Kaipaan sinua niin kovasti. Sitä tunnetta, joka tulee, kun yhdessä teemme jotain. Tiedätkö - kun muutamasta sanasta ymmärrät, mitä tavoittelen, ja päämäärä muuttuu yhteiseksi. Kun sinäkin tuot esille visiosi, ja yhdessä luomme jotain merkityksellistä.
Hiljaisuus tuntuu melkein kivulta.
Tänään tuntuu että hajoan
29
688
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voimia iltaasi
- Anonyymi00002
Hyvin kuvattu.
- Anonyymi00003
Tällaista minäkin toivoisin kaivattuni kanssa. Mahtaako miehet edes ymmärtää, miten tärkeää on yhdessä tekeminen? Se on parasta🩷
M- nainen- Anonyymi00010
Joo, tosi tärkeää.
Naisten mielessä on paljon mitä mies voisi tehdä ja nainen neuvoa vieressä kuinka, mitä ja missä sekä vielä milloin. - Anonyymi00024
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo, tosi tärkeää.
Naisten mielessä on paljon mitä mies voisi tehdä ja nainen neuvoa vieressä kuinka, mitä ja missä sekä vielä milloin.Noup, nainen tekee, mieskin voi siinä sivussa, jos osaa tai vaikkei osaiskaan🩷
- Anonyymi00004
Onko aloitus miehelle?
- Anonyymi00007
Miehelle, kyllä.
- Anonyymi00005
Laita sinä heppiveikko kuule vaikka pelleperuukki päähän.
- Anonyymi00006
Tt nainen iskee jälleen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tt nainen iskee jälleen.
nuppi Turvonnu sillä
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
nuppi Turvonnu sillä
Ei mahdu peruukki päähän?
- Anonyymi00019
Se sopisi kyllä hänelle!
- Anonyymi00013
Voitko kertoa, että mitä teitte yhdessä?
- Anonyymi00014
Ollaan kävelty, juteltu ulkona ja sisälläkin.
- Anonyymi00015
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oletteko tai oletteko olleet työkavereita?
- Anonyymi00017
Joku on näköjään vastannut aloittajan puolesta. No, ei se mitään. Tuo kyllä pätee, ollaan kävelty ja juteltu. Mutta se ei ole yhteisen tekemisen ytimessä. Se on eräs intohimo, jossa molemmat olemme taitavia.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin minäkin sinua... -sivusta
- Anonyymi00018
Minulla ei ole ollut tuollaista tunnetta yli kymmeneen vuoteen! Ei ole ollut ketään, joka olisi kiinnostanut minua niin paljon, että olisin halunnut tutustua häneen edes ystävänä!
- Anonyymi00021
Olen ollut tänään surumielinen.tunnen että mun tunteet on mitättömiä ennenkin kerron niistä kasvotusten,ja sitten taas en voi tietää ovatko tunteesi todellisia,jos meidän välillä ei tapahdu enemmän. On vaikea jaksaa välillä.
- Anonyymi00025
Minä en odota, enkä halua kenenkään kertovan tunteistaan minua kohtaan, koska minä en ole kaivannut ketään moneen vuoteen! En siksi voisi vastata kenenkään tunteisiin!
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minä en odota, enkä halua kenenkään kertovan tunteistaan minua kohtaan, koska minä en ole kaivannut ketään moneen vuoteen! En siksi voisi vastata kenenkään tunteisiin!
Ja se on vain toisen osapuolen hyväksyttävä, koska se on totuus!
- Anonyymi00030
Uskon, että välillämme tapahtuu juuri niin paljon, kuin sinä haluat. Sinä omaat kyvyn laittaa asioita liikkeelle minussa.
- Anonyymi00022
Tuntuisiko sinusta vaikealta ilmaista kasvotusten,että välität?
- Anonyymi00023
Sinun kanssasi on pakko olla hiljaa
Ja lähteä pois
Sinun korvasi ei kuule minua
Eikä sydänmesi ymmärrä.
Naiselta miehelle !- Anonyymi00026
Esiin tuli sellaisia asioita, jotka estivät minua auttamasta sinua!
- Anonyymi00027
Mistä tiedät? Ootko katsonut suoraan silmiin
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Esiin tuli sellaisia asioita, jotka estivät minua auttamasta sinua!
Ja niin se tulee aina olemaan. Koen ettemme ymmärrä toisiamme ja kun ymmärrystä ei ole erilaisuuden takia, mikään ei ole silloin mahdollista! Näin olen ajatellut jo usemman vuoden ajan!
- Anonyymi00031
Ei mulla ole sua ikävä tajua jo olen mun lapseni kanssa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu2057406Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1313329Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1161964"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?611942Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p631889- 191839
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am851834Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61695Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171571- 791524