"Vuodesta 1945 lähtien sodasta selvinnyt Suomen kansa toipui ja vaurastui omin voimin. Miksi nyt jotkut tarvitsevat Venäjältä tulevien kuluttajien ja lomailijoiden rahoja?"
Tekstiviestit
5
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi joku yrittää niin huonoa trollia että väittää että noustiin omin voimin.
- Anonyymi00002
Sotakorvausteollisuus ja sodan jälkeinen idän kauppa suomea piti pinnalla.
Nyt niitä ei ole, eikä ole kasvuakaan.
- Anonyymi00003
Silloin oli töitä jokaiselle, ei ollut satojatuhansia ulkomaalaisia elätettävänä, ei EU-maksuja eikä valtavaa byrokraatti- "tutkija"- ja propagandistiporukkaa elätettävänä, ei Nato- tai muita sotahulluuskuluja.
Yritykset olivat pieniä suomalaisten omistamia yrityksiä, joille riitti kun vain selviytyivät. Nyt ylikansalliset suuryritykset esim. lääke-, teknologia- ja rakennusteollisuus, rosvoavat ilman mitään rajaa.
Monesti tulee ikävä 1960-70-lukuja, onneksi niitä muistelemalla voi jättää seuraamatta nykyhulluutta. Milloinhan nykyiset nuoret sukupolvet heräävät, vai onnistuuko pervoiluviihde ja sairas media tuhoamaan heidät?- Anonyymi00004
Erittäin hyvin sanottu.
- Anonyymi00005
Australiasta tuli maailman ensimmäinen maa, joka kielsi sosiaalisen median käytön kaikilta alle 16-vuotiailta.
Myös ympäri Eurooppaa pohditaan tiukempia ikärajoja sosiaalisen median käytölle. Suomessakin useat poliitikot, mukaan lukien pääministeri Petteri Orpo (kok.), ovat sanoneet kannattavansa ajatusta nuorten somekiellosta.
Euroopan maiden kannattaa lähteä pikimmiten Australian linjalle, sanoo hollantilainen oikeus- ja taloustieteen professori Miriam Buiten Ylen videohaastattelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit845994KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3115030Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462578Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852771794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1021651Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1061427
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181366