sitä oli puolikas, valmiiksi paistettu, luuton.
- Anonyymi00011
Taidat olla trolli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1867908Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1425425Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1504333Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.43509Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y732877Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan
kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.172647Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi112563- 2852501
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1472410Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5822217