'Moi, mitä kuuluu?'

Anonyymi-ap

Oon huomannut, että meidän välit ovat etääntyneet, mutta jos oikeasti haluat olla osa mun elämää, arvostan sitä, että otat liidin ja osoitat selvästi aikomuksesi. Toivon, että olet rohkea ja rehellinen itsellesi ja mulle.

Mie

20

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ok, minä yritän. :)

• Anonyymi00002
      UUSI

Tunniste

• Anonyymi00003
      UUSI

Yrittänyttä ei laiteta no nyt mua jo laitettiin

• Anonyymi00007
        UUSI

No niin, yrittäminen ei ole koskaan pahitteeksi Ehkä nyt kannattaa ottaa liidi?

• Anonyymi00004
      UUSI

Liidin. Mitä pitää ottaa?

• Anonyymi00005
      UUSI

En käy Lidlissä. Prisma sopii.

• Anonyymi00008
      UUSI

Aloittaja on juuri näitä vätyksiä jotka siirtävät kaiken vastuun toiselle.

• Anonyymi00010
        UUSI

Jos ap on leidi hän rohkasi miestä maskuliinisuuteen ja ottamaan ohjat

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jos ap on leidi hän rohkasi miestä maskuliinisuuteen ja ottamaan ohjat

Meinaat taas aloittajaäijä horista näille hippasvinskoille maskuliini-feminiiiniakseleista ja tapausuuksista? TT

• Anonyymi00013
        UUSI

Tämä sinun kitinä näissä palstaäijän eli aloittajan seukkauslarppauksissa on yhtä sekavaa kuin tämän äikän oma maailma. Olet jotenkin pelottavan oloinen hermoraunio

• Anonyymi00009
      UUSI

Voin tehdä noin kunhan ensin saan varmistuksen kuka ja kenelle. Mielestäni kyllä oon tehnyt jo selväksi että haluan hänen elämäänsä ja hänet mun elämään.

• Anonyymi00011
        UUSI

Tuskin varmistusta saat ikinä täältä. Joskus toisen ajatuksia ja oletuksia ei voi varmuudella tietää. Ole vaan rohkea.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tuskin varmistusta saat ikinä täältä. Joskus toisen ajatuksia ja oletuksia ei voi varmuudella tietää. Ole vaan rohkea.

Älä ole. Kirjoittele vain täällä.

• Anonyymi00014
      UUSI

Jeps, ihan sen tähden jos tämä on totta.

• Anonyymi00015
      UUSI

Laitoin sulle tollasen viestin aikoinaan ja ilahduitkin. Sanopa kuule mitä voin tehdä mies kun olet antanut ymmärtää että sinua ei kiinnosta, mutta sitten kaiken lisäksi silti kaipaat? Ja per*että varsinkin tahtoisit! Niin minäkin tahdon sinua jos en valehtele, oot varmaan tänään ja eilen sen himoni taas tuntenut kun ajattelin sua niin lämpimästi. En mä voi tehdä mitään kun sulla on ne kuviosi siellä, ymmärrät varmaan. Mulla muutenkin hakoaa ihan just pää näigin lmiin juttuihini ja tänään on niin huono päivä, joten toivon että sä oisit se rohkea nyt kerrankin. Mä kaipaan sua.

• Anonyymi00016
        UUSI

Tuku osaa ees kirjottaa ku oon niin väsynyt.

• Anonyymi00017
      UUSI

Ei kuulu niin hyvää, sydämeni asukas. Olen ollut enemmänkin kuin etäinen, jopa vihamielinen. En osaa kohdata sua muuten. Jos katseemme kohtaavat, joudun käyttämään kaikki tahdonvoimani etten toimi tunteitteni mukaan. Ja kun sanot että voitaisiinko olla ystäviä, on se kuin puukko rintaan. En tiiä. Hyvä että olen yksin tässä tilassa. Jos sulla olis samat tunteet en tiedä mitä tapahtuisi. Olet mun pieni.

• Anonyymi00019
        UUSI

Ei muuta kuin annat rakkauden toteutua ❤️

• Anonyymi00020
      UUSI

Tuollaista ei tapahdu enää.

• Anonyymi00021
        UUSI

Miksi ei tapahdu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      125
      3741
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      14
      1701
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      14
      1558
    4. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      294
      1401
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1396
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      28
      1276
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      16
      964
    8. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      72
      943
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      125
      907
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      60
      829
    Aihe