Yxäri & rauta

Anonyymi-ap

Eräs kirjoittaja, joka mielellään kommentoi muiden treenejä, kieltäytyy kommentoimasta minun treenejäni. 😵

En voi ymmärtää. Logiikka on "päätä huimaavaa". Videoko niistä treenistä pitäisi ottaa, ennen kuin saan kommenttia raudastani?

Mielestäni treenaan ihan hyvillä painoilla. 😎

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19210001/nykyaikana-ei-ole-mikaan-ongelma-jos-quotvanhempiquot-nainen-quotflirttaileequot-nuoremman-miehen-kanssa#comment-139371631

Avaan kommentoinnin myös muille kirjoittajille.

Kommenttien ei tarvitse olla kehuja. Sen sijaan niiltä edellytetään asiallisuutta ja ystävällisyyttä.

Tässä vielä osa alkuperäisestä kommentistani:

"Tuo Strength Level -sivusto on ihana!

Teen itse esim. ylätaljaliikkeen (lat pulldown) useimmiten 40 kilogrammalla (3 x 10-15), mutta saan tehtyä sitä myös 50 kilolla puhtaalla tekniikalla, jos vähennän toistoja. Sillä menisin intermediaten ja advancedin väliin. 👍

Horizontal leg press: 120 kilolla menee helposti 3 x 15 toistoa, jonka mukaan olisin intermediate. Jaloissa olisi enemmänkin voimaa, mutta n. 130 kilon kohdalla polveni eivät enää pidä ko. liikkeestä.

Machinen chest flyn teen yleensä 30 kilolla (3 x 10-12), mutta jaksan tehdä myös 40 kilolla, jos teen vähemmän toistoja. Intermediate sielläkin jälkimmäisessä tapauksessa."

🦄

57

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ehkä palsta on hiukan väärä voimailusta vakavasti keskusteluun.

• Anonyymi00002
        UUSI

En minä sitä keskustelua aloittanut.

🦄

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En minä sitä keskustelua aloittanut.

🦄

Jos lukee sinun aloituksesi läpi, niin olihan tuo vastaus hieman ristiriitainen.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos lukee sinun aloituksesi läpi, niin olihan tuo vastaus hieman ristiriitainen.

Keskustelun aloitti toinen nimimerkki toisessa ketjussa. Siihen on linkki aloituksessani.

Tarvitseeko kaikkea vääntää ratakiskosta? 🙄

🦄

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Keskustelun aloitti toinen nimimerkki toisessa ketjussa. Siihen on linkki aloituksessani.

Tarvitseeko kaikkea vääntää ratakiskosta? 🙄

🦄

Luepa aloituksesi läpi ja mieti onko siinä ”pyydetty” kommentointia aiheesta. Linkin lisäksi olet kirjoittanut uudelleen, mitä harjoituksia teet.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Luepa aloituksesi läpi ja mieti onko siinä ”pyydetty” kommentointia aiheesta. Linkin lisäksi olet kirjoittanut uudelleen, mitä harjoituksia teet.

Lisäksi: aloitus, korostan ALOITUS aiheesta oli tällä kertaa sinun.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Lisäksi: aloitus, korostan ALOITUS aiheesta oli tällä kertaa sinun.

"Ehkä palsta on hiukan väärä voimailusta vakavasti keskusteluun."

Tämän kommentin kirjoittaja kirjoitti keskustelusta. Minäkin kirjoitin keskustelusta ja sen aloittamisesta.

Jos yhtäkkiä vaihdatkin puheenaiheen ketjun aloitukseen, olet epäjohdonmukainen.

Sen vuoksi en mielelläni keskustele kanssasi.

🦄

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

"Ehkä palsta on hiukan väärä voimailusta vakavasti keskusteluun."

Tämän kommentin kirjoittaja kirjoitti keskustelusta. Minäkin kirjoitin keskustelusta ja sen aloittamisesta.

Jos yhtäkkiä vaihdatkin puheenaiheen ketjun aloitukseen, olet epäjohdonmukainen.

Sen vuoksi en mielelläni keskustele kanssasi.

🦄

Sinulla on kyllä todella erikoinen logiikka. Kiemurrella osaat, kuin rasvattu käärme.

• Anonyymi00003
      UUSI

Lääkäriin, nuivaan, nuivaan tai hoitoon girrl

• Anonyymi00004
        UUSI

Sali pitää terveenä. 💪

🦄

• Anonyymi00006
        UUSI

Buu! Kakara haluaa haukkua muita!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Buu! Kakara haluaa haukkua muita!

No niin, en sentään ole tehtaillut perättömiä rikosilmoituksia ja huoli-ilmoituksia kuten te kaksi sinä ja yksäri

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No niin, en sentään ole tehtaillut perättömiä rikosilmoituksia ja huoli-ilmoituksia kuten te kaksi sinä ja yksäri

Mutta kaikkihan menee nyt näköjään omalla painollaan vai miten se meni shetlanninponi? Ei ole minun julkistamat mitään siihen verrattuna miten sullakin tussahti omat tuoksut päähän ns, minäpä tässä vägän tittelillä ratsastan

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mutta kaikkihan menee nyt näköjään omalla painollaan vai miten se meni shetlanninponi? Ei ole minun julkistamat mitään siihen verrattuna miten sullakin tussahti omat tuoksut päähän ns, minäpä tässä vägän tittelillä ratsastan

Oikein koko poppoon sössöttävä kierosilmäinen iltatähti, ihan hyvä harjaus mutta ei riitä

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Oikein koko poppoon sössöttävä kierosilmäinen iltatähti, ihan hyvä harjaus mutta ei riitä

Lapselta vaa nuija pois kädestä ja show go on

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Lapselta vaa nuija pois kädestä ja show go on

Taitaa se nykyinen mammakarhu olla yhtä munasarjaton ku edellinen. Ei mene läpi ettei ois ollu muka tiedossa vainoaminsensa

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sali pitää terveenä. 💪

🦄

Pitää terveenä, kunhan et halua liian isoja lihaksia. Kaikki vanhat karpaasit ihan romuna, jopa natut.

• Anonyymi00005
      UUSI

En minä noista taljoista ja muista nykyajan hömpötyksistä mitään ymmärrä.
      Aikoinaan penkistä, maasta ja kyykystä meni ihan ok.
      Nykyään maitopurkkikin painaa hirmuna.

>simiti<

• Anonyymi00007
        UUSI

Et ole vielä kirjoittanut anteeksipyyntöäsi. 😑

🦄

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Et ole vielä kirjoittanut anteeksipyyntöäsi. 😑

🦄

Poistit sitten. Pyydä heti anteeksi!

>simiti<

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Poistit sitten. Pyydä heti anteeksi!

>simiti<

En ole poistanut mitään.

🦄

• UUSI

Kokeilin tuota sivustoa, niillä liikkeillä, jotka tunnistin, eli kyykky ja maastaveto. Sen mukaan olen täysin average tai vähän noviisin puolella. Noihin minun pitäisi käyttämilläni painoilla tehdä 30 toiston sarjoja ja yleensä teen vain 20.

• Anonyymi00024
        UUSI

Jos haluaa kasvattaa voimatasoa, kannattaa tehdä vähän pidempiä sarjoja.

Jos taas haluaa vain isot lihakset, niin kuin minä, kannattaa tehdä lyhyempiä sarjoja isommilla painoilla.

🦄

• Anonyymi00026
        UUSI

Kymmenen kymppiä, yhdeksän ysiä ja niin edelleen. Viimeisen ykkösen jälkeen on varmana puhti pois. 🤗

Maksimipainot sitten seuraavalla kerralla.

>simiti<

• UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Jos haluaa kasvattaa voimatasoa, kannattaa tehdä vähän pidempiä sarjoja.

Jos taas haluaa vain isot lihakset, niin kuin minä, kannattaa tehdä lyhyempiä sarjoja isommilla painoilla.

🦄

Lunttasin luurista että yksi lenkkini tässä viikon sisällä sisälsi n. 600 nousumetriä. Se on enemmän kuin nouseminen merenpinnan tasosta Suomen tiestön korkeimmalle kohdalle. Ja tuommoiseen isot lihakset tarkoittaisivat vain paljon maitohappoja.

Sitä paitsi jos kasvaisin, niin joutuisin hankkimaan uusia vaatteita.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kymmenen kymppiä, yhdeksän ysiä ja niin edelleen. Viimeisen ykkösen jälkeen on varmana puhti pois. 🤗

Maksimipainot sitten seuraavalla kerralla.

>simiti<

Tuo kasvattaa voimatasoa.

🦄

• Anonyymi00028
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Lunttasin luurista että yksi lenkkini tässä viikon sisällä sisälsi n. 600 nousumetriä. Se on enemmän kuin nouseminen merenpinnan tasosta Suomen tiestön korkeimmalle kohdalle. Ja tuommoiseen isot lihakset tarkoittaisivat vain paljon maitohappoja.

Sitä paitsi jos kasvaisin, niin joutuisin hankkimaan uusia vaatteita.

Kyllä, isot lihakset painavat ja vievät paljon tilaa. Lihakset painavat vieläpä enemmän kuin rasva. 😕 Mutta ne tekevät olon ihanan voimakkaaksi!

Aerobinen liikunta on hyväksi hapenottokyvyn, rasvanpolton ja koordinaation kehittämiseksi.

🦄

• UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kyllä, isot lihakset painavat ja vievät paljon tilaa. Lihakset painavat vieläpä enemmän kuin rasva. 😕 Mutta ne tekevät olon ihanan voimakkaaksi!

Aerobinen liikunta on hyväksi hapenottokyvyn, rasvanpolton ja koordinaation kehittämiseksi.

🦄

Mutta kun mennään veteen, niin rasva olisi se joka tekisi olon kevyeksi. Melkein kateudella katsonut joskus, kun jotkut lilluvat varpaat, napa ja melkein koko pää samaan aikaan veden pinnalla.

Luut taitaa olla se raskain kehon osa. Niiden tilavuus ei taida treenillä varsinaisesti kasvaa, vaikka rakenteeseen vaikutusta olisikin. Isot painot voisivat tuohon olla hyväksi, mutta myös kaikenlainen pomppiminen tekee hyvää.

• Anonyymi00041
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Mutta kun mennään veteen, niin rasva olisi se joka tekisi olon kevyeksi. Melkein kateudella katsonut joskus, kun jotkut lilluvat varpaat, napa ja melkein koko pää samaan aikaan veden pinnalla.

Luut taitaa olla se raskain kehon osa. Niiden tilavuus ei taida treenillä varsinaisesti kasvaa, vaikka rakenteeseen vaikutusta olisikin. Isot painot voisivat tuohon olla hyväksi, mutta myös kaikenlainen pomppiminen tekee hyvää.

Juu, huomaan rasvan vaikutuksen uidessa. Minulla on pakaroissa jonkin verran rasvaa, ja ne kelluvat hyvin. 😁

Juokseminen vahvistaa luita, varsinkin teini-iässä.

🦄

• Anonyymi00049
        UUSI
        scrg kirjoitti:

lola odusoga kuvasi tuon kun kellui järvessä veden pinnalla... lukijat eivät uskoneet todeksi, vaan luulivat että alla on joku tolppa tai vastaava pitämässä sitä pinnalla.... mutta ne oli sen paksut reidet jotka kellutti jalkoja veden pinnalla.. kukaan mies ei pystynyt toistamaan samaa temppua.

ja oikeastaan tämä on aika iso juttu, tämä on nyt se yksi asia missä nainen on selkeästi miestä parempi, kun olen kysellyt palstoilla että osoittakaa yksikin asia minkä nainen osaa paremmin kuin mies.... niin tässähän se nyt on.
        mikäli nainen ja mies (tasan saman painoiset) joutuisivat veden varaan ilman mitään ulkopuolisia kellukkeita, niin mies hukkuisi ja painuisi pohjaan, mutta nainen voisi kellua rantaan asti. ihme juttu, mutta pakko myöntää että nainen voittaisi miehen 100% sesti tässä.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

lola odusoga kuvasi tuon kun kellui järvessä veden pinnalla... lukijat eivät uskoneet todeksi, vaan luulivat että alla on joku tolppa tai vastaava pitämässä sitä pinnalla.... mutta ne oli sen paksut reidet jotka kellutti jalkoja veden pinnalla.. kukaan mies ei pystynyt toistamaan samaa temppua.

ja oikeastaan tämä on aika iso juttu, tämä on nyt se yksi asia missä nainen on selkeästi miestä parempi, kun olen kysellyt palstoilla että osoittakaa yksikin asia minkä nainen osaa paremmin kuin mies.... niin tässähän se nyt on.
        mikäli nainen ja mies (tasan saman painoiset) joutuisivat veden varaan ilman mitään ulkopuolisia kellukkeita, niin mies hukkuisi ja painuisi pohjaan, mutta nainen voisi kellua rantaan asti. ihme juttu, mutta pakko myöntää että nainen voittaisi miehen 100% sesti tässä.

Paitsi että ominaisuus ei riipu sukupuolesta, vaan rasvan määrästä... 🤭

🦄

• Anonyymi00029
      UUSI

Laitteistoilla tehdyissä liikkeissä (kuten ylätalja) ei painon määrää suhteessa toistoihin voi eri laitteilla oikein varrata. Pakkaan voi asettaa 40 kg, ja se sama paino on ihan eri luokkaa jonkun toisen laitevalmistajan ylätaljassa.

Normaalisti voimatasoa määritellään penkkipunnerruksessa, maastavedossa, jalkakyykyssä, pystypunnerruksessa. jne. Jos näitä liikkeitä suoritetaan voimannostotankoon lisätyillä painoilla, tulokset ovat vertailukelpoisia.

Meneekö 60 kg penkkipunnerruksessa, tai 80 kg jalkakyykyssä?

AV

• Anonyymi00030
      UUSI

Unohtakaa nuo laitteet. Vetäkää kyykystä 250kg maasta 300kg ja penkistä 130. Sama toistetaan, paitsi vinopenkistä se sama 130kg.

Tätä yhä uudelleen ja uudelleen kunnes on aika lisätä painoja. Vittu.

>simiti<

• Anonyymi00031
      UUSI

Kuulostaa siltä, että teemme melkein samansuuntaisilla painoilla paitsi jalkaprässissä pidän vielä vähemmän painoja jalkavamman takia, mutta lisäilen niitä hiljalleenkun varmuus lisääntyy. 50kg ylätaljassa tekee kyllä vähän tiukkaa, en jaksaisi kolmea täyttä sarjaa. Olen myös todella heikko vapailla painoilla, siellä olisi paljon petrattavaa, mutta pikkuhiljaa parantelen tuloksia sielläkin. Aristelen tuon jalkavamman takia esin kyyhkyjä, mutta siinäkin treeni auttaa 😊

Mikä on lempiliikkeesi tai mitä lihaksia treenaat mieluiten?

Aletheias

• Anonyymi00033
        UUSI

Kehoa täytyy aina kuunnella.

En itsekään jaksa 50 kilolla ylätaljaa paljon vedellä.

Ylätalja on lempiliikkeeni. En voi tehdä sitä enää niin paljon kuin ennemmin, koska leveä selkälihas (latissimus dorsi) on suhteettoman iso muihin lihaksiin verrattuna... 🤭

Etureiteni ovat heikot. Niitä pitäisi treenata enemmän.

🦄

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kehoa täytyy aina kuunnella.

En itsekään jaksa 50 kilolla ylätaljaa paljon vedellä.

Ylätalja on lempiliikkeeni. En voi tehdä sitä enää niin paljon kuin ennemmin, koska leveä selkälihas (latissimus dorsi) on suhteettoman iso muihin lihaksiin verrattuna... 🤭

Etureiteni ovat heikot. Niitä pitäisi treenata enemmän.

🦄

Kyllä, tärkeintä on oman kehon kunnioittaminen. Tarkoituksena ei ole rikkoa tai rasittaa kehoa väärällä tavalla, vaan tuoda lisää hyvää oloa.

Sinulla kuulostaa olevan vahvat selkälihakset, vau 🤗 Minulla on paras voima jaloissa, tai normaalisti on, nyt hieman himmailen 😊

Minä taas kamppailen ylävartalon, eritoten olkapäiden ja rintalihasten kanssa. Johtunee istumatyöstä, mikä aiheuttaa vähän kireyttä yläkroppaan ja jotkut liikkeet tuntuu epämiellyttävältä. Eritoten punnerrukset, ai luoja että osaan inhota sitä liikettä.

Aletheias

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kyllä, tärkeintä on oman kehon kunnioittaminen. Tarkoituksena ei ole rikkoa tai rasittaa kehoa väärällä tavalla, vaan tuoda lisää hyvää oloa.

Sinulla kuulostaa olevan vahvat selkälihakset, vau 🤗 Minulla on paras voima jaloissa, tai normaalisti on, nyt hieman himmailen 😊

Minä taas kamppailen ylävartalon, eritoten olkapäiden ja rintalihasten kanssa. Johtunee istumatyöstä, mikä aiheuttaa vähän kireyttä yläkroppaan ja jotkut liikkeet tuntuu epämiellyttävältä. Eritoten punnerrukset, ai luoja että osaan inhota sitä liikettä.

Aletheias

Juu, salille mennään nauttimaan ja parantamaan terveyttä, ei huonontamaan sitä. 😁

Leveät selkälihakset ovat hankalat hauiskääntöjen kannalta, koska kyynärpäitä ei saa tuettua omia kylkiään vasten. 😕 Hauiskäännöt täytyy sitten tehdä yksi käsi kerrallaan ja istuen, tukemalla kyynärpää sisäreittä vasten.

Ei kannata tuhlata elämäänsä tekemällä liikettä, jota inhoaa. Minullakin on inhokkeja. Yhtä tiettyä lihasta voi treenata niiiiin monella eri liikkeellä, että niitä kannattaa oikeasti penkoa. Usein samaan lihakseen kohdistuva vaihtoehtoinen liike on paljon miellyttävämpi kuin se inhokki.

🦄

• Anonyymi00032
      UUSI

... oletko huomannut että sinun aloittamasi keskustelut häviävät täältä aika vauhdilla?

ja jostain syystä minun kommenttini pysyvät... vaikka yrität niitä kovasti saada poistetuksi....

mietipä sitä joskus ajankuluksesi....

• Anonyymi00034
        UUSI

Hyvä että näit aloittamani keskustelun. Sinut taidettiin mainita siinä. 👍

Toivottavasti simiti näki sen myös. Kerroin, että te olette mustalla listallani, AV:n ja väliksen lisäksi.

Keskusteluni poistettiin siksi, että se rikkoi palvelun sääntöjä.

Simiti on ainoa, jonka kanssa aloitan keskustelun uudelleen, jos hän pyytää anteeksi. Teille muille minulla ei oikein ole enää sanottavaa. Sen sijaan kaikkien muiden palstalaisten kanssa jatkan keskustelua mielelläni. 😊

🦄

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Toivottavasti simiti näki sen myös. Kerroin, että te olette mustalla listallani, AV:n ja väliksen lisäksi.

Simiti on ainoa, jonka kanssa aloitan keskustelun uudelleen, jos hän pyytää anteeksi. Teille muille minulla ei oikein ole enää sanottavaa. Sen sijaan kaikkien muiden palstalaisten kanssa jatkan keskustelua mielelläni. 😊

🦄

valitettavasti en ehtiny lukemaan sitä kun se katosi saman tien.... jotenkin kyllä ihan oletin että olen päässyt sille listalle.... hieman kyllä loukkasi etten ollut siinä ensimmäisenä, mutta tiedän että jätit minut viimeiseksi ihan tahallaan.

sinulla tulee olemaan melko vähän niitä keskustelukumppaneita jatkossa, voi vielä olla että pidät yksinpuheluita joita kukaan ei edes halua lukea. haitanneeko tuo sinua mitenkään.... todennäköisesti ei.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

🦄

Mjaa, ja mitä pahaa olen sinulle kirjoittanut? Milloin ja mitä?
        Tasa-arvoisessa maassa kirjoitetaan ihmisille, ei sukupuolille.
        Toivottavasti saavutat itse tämän tasa-arvoisen tavoitteesi seuraavissa keskusteluissa, muita mustamaalaamatta.

AV

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Mjaa, ja mitä pahaa olen sinulle kirjoittanut? Milloin ja mitä?
        Tasa-arvoisessa maassa kirjoitetaan ihmisille, ei sukupuolille.
        Toivottavasti saavutat itse tämän tasa-arvoisen tavoitteesi seuraavissa keskusteluissa, muita mustamaalaamatta.

AV

hah.... et osaa ottaa huomioon ja kunnioittaa yksisarvisen feministisiä näkemyksiä, häntä kuuluu puhutella vain tietyllä tavalla... muuten hän ei suostu keskustelemaan kanssasi..

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

hah.... et osaa ottaa huomioon ja kunnioittaa yksisarvisen feministisiä näkemyksiä, häntä kuuluu puhutella vain tietyllä tavalla... muuten hän ei suostu keskustelemaan kanssasi..

Kirjoittelen ihmisten kanssa, en katso sukupuolta ollenkaan.
        Olenhan ollut joskus tasa-arvo työryhmässä, ja tiedostan mitä tasa-arvo on.

AV

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

AV

oho!... olet oikea asiantuntija! sinulta löytyisi yksärille varmasti neuvo jos toinenkin tasa-arvosta... harmi vaan kun se ei suostu kuuntelemaan sinua enää..

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

AV

niin katsos kun tasa-arvo ja feminismi ovat täysin päinvastaisia asioita. feminismi ajaa tietyn sukupuolen etuja muihin nähden, ja melko hyvin ovat siinä onnistuneetkin.

• Anonyymi00035
      UUSI

...meinaan vain sitä jos tuo "Machinen chest flyn" tarkoittaa penkkipunnerrukseen verrattavaa liikettä...ei tuo 30 kg paino aikuiselle naiselle ole paljon.
      Huomenna on tarkoitus mennä salille 10 vuotiaan kanssa joka on veivannut 10 x 25 kg toistoja jo muutamia kuukausia. Huomenna olisi tarkoitus testata miten kevyttä on 30 kg.
      Yleisesti 60 kg painavalle naiselle 60 kg penkkipunnerrus tarkoittaa jo treenattua kehoa. Olen toki katsonut vierestä miten nainen nostaa penkkipunnerruksessa 105 kg, ja se on jo naisille paljon. Sama nainen jalkakyykyssä teki 28 x 100 kg, ja siihen harva mies pystyy. Toki, hän oli voittanut aikoinaan raskaan sarjan Hopeaa voimannostossa.

Nainen siis voi olla vahvempi mitä yleensä miehet ovat.

Voimatasot tuleekin suhteuttaa omiin tavoitteisiin.
      Joku huippujääkiekkoilija...jos puhutaan vaikka Teukka Salamasta joka on tehnyt vaikutuksen jääkiekkoilijapiireissä omasi räjähtävää voimaa ja osasi sitä myös käyttää. Sama mies laitetaan jalkakyykkäämään, ja jää 160 kg alle. Voimaa kun on niin monenlaista. Lajista riippuen harjoitetaan sitä voimantuottoa, josta on eniten lajikohtaista merkitystä. Sen kun osaa, voi sanoa bye bye puolustaja, kun maalin tekee.

AV

• Anonyymi00048
        UUSI

En ole asiantuntija, mutta eiköhän tuo mcf ole rintalihasliike.

• Anonyymi00043
      UUSI

jokaiseen suuntaan laajoja liikkeitä käsillä, kummassakin kädessä 25kg käsipaino, tuohon asti itse joskus treenasin, sitten ei enää kestänyt nivelet eikä luut nostaa yhden käden painoa 30kg;hen.

• Anonyymi00045
        UUSI

Jos joku tekee etu tai sivunostot vipareissa 30 kg painolla, lähden heti salilta kotio.
        Tätä ei ole koskaan tapahtunut, eikä tule koskaan tapahtumaankaan.
        Luulen ettei palstalta löydy ketään, joka ottaisi käteensä 25 kg painon ja nostaisi sen suorin käsin eteensä silmien tasolle pariksi sekunniksi. Kokeilkaa seuraavan kerran salilla, voisin melkein luvata 1000 euroa jos joku siihen kysenisi.

AV

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Jos joku tekee etu tai sivunostot vipareissa 30 kg painolla, lähden heti salilta kotio.
        Luulen ettei palstalta löydy ketään, joka ottaisi käteensä 25 kg painon ja nostaisi sen suorin käsin eteensä silmien tasolle pariksi sekunniksi. Kokeilkaa seuraavan kerran salilla, voisin melkein luvata 1000 euroa jos joku siihen kysenisi.

AV

Annoin peukun, mutta menin heti perään kokeilemaan 15kg käsipainolla. Nippa nappa sen 2 sekuntia pysyy, mutta ei ihan puhtaasti, joten peukutin ehkä vähän hätäiseen.
        En usko, että tarvitsee olla kovin kummoinen nuori voimamies, joka 25kg pitää 2 sekuntia.
        Itse vanhana pieruna harrastan vain kohtuu säännöllistä kunnon ylläpitoa: aerobista, kehopainoharjoituksia ja käsipainoilla pelleilyä.

• UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

AV

Pitänee kysyä paikallisen salin maailmanmestaruuksia ja euroopanmestaruuksia penkissä napanneilta että miten paljon oikeaoppisissa nostoissa rautaa nousee.
        Ja onko yhdelläkään enää paikat ehjinä 😁, ensi viikolla olisi tarkoitus aloitella yleisellä salilla käynti

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Annoin peukun, mutta menin heti perään kokeilemaan 15kg käsipainolla. Nippa nappa sen 2 sekuntia pysyy, mutta ei ihan puhtaasti, joten peukutin ehkä vähän hätäiseen.
        En usko, että tarvitsee olla kovin kummoinen nuori voimamies, joka 25kg pitää 2 sekuntia.
        Itse vanhana pieruna harrastan vain kohtuu säännöllistä kunnon ylläpitoa: aerobista, kehopainoharjoituksia ja käsipainoilla pelleilyä.

Tuo 10 kg, se on ikuisuus se.
        Tuota en ole nähnyt kenenkään tekevän sitten voimamieskisojen, kisäjen joissa ne kisaajat olivat niin suuria(paino 140-170 kg), että se 30 kg paino näytti sairaan pieniltä niiden käsissä.

Ole huoletta, treenaa vuosi ja palaile sitten astialle.
        Katsotaan sitä 1000 euroa sen jälkeen jos pystyt.

AV

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Tuo 10 kg, se on ikuisuus se.
        Tuota en ole nähnyt kenenkään tekevän sitten voimamieskisojen, kisäjen joissa ne kisaajat olivat niin suuria(paino 140-170 kg), että se 30 kg paino näytti sairaan pieniltä niiden käsissä.

Ole huoletta, treenaa vuosi ja palaile sitten astialle.
        Katsotaan sitä 1000 euroa sen jälkeen jos pystyt.

AV

Jossain vanhassa jutussa Mika Törrö teki SE:n etupidossa(tietysti kahdella kädellä) 28kg/58s. Voisin kuvitella, että muutama tuttu karpaasi pitää helposti 25kg/2s yhdellä kädellä.

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Jossain vanhassa jutussa Mika Törrö teki SE:n etupidossa(tietysti kahdella kädellä) 28kg/58s. Voisin kuvitella, että muutama tuttu karpaasi pitää helposti 25kg/2s yhdellä kädellä.

Törrölle tuo voi olla "lasten leikkiä", mutta tuskin palstalla Suomen vahvinta miestä on, edes niitä jotka olisivat 20 listalla?
        Silti, voisihan kysyä vaikka Pynnöseltä tekisikö videon 25 kg etunostosta 2 sekuntia, onhan hän kuiteski aika vahva kaveri, ja tekee kai tällaisia haasteita jopa pyynnöstä:)

AV

• Anonyymi00055
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Pitänee kysyä paikallisen salin maailmanmestaruuksia ja euroopanmestaruuksia penkissä napanneilta että miten paljon oikeaoppisissa nostoissa rautaa nousee.
        Ja onko yhdelläkään enää paikat ehjinä 😁, ensi viikolla olisi tarkoitus aloitella yleisellä salilla käynti

Ota puheeksi tuo 25 kg 2 sekunnin pito siltien tasolla, kuinka moni heidän mielestään tuohon kykenee. Ja, jos he kykenevät, ota aika.

AV

• Anonyymi00056
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

...ja tiedän mitä tulee ensimmäiseksi kysymykseksi, miksi kukaan haluaisi saada tiedon moisesta:)

AV

• Anonyymi00057
      UUSI

Yxäro tahtoo huomioooo!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      190
      3149
    2. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      1964
    3. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1573
    4. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      33
      1573
    5. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      93
      1270
    6. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1215
    7. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      49
      983
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      5
      932
    9. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      61
      927
    10. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      187
      922
    Aihe