Jos kukaan ei kaipaa minua tai roiku minussa!
Minä en kestä
12
227
Vastaukset
- Anonyymi00001
Etkö kestä?
- Anonyymi00002
En .olen pedofiili
- Anonyymi00003
No haeppa apua.
- Anonyymi00004
Tuo on psykologinen ongelma. Mene terapiaan.
- Anonyymi00005
inhoan jos olisi liikaa kavereita tuttavia jne en jaksaisi henkisellä tasolla haluaisin tuhota kaiken kun olisin liian kuormittunut..
- Anonyymi00006
OK onko sut joskus jätetty tosi PAHASTI?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
ei se silläkään selittyisi olen vain aina kammoksunut sitä
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
ei se silläkään selittyisi olen vain aina kammoksunut sitä
Vaikee uskoo että ei ollut vaikutusta
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vaikee uskoo että ei ollut vaikutusta
No mikähän mahtaisi olla syy vai onko se se toinen pedo
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minua ei ole jätetty, mutta minä jätin kauan jatkuneen parisuhteen taakseni, koska parisuhteessa oli monia vaikeuksia ja toinen osapuoli ei pystynyt miitä mitenkään käsittelemään. Hänen mielestään kaikki oli hyvin!!
- Anonyymi00011
Ap , koita pärjäillä. Ja älä esiinny toisena.
- Anonyymi00012
Kuulostaa tosi oudolta tavalta ajatella tai haluta! Minä en halua että kukaan roikkuisi minussa, mutta loppuelämän ystävyyteen toivon löytäväni ikäiseni vanhemman miehen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1044041Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv552266Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731591Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko51014- 66824
- 20784
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117778- 39752
- 62748
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49738