ymmärtänyt sen ettemme asuisi koskaan yhdessä. Lenkkeilyä vain!
Olen kyllä
14
327
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaakamamboilua myös!
- Anonyymi00003
Se ei ole minun juttuni enää ollenkaan. Sitä ei yksikään mies minulta enää saa!
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se ei ole minun juttuni enää ollenkaan. Sitä ei yksikään mies minulta enää saa!
Sin kanssas naisia esittävä spede ei sais kukaan ns
- Anonyymi00002
Tuo asumisjuttu on totta, kaikki läheisyys, yöpyminen ja yhteinen aika sopii.
- Anonyymi00004
En tiedä kuka olet mutta kerron, että pidän vain suunnilleen ikäsistäni vanhemmista miehistä ystävyyden merkeissä! Siihen ei koskaan kuulu läheisyys ilman vaatteita!
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
En tiedä kuka olet mutta kerron, että pidän vain suunnilleen ikäsistäni vanhemmista miehistä ystävyyden merkeissä! Siihen ei koskaan kuulu läheisyys ilman vaatteita!
Esitätkö palstasetä tällä kertaa äitiäsi näille uuvateille? T naiselta kyssäri
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Esitätkö palstasetä tällä kertaa äitiäsi näille uuvateille? T naiselta kyssäri
Ihme kun onkin niin sexkielteistä tekstiä
- Anonyymi00008
Tuo kannattaa sanoa aivan orastavan suhteen aluksi niin toinen voi ajoissa päättää miten siihen suhtautuu. Minulle yksi nainen kertoi tuon epäreilusti vasta tapailun edettyä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuo kannattaa sanoa aivan orastavan suhteen aluksi niin toinen voi ajoissa päättää miten siihen suhtautuu. Minulle yksi nainen kertoi tuon epäreilusti vasta tapailun edettyä.
Tietenkin kerron sen heti alussa, ettei toiselle jää mitään epäselvyyttä siitä missä mennään! Kaksi iäkkäämpää yhdessä toinen toista auttaen, kun ikää tulee lisää ja mahdolliset vaivat lisääntyvät!
- Anonyymi00010
Juuri näin.
- Anonyymi00011
Laitan sut kunnolla huhkimaan.
- Anonyymi00012
Oikein, sohvaperunalle kyytiä!
- Anonyymi00014
Mutta tuo ei ole minun unelmani yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782