Olen aivan vi tun epätoivoinen

Anonyymi-ap

Kun mietin mitä kaikkea minussa on vikana kun et tykkää. Että tykkäätkö ehkä vaaleista naisista enemmän, olenko liian lihava, ruma vai pidätkö jonain vammaisena kun en ole töissä jne.

35

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älkää ihmiset älkää! Noin ei pidä ajatella. Mä oon aina ollut onnekas miesten suhteen, vaikka en ole edes halunnut. En halua huomioita, välillä ihan karttelen sitä. Kuules, täytyy olla ylpeä, jos ei kelpaa niin silloin ei ole kyse ihastuksesta eikä rakkaudesta. Ajattele niin, että kuka kelpaa sinulle, älä hyväksy kaikkia.

• Anonyymi00005

Voi kun kiva. 🙄 Luuletko että tuollanen itseäsi korostava kommentti jotenkin auttoi? Sosiaaliset taidot sulla on ainakin vähän kehnot.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Voi kun kiva. 🙄 Luuletko että tuollanen itseäsi korostava kommentti jotenkin auttoi? Sosiaaliset taidot sulla on ainakin vähän kehnot.

Ai, mä kuullut niistäkin toista. Jos itseään morkkaa niin ei siinä mitään hyvää ole. Kukin elää omalla tyylillänsä. Rakkaus on kahden kauppa, siinä ei surkuttelu auta.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ai, mä kuullut niistäkin toista. Jos itseään morkkaa niin ei siinä mitään hyvää ole. Kukin elää omalla tyylillänsä. Rakkaus on kahden kauppa, siinä ei surkuttelu auta.

Öö... Jos haluaa olla empaattinen ihminen niin ei silloin kommentoi noin. Et ehkä vain ole kovin empaattinen ja sekin on ihan fine, kai.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Öö... Jos haluaa olla empaattinen ihminen niin ei silloin kommentoi noin. Et ehkä vain ole kovin empaattinen ja sekin on ihan fine, kai.

Joskus vaan pitää sanoa suoraan totuus kun muuten ei mene perille.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin pitää sullekin. ✌️ Vaikutat empatiakyvyttömältä törpöltä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Etkö tajua että jos joku surkuttelee omaa huonoa asiaansa niin ei siihen tulla hieromaan naamaan kuinka itellä ei ole ongelmaa asiassa. Olet joko tosi nuori ja/tai vähän tyhmä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Auts, mä oon yli empaattinen ja se on huono juttu! Öitä

• Anonyymi00002

Taidat tykätä aika paljon?

• Anonyymi00004

Ei kannata! Kun aikaa menee, monesti katsoo et mitä mä tossa näin.

• Anonyymi00006

Juu. Eiköhän se ole käynyt selväksi itse kullekin näiden vuosien aikana.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei kannata! Kun aikaa menee, monesti katsoo et mitä mä tossa näin.

Ei se aina mene niin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei se aina mene niin.

Ei niin, mutta mun kohdalla kyllä. Ja joka kerta oon kiitollinen siitä, että silmät on auennut.

• Anonyymi00003

Onhan sulla omakin ak ka. Nätti vieläpä. Pidä huoli hänestä. Vaihtamalla ei parane. Ei ainakaan seksielämä mikäli se olet sinä, joka on huono sängyssä.

• Anonyymi00013

Saattaa olla, että kehittelet vähän liikaa erilaisia skenaarioita parisuhteissa, tavallaan luot uskomuksista todellisia tilanteita ja tämä saattaa aiheuttaa epäjärjestystä suhteissa.

• Anonyymi00015

Liikaa vapaa-aikaa niin on liikaa aikaa kehitellä mielessä mitä mielikuvituksellisempia asioita.

• Anonyymi00016

Unelmoin susta joka päivä :/

• Anonyymi00018

Mikäli olet ap, niin en unelmoi koskaan sinusta. En ikinä. Niin täysin vastakohta unelmieni ihmiselle kuin olla ja voi. Ei yhtään makuuni. Ei yhtään tyyliäni. Ei mitään yhteistä. Ei ollenkaan seksuaalisesti kiihottava. En ymmärrä yhtään mitä muut näkevät hänessä, mutta jokainen tyylillään.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mikäli olet ap, niin en unelmoi koskaan sinusta. En ikinä. Niin täysin vastakohta unelmieni ihmiselle kuin olla ja voi. Ei yhtään makuuni. Ei yhtään tyyliäni. Ei mitään yhteistä. Ei ollenkaan seksuaalisesti kiihottava. En ymmärrä yhtään mitä muut näkevät hänessä, mutta jokainen tyylillään.

Et ole ihan terve. 😂

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ja tyhmä kaiken lisäksi. Tuo kommentti oli osoitettu ap: lle eli aloitukseen, niin miten sinä väänsit siitä että se olisi ap: lta? 😂

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kerroppa toki vihjettä kuka olet, että voin minäkin tasa-arvon nimissä sanoa oliko tämä edes osoitettu sinulle? Koska todennäköisesti et ole se ketä kaipaan ja et ole ollenkaan myöskään minun makuuni. Onko pokkaa olla rehellinen ja laittaa vihjettä? Vai huuteletko vain puskista niin kuin joku rotta? T. Ap

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Pelkuri nysväke. Selkärankaa ei nimeksikään. Koskaan et osaa olla suora ja rehellinen muuten kuin ilkeilläksesi.

• Anonyymi00024

Että sä jaksat ap. Eikö sulla todella ole vapaa-ajalle mitään muuta tekemistä kuin tämä v**** foorumi????.. Ihanko sinä yksin yksinäsi vastaat koko tämän palstan vääristelytuotannosta? ....

• Anonyymi00029

Vttuako luet semmoista foorumia minkä sisältö ei miellytä?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Vttuako luet semmoista foorumia minkä sisältö ei miellytä?

Samoin!

• Anonyymi00025

Ei hänellä ole muuta kuin vapaa-aikaa. Työnteko ei pahemmin kiinnosta eikä koulut.

• Anonyymi00026

Miksi pitäisi tehdä töitä tai käydä koulussa? Opin lukemaan jo viisi vuotiaana ja en ole kiinnostunut keräämään materiaa. Siinäkään en koe olevani samanlainen juuri kenenkään kanssa.

• Anonyymi00027

Sinua ei kiinnosta kuin raha ja epärehelliset keinot sen hankkimiseen.

• Anonyymi00030

Ootko vm81? Jos olet, niin kiinnostaa kyllä tavata.

• Anonyymi00032

Haluaisin s*ksisuhteeseen kanssasi. Ulkonäkö si ei ole ongelma vaan muut asiat. Eniten mietityttää lapsihommat. 😢

• Anonyymi00034

Eikun täällähän tämä oli. Etkö pelkää äijä että suojatyöpaikkasi kolleegat tunnistavat? Väliin kyllä poistelet viestejäsi ihan urakalla. Ja ennen kaikkea minun viestejä.

• Anonyymi00035

Miehen fantasia, että nainen ajattelisi itsestään noin..:D

• Anonyymi00036

Jotkut ihmiset vain vetää puoleensa, jotkut ei. Ei siihen välttämättä ole mitään selkeää syytä.

• Anonyymi00037

Tätä lukiessa parempikin ettei näillä ihmisillä ole ketään 🙂

• Anonyymi00038

Olet niin idiootti muistele miten oot mua kohtaan käyttäyny ehkä sieltä löytyy syy ei mulla ole ikävä eikä mitään muutakaan mene loppuja polkuja yksin ilman minua en kaipaa sun idiotismia enkä kiusaamista

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      205
      7406
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      131
      3329
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      116
      1964
    4. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      61
      1942
    5. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      63
      1889
    6. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1839
    7. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      85
      1834
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      6
      1695
    9. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1571
    10. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      1524
    Aihe