Mut älä vain suutu.
Tietäisitpä mitä susta puhutaan.
37
565
Vastaukset
- Anonyymi00001
En suutu, eikä haittaa. Haluan kaikkien kanssa s*ksiä. Ei tarvitse mitään juoruja keksiä.
- Anonyymi00002
Voisitko valaista vähän mistä on kyse?
- Anonyymi00004
Antaa kaikille jne jne
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Antaa kaikille jne jne
jaa selvä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00006 kirjoitti:
jaa selvä.
Puhuja (juoruilija ja paska puhuja) on täällä, aloittaja itse.
- Anonyymi00003
Mulle on ihan sama, mitä musta puhutaan. Minä ja hän tiedetään totuus, se riittää mulle.
- Anonyymi00013
Hyvin sanottu.
- Anonyymi00005
Jotkut puhuu varmaan pahaa ja viime vuoden deitti useammaltakin kuultuna hyvää.
- Anonyymi00007
Eihän tietäminen mitään muuta. Ilkeät ihmiset saattavat kertoa toisesta ihmisestä ilkeyksissään jotain paikkansapitämätöntä toisilleen. Oletteko koskaan miettineet, että pahansuopainen toisen panettelu kääntyy jonkun positiivisemman ihmisen päässä positiiviseksi maineeksi. Pahansuopainen ihminen olettaa, että muutkin ihmiset ajattelevat samalla tavalla yhtä myrkyllisesti, mutta sehän on täyttä harhaa. Pahansuopaisia ihmisiä on onneksi vähemmistö.
- Anonyymi00009
Suurin osa uskoo puheita, ei tuon kanssa kannata olla tekemisissä kun on niin pska tyyppi..
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Suurin osa uskoo puheita, ei tuon kanssa kannata olla tekemisissä kun on niin pska tyyppi..
Ei muuten usko, ehkä jotkut nuoret sopulit. Mutta itsenäisesti ajatteleva ihminen, joita kuitenkin suurin osa on, pakkokin olla, ei lähde koskaan juoruihin mukaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei muuten usko, ehkä jotkut nuoret sopulit. Mutta itsenäisesti ajatteleva ihminen, joita kuitenkin suurin osa on, pakkokin olla, ei lähde koskaan juoruihin mukaan.
Mä tuun parhaiten niitten kans juttuun, jotka on muiden silmissä välteltäviä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00010 kirjoitti:
No jos uskoo kaiken maailman kateellisten juorulissujen juorut niin eipä kiinnosta pätkän vertaa niin tyhmä mies.
- Anonyymi00030
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mä tuun parhaiten niitten kans juttuun, jotka on muiden silmissä välteltäviä.
Sinänsä kiva ilmiö naiset hokee aina miehelle että seura tekee kaltaisekseen koskako ovat itse tutustuneet seuraan jossa itse viettävät aikaansa miksi mä jopa viihdyn mielummin alkoholistien narkkarien varkaiden ja murhaajien seurassa paremmin kuin ns paremman ihmisen tiedän sen seuran kuin omat taskuuni mikään ei tule sillai yllätyksenä ns valkokaulus rikollisen seurassa pitää aina olla varpaillaan koska saa puukosta selkäänsä joko oikeasti tai kuvainnollisesti
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
No jos uskoo kaiken maailman kateellisten juorulissujen juorut niin eipä kiinnosta pätkän vertaa niin tyhmä mies.
Totuuden kertoo usein parhaiten kateellinen kaveri harva vaan uskoo miksi luulevat että haluaa itselleen ja kertoo satuja toki joillakin niinkin
- Anonyymi00038
Anonyymi00031 kirjoitti:
Totuuden kertoo usein parhaiten kateellinen kaveri harva vaan uskoo miksi luulevat että haluaa itselleen ja kertoo satuja toki joillakin niinkin
Ai noinko uskot?? Oletpas tyhmä vaiko juuri se kateellinen ruma nainen joka kavereistaan selän takana keksii juttuja.
Jos kaverina on tuollainen, joka ei itse saa mitään huomiota miehiltä niin ainoa asia mikä tuo iloa elämäänsä on se ett keksii juttuja joita levittelee. Näitähän on suomi pullollaan rumia ja kateellisia.
- Anonyymi00008
Ootko sinä joku yläastelainen juttujen tason perusteella.
- Anonyymi00024
Nuorillakin on nykyään paremmat käytöstavat.
- Anonyymi00011
Ei mua kiinnosta juoruilut, teen mitä haluan ja juorukerhoissa harvoin on totuuden perää ja ovat muutenkin rumia ja heikkolahjaisia.
- Anonyymi00014
Juoruissa välittyy kateus. Siihen ne perustuvat. Voi olla tottakin toinen puoli.
- Anonyymi00015
Tiedän! Pelkkää hyvää!
- Anonyymi00020
Puhukoon mitä puhuvat. Sinun pitäisi tietää minut paremmin. Ei kiinnosta olla kenenkään miehen alistettavana.
- Anonyymi00023
Aloittaja on... 🤣.
- Anonyymi00032
Ei todellakaan kiinnosta olla alistettavana!
- Anonyymi00025
Porukka juoruaa toisistaan, se on aivan normaalia. Sitten taas ollaan hyvää pataa kasvotusten. Katkeruus ei kannata.
- Anonyymi00026
Harvaa aikuista miestä kiinnostaa mitä muut puhuu tai ajattelee heistä.
Naisille tuo taitaa olla ongelma ja taitavat kuvitella että miehiä hetkauttaa. - Anonyymi00028
Seksuaalisuus on jokaisen oma juttu. Juorujlijoiden oma intiimielämä ei ole hallinnassa jos tahto puhua toisten touhuista.
- Anonyymi00034
Huono liitto,huono seksielämä saa puhumaan toisista pahaa.
Vinksahtanut ap jollain lailla ,toisten elämästä tuntuu tietävän kaiken. - Anonyymi00039
Anonyymi00034 kirjoitti:
Huono liitto,huono seksielämä saa puhumaan toisista pahaa.
Vinksahtanut ap jollain lailla ,toisten elämästä tuntuu tietävän kaiken.Tai haluaa antaa kuvan että tietää 😆 todella säälittäviä nuo tuollaiset rumat juoruakat. Ei vissiin muuta iloa elämässään.
- Anonyymi00029
Tiedän mitä sitte ole välittäny niistä vähääkään ei haukku haavaa tee ja haukkuva koira ei edes pure yhden tiedän joka suuttu niistä puheista mitä musta on liikkeellä niille puhujille eli todettua onnistuneesti pilasitte itse omat mahdollisuutenne miksi kenties siksi että jostain syystä välitän hänestä liikaa vaikka en koskaan ole itse häntä ajatellu itselleni miksi miksi olisin ajatellu on todella harvinaista ettäkö mua jaksaa kukaan edes yhtä vuorokautta hyväksymättä mua sellaisena kuin olen suurempi todennäköisyys minun mielestäni että hänellä saattaisi olla parempi olla jonkun muun kanssa kuin minun se mitä hän itse haluaa tai mitä on itse päättänyt sille mä en voi minkään
- Anonyymi00033
Tietäisit på, mitä susta ajatellaan.
- Anonyymi00035
En minä suutu, se on korkeamman kädessä se eli pitäkäähän varanne😌
- Anonyymi00036
Ei sitä ihmistä varmasti kiinnosta. Antaa puhua.
Kertoo paljon tyypeistä. - Anonyymi00037
Imarrellaan.
- Anonyymi00040
Jos jollain on tarve aina tulla muka hyvällä kertomaan mitä jostakin on puhuttu, niin kyllä se on siitä syystä että toiselle tulis pska olo.
- Anonyymi00041
Jakorasia
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1867908Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1425425Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1504333Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.43509Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y732877Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan
kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.172647Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi112563- 2852501
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1472410Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5822217