Mulla vielä vähän jäljellä
Nainen mites näin joulun aikaan maistuuko viellä kinkku
20
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällä ois tarjolla vähän kylmää kalkkunaa. Mutta ei jääkaapissa. Enkä tarkoita niitä "nikkiksiä."
- Anonyymi00002
Vähintään kolme siivua pyökkisavustettua pekonia kts
- Anonyymi00003
Kärähtänyt tuoksu tulee jo tänne perälle saakka mitenköhän ne groupiet kengänlankkaajat nyt pärjäilee? Voi jukuu
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kärähtänyt tuoksu tulee jo tänne perälle saakka mitenköhän ne groupiet kengänlankkaajat nyt pärjäilee? Voi jukuu
Ootte muuten ollu hyvin säälittäviä miniomeja mokellustenne kanssa kerrank muka tärkeinä ja siinä asemassa että voi määrittää muita. Hankkikaa elämä ja katsokaa tekohymyni taa ns
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ootte muuten ollu hyvin säälittäviä miniomeja mokellustenne kanssa kerrank muka tärkeinä ja siinä asemassa että voi määrittää muita. Hankkikaa elämä ja katsokaa tekohymyni taa ns
Onko muuten karmeeta saada samaa energiaa bäkkiin vai alkaako eeppinen ruikutus? Saattoi alkaa jo. Osa kolme
- Anonyymi00005
En ole koskaan ostanut joulukinkkua, koska en välitä siitä. Ennemmin isän savustamaa lohta.
- Anonyymi00006
Kiitos, mutta ei oikein maistu tuo kinkku enään.
Olin lievästi pettynyt tänä vuonna muutenkin PERINTEISEN JUHLA-KINKUN MAKUUN.
Johtuu varmaan siitä, että söin ennen Joulua savu-kinkkua. Tiedän vielä sen, että sitä ei sais syödä, mutta minkäs teet jos naisena sekä lihavana ja yli 50vuotiaana saa sanoa lääkärissä, että : Verenpaineeni on OPTIMAALINEN eli hyvä!
Silloin saa SYÖDÄ ihan mitä haluaa eikä tarvi miettiä, että NOUSEEKO VERENPAINEET jos vetasee pikku hiuko palaksi suolasta savu-kinkkua.- Anonyymi00007
No sitten ollaan gubbe kyllä varmaa vääräs henkilös T hattivatit oy
- Anonyymi00008
Kallkunaa oli meijän pöydässä, kinkun suosio on hiukan laskenut länsirannikolla muutenkin, Itä-Suomessa lisääntynyt.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
No sitten ollaan gubbe kyllä varmaa vääräs henkilös T hattivatit oy
Minä olen ollut isin ja mummon tyttö pienenä. Anopilla ja vävyllä on sattunut olemaan samanlaiset herkut.
Minä olen ollut heidän kauppa kaverina ja osannut sanoa, että : Tämä on hyvää ja minä olen syönyt tätä isin/mummon kanssa.
Ruotsissa oli joskus savustettua ankeriasta myynnissä ja sitäkin herkkua pääsin tietenkin maistamaan lapsena.
Mummolla oli Ruotsissa aina savustettuja isoja silakoita jääkaapissa. Minä olin vaikea lapsi ja en tykännyt kaikista ruuista niin mummoni fiksuna opetti minulle, että mummolla kyllä on semmoset eväät, että kyllä hän saa tytön syömään.
Jos ei muuta niin mummo paistoi lättyjä.
Suomessa elin mummolassa kesät viilillä ja MARIE kekseillä. Käytiin Norjassa siihen aikaan vielä ” RASVA-OSTOKSILLA” meillä ns diplomaatti osto oikeus ostaa verovapaasti tiettyjä elintarvikkeita jotka tilattiin ennakkoon. Samalla käytiin Norjassa kaupassa ja ostettiin tietenkin HERKKUJA samalla.
Minä halusin pähkinä levitettä, maksapasteijaa, makrilli/sardiinia tomaattisoseessa, ruskeaa kutun juustoa, leipää, näkkileipää ja suklaata.
Mummo oli opettanut noille herkuille.
Hän kävi ite erikseen Norjassa ja osti minulle tummaa suklaata jota sain, kun minä olin mummon kanssa hillassa.
Mummoni osti kamferi pastilleja joita saa vain Norjasta.
Minä ostan tietenkin aina, kun käy Norjassa noita pastilleja jos satun näkemään, mutta vahingossa löysin toisenkin pastillin joita mummoni oli aina ostanut.
En tietenkään kertonut edes äidilleni, että : Nämä on niitä pastilleja joita äitilläs oli myös kamferin pastillien lisäksi.
Ei saa PALJASTAA kaikkea, koska mummoni ja minun hommat liittyy vain meihin, mutta siskoni tietenkin väittäis mielellään, että mummo on hänenkin kanssa tehnyt.
Minusta tuntuu, että siskollani ei ollut edes Norjaan liittyviä Diplomaatti verovapaita osto oikeuksia.
Hän on syntynyt Ruotsissa ja minä Inarin kunnassa, mutta suvulla oli nuo oikeudet jo Petsamossa.
Oli vielä silloin, kun Petsamo kuului Suomelle.
Valtion virkamiehillä oli myös, mutta sain kuulla niitä oikeuksia oli käytetty väärin.
Tuohan on törkeää, että minä olen menettänyt perintönä saadun oikeuden sen takia, että joku kusipää on käyttänyt näitä oikeuksia väärin. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä olen ollut isin ja mummon tyttö pienenä. Anopilla ja vävyllä on sattunut olemaan samanlaiset herkut.
Minä olen ollut heidän kauppa kaverina ja osannut sanoa, että : Tämä on hyvää ja minä olen syönyt tätä isin/mummon kanssa.
Ruotsissa oli joskus savustettua ankeriasta myynnissä ja sitäkin herkkua pääsin tietenkin maistamaan lapsena.
Mummolla oli Ruotsissa aina savustettuja isoja silakoita jääkaapissa. Minä olin vaikea lapsi ja en tykännyt kaikista ruuista niin mummoni fiksuna opetti minulle, että mummolla kyllä on semmoset eväät, että kyllä hän saa tytön syömään.
Jos ei muuta niin mummo paistoi lättyjä.
Suomessa elin mummolassa kesät viilillä ja MARIE kekseillä. Käytiin Norjassa siihen aikaan vielä ” RASVA-OSTOKSILLA” meillä ns diplomaatti osto oikeus ostaa verovapaasti tiettyjä elintarvikkeita jotka tilattiin ennakkoon. Samalla käytiin Norjassa kaupassa ja ostettiin tietenkin HERKKUJA samalla.
Minä halusin pähkinä levitettä, maksapasteijaa, makrilli/sardiinia tomaattisoseessa, ruskeaa kutun juustoa, leipää, näkkileipää ja suklaata.
Mummo oli opettanut noille herkuille.
Hän kävi ite erikseen Norjassa ja osti minulle tummaa suklaata jota sain, kun minä olin mummon kanssa hillassa.
Mummoni osti kamferi pastilleja joita saa vain Norjasta.
Minä ostan tietenkin aina, kun käy Norjassa noita pastilleja jos satun näkemään, mutta vahingossa löysin toisenkin pastillin joita mummoni oli aina ostanut.
En tietenkään kertonut edes äidilleni, että : Nämä on niitä pastilleja joita äitilläs oli myös kamferin pastillien lisäksi.
Ei saa PALJASTAA kaikkea, koska mummoni ja minun hommat liittyy vain meihin, mutta siskoni tietenkin väittäis mielellään, että mummo on hänenkin kanssa tehnyt.
Minusta tuntuu, että siskollani ei ollut edes Norjaan liittyviä Diplomaatti verovapaita osto oikeuksia.
Hän on syntynyt Ruotsissa ja minä Inarin kunnassa, mutta suvulla oli nuo oikeudet jo Petsamossa.
Oli vielä silloin, kun Petsamo kuului Suomelle.
Valtion virkamiehillä oli myös, mutta sain kuulla niitä oikeuksia oli käytetty väärin.
Tuohan on törkeää, että minä olen menettänyt perintönä saadun oikeuden sen takia, että joku kusipää on käyttänyt näitä oikeuksia väärin.Uskot siis palstasetä todella, että esim minulle menee läpi tämä synkkä kellariteatteris? Hattuun on noussu joo muuan lukijain takia äijällä
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kallkunaa oli meijän pöydässä, kinkun suosio on hiukan laskenut länsirannikolla muutenkin, Itä-Suomessa lisääntynyt.
Mistä johtuu lisääntyminen??
- Anonyymi00009
Sikäli hyvä, että perjantai pizza vois olla kova sana ja muutama saunaolunen
- Anonyymi00014
Kuka näitä selvinpäin kestää eres etäällä hengittämässä huhuh
- Anonyymi00013
Olis maistunut kyllä, mulla ei ollut ollenkaan.
- Anonyymi00016
Eipä maistu kinkku ikinä. En pidä sen mausta. Joulukinkku myös haisee pahalta.
- Anonyymi00017
Kiitos, ei enää.
- Anonyymi00018
Ei ollu mahkuja hankkia.
- Anonyymi00019
Mulla on ollut vain kaupan valmiskinkkua joku siivu. Ei siitä jouluruoan tunnelmaa. Kotona paistettu kinkku on ihan eri makuinen!
- Anonyymi00021
Iltaa yksin? Muuta se kuumaksi deitiksi 🔥 https://Stephanie.hoty.lat/Stephanie#/?/?/tsxact47x
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18010936Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-8710399Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2335841Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1804654Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313146- 1713135
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin391943Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä2981528Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61360Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161294