Kun siellä olet vielä minua? Tuleeko hetkemme mieleesi?
Ikävöitkö koskaan
16
308
Vastaukset
- Anonyymi00003UUSI
No kyllä mä sinua olen aika paljon ajatellut. Töissä ja vapaallakin.
- Anonyymi00004UUSI
Haluan p*nna sua! Tiedät sen!
Mieheltä - Naiselle- Anonyymi00012UUSI
Puhu tuhmia sitten kahden kesken- ei kaikkien kuullen... 🤫
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Puhu tuhmia sitten kahden kesken- ei kaikkien kuullen... 🤫
Anna jokin vihje.
- Anonyymi00005UUSI
En kaipaa kun ei ole enää mitään tunteita olet minulle kuin vieras ihminen mulla nyt pieni lapsi niin se vie mun huomion lopun elämän itseppähän pelleilit minä otan kaikki tosissaan pitäsköhän sunkin
- Anonyymi00008UUSI
Onko sulla aloittajaäijä kenties valmiina tätä kummallista silppua mitä lisäilet copypastena järjestään joka aloitukseen?🥱
- Anonyymi00009UUSI
Jos se pieni lapsesi vie sun kaiken huomion, niin kuinka sä ehdit tänne palstalle kirjottaa?Pitäisikö sun keskittyy siihen lapseesi nyt, eikä täällä surkeana haikailla jonkun perään...taitaa olla sun huomiosi aivan jossain muualla, kuin siinä äpärässäsi.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos se pieni lapsesi vie sun kaiken huomion, niin kuinka sä ehdit tänne palstalle kirjottaa?Pitäisikö sun keskittyy siihen lapseesi nyt, eikä täällä surkeana haikailla jonkun perään...taitaa olla sun huomiosi aivan jossain muualla, kuin siinä äpärässäsi.
Olipa palstasetä eli aapee surkea yritys jatkaa perheenäiteihin liittyvää antipatiaasi. Lol
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olipa palstasetä eli aapee surkea yritys jatkaa perheenäiteihin liittyvää antipatiaasi. Lol
No joku maho tmv sentään peukutti.
- Anonyymi00017UUSI
Hyvä keskity mies siihen lapseen ja sen äitiin
- Anonyymi00006UUSI
On muut asiat mielessä. Olen päästänyt irti.
- Anonyymi00007UUSI
Kaipaan minä. Puheesi teki kuitenkin minulle selväksi, ettei suhteellamme ole tulevaisuutta.
- Anonyymi00010UUSI
en sillain. pahinta musta ja eksästäni aina ajattelit sitä sait mitä tilasit uskoessasi todella kaiken sen pskan. ei oo ollu kyllä ikävä
- Anonyymi00016UUSI
joo
- Anonyymi00018UUSI
Hetket on kirkkaana mielessä, en unohda koskaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1394046Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212012Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos461729Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3421584Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201433Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi441390Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801214Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211086Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1361042- 76957