Ihan lyhyen vain.
Rakas, ikävä sun ääntä. Ihan kauhean kova ikävä sua.
-sinun omasi (naiselta miehelle)
Jos vielä voisin kirjoittaa kirjeen
35
857
Vastaukset
- Anonyymi00001
https://youtu.be/_94Hf1WVgT0?si=fN7F4booHOmBGkmr Hänellä on söötti ääni jospa sen kuulisin vielä joskus. m-n
- Anonyymi00002
Mullakin on ikävä.Kirjoita vaan kirje…Minä pidän siitä huolen ja otan aina esiin kun on ikävä enkä koskaan päästä vääriin käsiin<3
- Anonyymi00003
❤️😘
- Anonyymi00005
Ihanuuteni😘❤️
- Anonyymi00004
Tunnen välillä voimakkaasti sen että olet mun omani.
Kun ite haluan olla sun.
~kääntymässä vaan - Anonyymi00006
Kaino ja kaunis viesti olisi. Voimia! (sivusta.)
- Anonyymi00007
Voi miten ihanaa olisi saada viestinä tällainen! m>n
- Anonyymi00008
Ihana ❤️
- Anonyymi00009
❤️❤️❤️❤️❤️ Tämä voisi olla juuri hänen kaivattuni (naisen) kirjoittama. Ainakin tuo viimeinen rivi kuulostaa tutulle, kun hän on joskus aiemminkin noin kirjoittanut😘.
- Anonyymi00010
Aika moni varmaan on rakkaalleen niin kirjoittanut❤️
- Anonyymi00011
Eiköhän hitaammatkin jo ymmärrä että kirjoittelet ihan itse itsellesi tätä skeidaa apäijä
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aika moni varmaan on rakkaalleen niin kirjoittanut❤️
Kyllä varmasti onkin, mutta niin myös minullekin. Kaivattuni on ennenkin käyttänyt tuota sanontaa että sinun omasi, niin täällä kuin muuallakin. Eli sen perusteella täsmää ❤️
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä varmasti onkin, mutta niin myös minullekin. Kaivattuni on ennenkin käyttänyt tuota sanontaa että sinun omasi, niin täällä kuin muuallakin. Eli sen perusteella täsmää ❤️
Jos hän minut jostain tunnistaa, niin kirjeestä.
Sinun omasi on Tamara Lundin biisi.
-aloitt. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos hän minut jostain tunnistaa, niin kirjeestä.
Sinun omasi on Tamara Lundin biisi.
-aloitt.Kirjoita ❤️ T: sinun omasi (mies)
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eiköhän hitaammatkin jo ymmärrä että kirjoittelet ihan itse itsellesi tätä skeidaa apäijä
Eikä tämä homma lukijat hoi kehity tästä nk asuttavassa aloituksessa sen kummemmaksi, voimia ja jaksamisia kovasti hali
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kirjoita ❤️ T: sinun omasi (mies)
Kirjoittaisin, jos tietäisin..
-sinun omasi - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kirjoittaisin, jos tietäisin..
-sinun omasiMitä sun pitää tietää?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitä sun pitää tietää?
Hänen tunteensa, jos niitä on.
-sinun tunteensa - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
-sinun tunteensaOhi. Minun omani tietää varmasti tunteeni
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
-sinun tunteensaMikä ihmeen "sinun tunteensa" 😂😂😂 ihan ajatuksissani kirjotin
-sinun omasi - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ohi. Minun omani tietää varmasti tunteeni
Tiesin kyllä, ettet ole hän
-sinun omasi - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tiesin kyllä, ettet ole hän
-sinun omasiMistä tiesit?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mistä tiesit?
No sen vain tietää.
- Anonyymi00030
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eikä tämä homma lukijat hoi kehity tästä nk asuttavassa aloituksessa sen kummemmaksi, voimia ja jaksamisia kovasti hali
Silti nämä yrittää vatvoa ja vatuloida lapsellista porukkaa ei voi muuta sanoa
- Anonyymi00014
Kirijeen sulle kirijootan ja kuoreehen ma laitan. Oikein valokuvaaniiki!
- Anonyymi00021
Sinun omasi vain oon. Kai olla saan? m>n
- Anonyymi00026
ei kyllä ihan oikeesti kiinnosta ota joku muu
- Anonyymi00027
Tulet luokseni ja kuiskaat tuon allekirjoituksen viestin korvaani, niin olen loppuikäni sinun.
- Anonyymi00028
Viestiä/kirjettä vaan tulemaan. Olen kaikille aina vastannut ja en tee poikkeusta sinunkaan kohdalla. Kirje käsin kirjoitettuna on aina koskettava. Henkilökohtainen ja sydämellä kirjoitettu...odotan
- Anonyymi00029
Ei sun tarvi enää yhtään mitään olisit muistanu käyttäytyä kunnolla luulin että olisit oppinut niiden muiden kertojen jälkeen mut ei eikä mulla enää ole ikävä tuollaista kiusaajaa en tunne sääliä eikä yhtään mitään
- Anonyymi00032
Ei koske minua tuo kommenttisi
-aP. - Anonyymi00034
Ei koske minua tuo kommenttisi . Olen joku muu.
-aP.
- Anonyymi00035
Huomenta❤️suukko otsallesi😚
- Anonyymi00036
Rakkaani kuin myös❤️
- Anonyymi00037
Voi tämä mieshän on selkeästi minunkin (sala)rakkaani😍. Kiva kun täällä ikävä palstalla vielä hyörit vaikka sormuksetkin taas hankittu. Pusi pusi vaan🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257