Oon huomannut, että meidän välit ovat etääntyneet, mutta jos oikeasti haluat olla osa mun elämää, arvostan sitä, että otat liidin ja osoitat selvästi aikomuksesi. Toivon, että olet rohkea ja rehellinen itsellesi ja mulle.
Mie
'Moi, mitä kuuluu?'
20
451
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ok, minä yritän. :)
- Anonyymi00002UUSI
Tunniste
- Anonyymi00003UUSI
Yrittänyttä ei laiteta no nyt mua jo laitettiin
- Anonyymi00007UUSI
No niin, yrittäminen ei ole koskaan pahitteeksi Ehkä nyt kannattaa ottaa liidi?
- Anonyymi00004UUSI
Liidin. Mitä pitää ottaa?
- Anonyymi00005UUSI
En käy Lidlissä. Prisma sopii.
- Anonyymi00008UUSI
Aloittaja on juuri näitä vätyksiä jotka siirtävät kaiken vastuun toiselle.
- Anonyymi00010UUSI
Jos ap on leidi hän rohkasi miestä maskuliinisuuteen ja ottamaan ohjat
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos ap on leidi hän rohkasi miestä maskuliinisuuteen ja ottamaan ohjat
Meinaat taas aloittajaäijä horista näille hippasvinskoille maskuliini-feminiiiniakseleista ja tapausuuksista? TT
- Anonyymi00013UUSI
Tämä sinun kitinä näissä palstaäijän eli aloittajan seukkauslarppauksissa on yhtä sekavaa kuin tämän äikän oma maailma. Olet jotenkin pelottavan oloinen hermoraunio
- Anonyymi00009UUSI
Voin tehdä noin kunhan ensin saan varmistuksen kuka ja kenelle. Mielestäni kyllä oon tehnyt jo selväksi että haluan hänen elämäänsä ja hänet mun elämään.
- Anonyymi00011UUSI
Tuskin varmistusta saat ikinä täältä. Joskus toisen ajatuksia ja oletuksia ei voi varmuudella tietää. Ole vaan rohkea.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuskin varmistusta saat ikinä täältä. Joskus toisen ajatuksia ja oletuksia ei voi varmuudella tietää. Ole vaan rohkea.
Älä ole. Kirjoittele vain täällä.
- Anonyymi00014UUSI
Jeps, ihan sen tähden jos tämä on totta.
- Anonyymi00015UUSI
Laitoin sulle tollasen viestin aikoinaan ja ilahduitkin. Sanopa kuule mitä voin tehdä mies kun olet antanut ymmärtää että sinua ei kiinnosta, mutta sitten kaiken lisäksi silti kaipaat? Ja per*että varsinkin tahtoisit! Niin minäkin tahdon sinua jos en valehtele, oot varmaan tänään ja eilen sen himoni taas tuntenut kun ajattelin sua niin lämpimästi. En mä voi tehdä mitään kun sulla on ne kuviosi siellä, ymmärrät varmaan. Mulla muutenkin hakoaa ihan just pää näigin lmiin juttuihini ja tänään on niin huono päivä, joten toivon että sä oisit se rohkea nyt kerrankin. Mä kaipaan sua.
- Anonyymi00016UUSI
Tuku osaa ees kirjottaa ku oon niin väsynyt.
- Anonyymi00017UUSI
Ei kuulu niin hyvää, sydämeni asukas. Olen ollut enemmänkin kuin etäinen, jopa vihamielinen. En osaa kohdata sua muuten. Jos katseemme kohtaavat, joudun käyttämään kaikki tahdonvoimani etten toimi tunteitteni mukaan. Ja kun sanot että voitaisiinko olla ystäviä, on se kuin puukko rintaan. En tiiä. Hyvä että olen yksin tässä tilassa. Jos sulla olis samat tunteet en tiedä mitä tapahtuisi. Olet mun pieni.
- Anonyymi00019UUSI
Ei muuta kuin annat rakkauden toteutua ❤️
- Anonyymi00020UUSI
Tuollaista ei tapahdu enää.
- Anonyymi00021UUSI
Miksi ei tapahdu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1253741Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141701Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos141558Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2941401Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181396Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi281276Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti16964Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy72943Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä125907Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties60829