Olen jo kolmena jouluna toiminut pukkina pienessä lähiössämme ja illassa tulee kierrettyä montakin kotia ja hyvät rahathan siitä aina tulee verottomana ja uein olen samoissa paikoissa kiertänyt.
Selvänä pukin kyllä pitää olla, se herättää luottamusta, mutta yksi asiakas poikkeaa joka vuosi muista, se on noin nelikymppinen yksin asuva nainen joka aina pyytää että olisi se viimeinen kierroksellani.
Ekalla kerralla vähän ihmettelin moista vaatimusta, mutta sehän selvisi nopeasti ja nyt olen jo ennen sinne menoani napannut pari sinistä pillereiä jotta "lahjapakettini" olisi taatusti kova, heh.
Olin valmistautunut kolmen päivän selipaatilla ja en edes vaimolleni antanut, mutta tänä jouluna otinkin ne pillerit liian aikaisin ja viimeisenä kolmena pukkipaikkana oli jo täysi seisokki ja vielä kun viimeisessä paikassa nuori äiti istui syliini ja lapset seisoivat vieressä isän ottaessa kuvan.
Hui kamalaa, huokaisi nuori vaimo ja kysyi onkos pukilla unohtunut jokin kova paketti tasakuun, oli se vähän nolo tilanne.
Toisia pukkeja tuli vastaan kun kiiruhdin viimeiseen paikkaan ja heti oven aukaistuaan nainen kysyi, onkos pukilla kova vai pehmeä paketti mulle, hoikka nainen oli vain aamutakki päällänsä ja ja tissit olivat puoliksi ulkona.
Tarrasi voimalla etumustaani ja huokaisi kun tunsi kovan pakettini vatsaansa vasaten, huohotti ja sanoi odottaneensa mua jo koko päivän, heitin painavat pukin vetimeni lattialle ja kohtahan olin vain kalsareissan.
Kaluni oli seissyt jo melkein tunnin ja kiimatipat olivat kastelleet etumustan, rajusti nainen veti kalsarini alas ja kiimaisena katseli sinipunaisena hehkuvaa terskaani, pyöritti ensin etusormellansa levittäen kiimatippaani terskassani.
Imi hieman, mutta pelkäsin että laukean välittömästi ja vetäydyin sanoen että pitäähän se pakettini purkaa oikeaan osoitteeseen.
Voi helvetti mikä näky oli, kun nainen meni selällensä sänkyynsä ja levitti jalkansa huohottaen - pilluhan suorastaan tulvi kiimaisena, työnsin hitaasti pohjaan asti.
"Älä vaan laukaise liian nopeesti", aneli ja mulla oli melkoinen etten tulisi, vedin välillä ulos ja koitin pidätellä kunnen nainen pääsee huipulle ja vapinasta ja voihkimisesta se oli melko lähellä.
Tunsin kuinka kynnet upposivat persaposkiini, orkun ollessa huipussaan ja lopulta en enää pystynyt estämään ja aloin laskemaan lastiani sisään, oi kuinka kuumalta se tuntuu, huokaisi nainen.
Jätin vähäksi aikaa sisälle muhimaan ja eihän kaluni kovinkaan veltoksi mennytkään, vierassa pillussa se varmaan tiesi olevansa.
Lopulta vetäydyin ja melkoinen annoshan tuli uloskin, nainen kaappasi sitä käteensä ja sanoi; "Aah, miehen spermaa en ole sisääni saanutkaan moneen kuukauteen", hieroi sitä kädessään ja vieläpä nuolikin sormiansa.
Melkoin joulupaketin lasakitkin sisääni, kun sitä valui jo lattialle kun vessaan kiiruhti, otatko oienen konjakkipaukun keittiössäni.
Kaluni ei ollut vieläkään vetäytynyt ja aattelin annanko naiselle vielä bonuspanon ja talutin kädestä pitäen uudelleen makkariin ja käskin menemään kontalleen sängyn päätyyn.
Sovittelin puolijäykkää sisälle ja kohtahan se oli jo täydessä toiminta kunnossa, aloin paukuttamaan takaapäin ja nythän hän nautti kun en heti lauennukkaan, voi sitä kiimahuutoa joka vain jatkui ja lopultahan lähti toiset lastit pillunperälle.
Tehdessäni lähtöä, nainen sano voisikohan hän tilata pukin uudelleen välipäiville kun lomaakin on, maksan kyllä hyvin.
Jopa juhannuksena jouduin aaton aattona käymään.....
"Ethän laske liian aikaisin, pukki perkele".
5
2799
Vastaukset
- Anonyymi00004
En enää ihmetellyt miksi nainen asui yksin, kun menin helmikuussa sinne tajusin että lesbohan se olikin, kaks naista ootti mua.
Sanoivat kuiten tyykkäävänsä kullistaja voi perkeele mikä mua kohta ootti.
Toinen 23v sanoi, ettei ole koskaa tuntenut sisällänsä miehen kullia ja mun tehtäväni on sitten se.
Toinen jota olinkin jo nainut, otti kalustani otteen ja johdatteli sitä pillun huulille, kaluni oli tietysti koko ajan laukeamispisteessä, voi perkele kuinka hyvää teki, kun tiesin nyt kalullani ensipolkuja tunkeutuvanu neitsellisen vakoo - Anonyymi00005
Lukiolaispoikana olin palailemassa pukkikierrokselta, pari paikkaa oli ollut, kun muistin kerrostalomme yläkerran nelikymppisen hehkeän sinkkunaisen. Päätin viedä hänelle yllätyslahjana juuri palkkioksi saamani suklaarasian.
Soitin ovikelloa, ei tapahtunut mitään. Soitin uudelleen. Olin jo pois lähdössä, kun ovi avautui, ja sieltä kurkisti rouvan pörröinen pää. Sanon rouva, sillä ikäeroahan meillä jonkin verran oli.
Rouva räpytteli suuria silmiään, yritti hahmottaa tilannetta, kun taaempaa huoneesta kuului miehen ääni. "Kuka siellä on?"
"Joulupukki", rouva purskahti nauramaan, ja mieskin ilmestyi ovelle kurkkimaan. Siinä sain sanottua, että tällainen lahja Korvatunturilta olisi rouvalle. "Kiitos", rouva sanoi, kättä ojentaen, ja siinä huomasin, että hänellä oli yllään pelkkä alushame.
"Täytyyhän pukin tulla peremmälle", mies ehdotti. Hänen takaansa naulakon päältä silmääni erottui upseerin karvalakki kokardeineen. Asuin varuskuntakaupungissa. Siinä uteliaisuus heräsi, ja sanoin jotain siihen suuntaan, että ehkä pistäytymään vaan.
Huoneistossa oli himmeä valaistus, miehellä kylpytakki, rouvan kylpytakki, ja hieman hämmentyneellä rouvalla se pelkkä alushame. Jostain hän nappasi saalin harteilleen, naurahteli ja hymyili, oikein säteilevästi hymyilikin, katseli tutkivasti että kukahan siinä mahtaa pukkina olla.
Mies pyysi rouvaa tuomaan kolmannenkin lasin. Iloisessa hiprakassa oltiin, ja rouva sellaisen keittiöstä haki. Mies iski silmää ja sanoi heidän jo hieman aloittaneen joulunviettoa. "Pukki kyllä ymmärtää, onhan pukillakin partaa", mies jatkoi, ja rouva siihen, että "Noh", naurahti päälle.
Ymmärsimme kaikki, että naitu oli. Ties kuinka tuoreet lemmenliemet oli rouvan pimpassa. Hän istui siinä jalka toisen jalan päällä, reidet paljaina.
Minulle oli kaadettu konjakkia lasiin. "Ota, jää istumaan", mies ehdotti.
Enhän minä voinut pukin naamiota riisua. Tajusin, että jos minä sitten vielä jäisin, voisi tulla vastaan kiusallisia tilanteita. Niin minä pyysin anteeksi, sanoin, että vielä on paikkoja pukilla käymättä, kiltit lapset odottaa, eikä porotkaan tykkää, jos pukin henki tuoksahtaa.
Näin sanailin ja samalla ahmin rouvaa. Poskilla oli punaiset läikät, silmät tuikkivat uteliaina. Niistä näki, että olisin voinut jäädä. Mutta minä läksin.
Jälkeenpäin olen sitä harmitellut. Mitä olisikaan voinut tapahtua? Olisinko päässyt minäkin rouvan kanssa vaihtamaan partaa?
Jälkeenpäin rouva minua katsoi rappusissa sillä silmällä, että olinko se minä. Kyllä hän arvasi. Ja kunpa olisinkin siitä ottanut onkeeni, asiaa puheeksi, ehkä palkinto pukkeilusta olisi vielä langennut jälkikäteen.- Anonyymi00006
Kuumottava, miellyttävä muisto tuo. Harmi, kun jäi osaltasi vain tunnelmatasolle, mutta upseerismies näkyi nussineen ilon irti hehkeästä rouvashenkilöstä. Olivatko tuon varuskuntakaupungin upseerit kovia panemaan? Ja naiset ehkä kovastikin heidän peräänsä? Jos muistat muita meheviä tarinoita, kertoile ihmeessä!
- Anonyymi00007
Kuumottava, miellyttävä muisto tuo. Harmi, kun jäi osaltasi vain tunnelmatasolle, mutta upseerismies näkyi nussineen ilon irti hehkeästä rouvashenkilöstä. Olivatko tuon varuskuntakaupungin upseerit kovia panemaan? Ja naiset ehkä kovastikin heidän peräänsä? Jos muistat muita meheviä tarinoita, kertoile ihmeessä!
- Anonyymi00008
Ihan mukavahan tämä. Olisihan tuo ollut mehukasta, jos pukki olisikin nussinut perheenäitiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään17115404Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903755Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1373054Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791504Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?551471Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1591407Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141274- 811101
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2081029