Kuinka monia vuosia olen sinua sydämessäni kantanut ja ikävöinyt menneitä hetkiämme ❤️🔥
Kunpa nainen tietäisit
36
726
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kunpa hän tietäisi, jos olet kiltti ja tosissasi.
- Anonyymi00002
Olen tosissani, vain häntä oon aidosti rakastanut muuten olisin unohtanut jo hänet mutta rakastun aina uudelleen ja uudelleen juuri kun luulen unohtavani.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen tosissani, vain häntä oon aidosti rakastanut muuten olisin unohtanut jo hänet mutta rakastun aina uudelleen ja uudelleen juuri kun luulen unohtavani.
No, laita hänelle sitten vaikka viesti, jos hän on vapaa eikä ole estänyt tai kieltänyt ottamasta yhteyttä. Varaudu, että pakit tulee siitä huolimatta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No, laita hänelle sitten vaikka viesti, jos hän on vapaa eikä ole estänyt tai kieltänyt ottamasta yhteyttä. Varaudu, että pakit tulee siitä huolimatta.
Siksi en laita viestiä yms. En kelpaa olen liian ruma rakkauteen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jospa joku muu tulee jossain vaiheessa elämääsi. Ehkä sinulla on nyt jostain syystä alentunut itsetunto tai dysforminen ruumiinkuvahäiriö jollain tasolla.
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minua kiinnostaa tuo ilmaisu yms. Olen törmännyt siihen ja uskon vain yhden käyttävän sitä lyhennettä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minua kiinnostaa tuo ilmaisu yms. Olen törmännyt siihen ja uskon vain yhden käyttävän sitä lyhennettä.
Sivusta - kyllä yms on ihan yleisesti käytössä..
- Anonyymi00030
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä yms ilmaisu on ihan yleisesti käytössä..
- Anonyymi00003
Olisiko aika jo unohtaa ja mennä eteenpäin.
- Anonyymi00005
Jotkut jää sydämeen vaikka olisikin itse ollut heille pelkkä laastari.
- Anonyymi00010
Tiedätkö miten vaikeaa se on jos on syvästi rakastunut? Sillä tavalla ettei ole ikinä ollut. Ei auta vaikka toinen ei olisikaan samalla tavalla ja vaikka suoraan sanoisi. Ei auta mikään. sivu
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tiedätkö miten vaikeaa se on jos on syvästi rakastunut? Sillä tavalla ettei ole ikinä ollut. Ei auta vaikka toinen ei olisikaan samalla tavalla ja vaikka suoraan sanoisi. Ei auta mikään. sivu
Millään ei ole enää merkitys, jos syvästi rakastunut ei ole enää väliä rakastaako toinen vai ei🥲
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Millään ei ole enää merkitys, jos syvästi rakastunut ei ole enää väliä rakastaako toinen vai ei🥲
Siis sivuta
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Samaa mieltä❤️Rakkaus on joskus niin vaikeaa eikä jää muuta vaihtoehtoa kuin kätkeä kaikki omaan sydämeen
- Anonyymi00004
En unohda minäkään koskaan sua ❤️
- Anonyymi00006
Ehkä hän tietääkin. Sinä taidat olla vain sellainen haaveilija.
- Anonyymi00007
Tietäisi hän jos sanoisit tai näyttäisit sen hänelle.
- Anonyymi00012
Ehkä joskus on parempi olla kertomatta
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Se voi olla ahdistavaa toisesta kun tälläinen outo friikki tykkää
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Älä arvostele itseäsi, aito rakkaus ei liity ulkonäköön vaan sieluun.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Älä arvostele itseäsi, aito rakkaus ei liity ulkonäköön vaan sieluun.
Jos asia olisi noin niin minäkin olisin joskus saanut vastarakkautta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sulla on vaan palsta-addiktio eikä sulla ole muuta tekemistä kuin trollata.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sulla on vaan palsta-addiktio eikä sulla ole muuta tekemistä kuin trollata.
Aloitus on kyllä ihan aito tunteiden purku. Turhaan minuun projisoit omia tekemisiäsi ja syyllistät ja mustamaalailet trolliksi.
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Reilua molemmille että kertoo mitä sydän haluaa sanoa❤️
- Anonyymi00025
Tiedän rakas. Samoin täällä🤗🔥
- Anonyymi00031
Niin, sinäpä sen sanoit. Kunpa tietäisin.
- Anonyymi00032
Kyllä mä tiedän, mutta ei sillä ole väliä kun kidutat minua leikkimällä sitä oikeaa elämää siellä.
- Anonyymi00033
Nainen, tänäänkin olet mielessäni, toivottavasti kaikki on hyvin sulla 🔥
- Anonyymi00034
Samat sanat sinne sulle mies, A. kunpa tietäisit! kun ei vaan nähdä missään nyt
- Anonyymi00035
Ei ollut A mieheltä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei ollut A mieheltä.
Onko vokaalien kolmas.
- Anonyymi00038
En laita tänne mitään tunnisteita tietojen kalastelijoille, kunhan purin tuntojani. Ei häntä naista kiinnosta muutenkaan. Siksi olen täällä trollien keskellä purkamassa tunteita.
- Anonyymi00039
Parempi kun en tiedäkään. Mahdottomia ikävöintejä maailma täynnä.
- Anonyymi00040
Minua ei ainakaan kaivata. 🙈 Laitoin viestiä, mutta ei hän vastannut.
- Anonyymi00041
sama. voihan vttu sentään. sivusta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813202Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853665Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,972925Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2771393Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511329Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141204- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989