Ihminen maailmassa. Siis, en tajua miten tosi monet ihmiset ajattelee asioista niin eri tavalla ja käyttäytyy tilanteissa eri tavalla. En ikinä pystyisi näin aikuisena ihmisenä esim. kommentoimaan vieraille ihmisille somessa yhtään mitään ilkeää. Kuitenkin todella moni muu aikuinen ihminen niin tekee. En vain ymmärrä.
Joskus tuntuu että olen ainut normaali
13
263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät.
- Anonyymi00002
– Joka koskee minun kansaani,
se koskee minun silmäterääni.
13Minä kohotan käteni noita kansoja vastaan,
ja ne joutuvat omien orjiensa ryöstösaaliiksi. - Anonyymi00003
Kukoistava loppu elämä
- Anonyymi00004
Nii tuntemattomille ihmisille länkytetään 😄 kaupassakin haukutaan randomin ostokset päin naamaa😄
- Anonyymi00005
Tod näk koko loppu elämä tulee ole pelkkää paskaa
- Anonyymi00006
Ei ne vaan ole vieraita ihmisiä.
- Anonyymi00007
Joo, oon huomannut kans jo lapsena etten kuulu joukkoon ja näen asioita paljon kauempaa ja laajemmin, joita muut eivät edes ymmärrä vaikka kuinka yrittäisi selittää. Kiusaamiseen on esimerkiksi helppo ratkaisu, mutta kun sitä ei haluta, niin todetaan joukossa "kiusaamiseen vaaditaan aina kaksi osapuolta". Ei vaan kolme tai enemmän. Uhri ja tekijä ja loput hiljaiset hyväksyjät.
- Anonyymi00009
Juurikin tämä
- Anonyymi00013
Näitä nk hiljaista hyväksyjiä halveksun jopa enemmän, sillä pipipäät on vaan pipipäitä eikä voi itselleen oikein mitään
- Anonyymi00008
No juu, välillähän tämä on kuin Twitter, nykyisin X, mutta täällä näkyy enemmän kielioppivirheitä.
- Anonyymi00010
Joita varmaan itse tuota/s
- Anonyymi00011
Minullakin on arvot muuttunu sairastumisen myötä.
- Anonyymi00012
Muuten hyvä tilitys palstasetä, mutta kun sattuu olemaan niin, että sinä kirjoittelet kuvottavia juttuja erityisesti naisista esim tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807042Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816323Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant662206Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 141512
- 1981240