Huomasin niistä minkälainen ihanuus olet. Herkkä mutta vahva nainen. Arka mutta valmis uusiin haasteisiin. Ikävöin sinua alati.
Ikävä sun ihania käsiä
47
1105
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mun on kova ikävä miestä. Kaunista miestä. Joku ketä ihailen. Toivottavasti muistan sut aina.
- Anonyymi00002
- Anonyymi00003
❤️❤️❤️
- Anonyymi00004
Tiedän. Ikävä täälläkin.
- Anonyymi00005
Voitteko lopettaa
- Anonyymi00046
Lopettaa minkä?
- Anonyymi00006
Mikä niissä käsissä on ihanaa?
- Anonyymi00016
Ne kertovat jotain ihanaa. Ne kertovat hänestä asioita, joita rakastan. Ne ovat niin hänen näköisensä. Yhtäläisiä, heijastavat sitä mitä hän on luonteeltaan.
Wau! - Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ne kertovat jotain ihanaa. Ne kertovat hänestä asioita, joita rakastan. Ne ovat niin hänen näköisensä. Yhtäläisiä, heijastavat sitä mitä hän on luonteeltaan.
Wau!Tiedän, ne ovat eloisat, ja niillä tehdään töitä, hellyyttä ja hyviä asioita.
- Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Wau!Tiedän, ne ovat eloisat, ja niillä tehdään töitä ja hyviä asioita.
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Wau!Tiedän, varmaan eloisat kädet, niillä tehdään töitä ja lempeyttä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00016 kirjoitti:
Wau!Hyvät eloisat kädet.
- Anonyymi00031
Anonyymi00016 kirjoitti:
Wau!Hyvät eloisat kädet.
- Anonyymi00032
Anonyymi00016 kirjoitti:
Wau!Mitä kädet kertoo luonteesta?
- Anonyymi00044
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tiedän, ne ovat eloisat, ja niillä tehdään töitä, hellyyttä ja hyviä asioita.
Ei vaddujen kevät monologiäijä
- Anonyymi00053
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mitä kädet kertoo luonteesta?
Niistä näkee hyvin usein iän
- Anonyymi00007
Yli 60-v mieheltä?
- Anonyymi00036
Ei vaan 40 v mieheltä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei vaan 40 v mieheltä.
Eipä vaa 20v naiselta
- Anonyymi00008
♥️♥️♥️♥️
- Anonyymi00011
Kiitos mutta en tosin kaipaa elämääni mitään kauheen ulkokultaista..
- Anonyymi00012
Kerro lisää. Ikävöin myös.
- Anonyymi00013
joopa joo xD
- Anonyymi00014
Näin ajattelen myös yhden miehen käsistä, ihanan miehekkäät kädet..😘👋 (yleensä pidit aina lyhythihaista kun nähtiin).-n
- Anonyymi00020
”Yllättävää.”
- Anonyymi00015
Etköhän sinä saa tarpeeksi kosketusta niiltä sun muilta naisilta, niin jää mun kädet ihan turhaksi tässä touhussa.
- Anonyymi00017
Millaiset kädet? Tykkääkö miehet hienoista tekokynsistä
- Anonyymi00037
Ei kaikki tykkää
- Anonyymi00051
Kierrän tekokyntiset naiset kaukaa.
- Anonyymi00019
Tämä liittyy johonkin käsien asentoon tai niiden käyttämiseen, ei ulkonäköön
- Anonyymi00021
Ei liity.
- Anonyymi00022
Kuinka käsiä voi ikävöidä?
- Anonyymi00041
Joku kiskan tai kaupan täti varmaan kyseessä, oikein niin hyvin tuntevat
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Eli ikävä tuottaa pettymys niille jotka ikäänkuin ylieläytyy näihin novelleihin
- Anonyymi00049
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kukaan katsele kiskan tai kaupan tädin käsiä.
- Anonyymi00023
Ohi. :D Mulla on pienet, hyödyttömät räpylät, jotka on jatkuvasti jostain päin pienillä haavoilla.
- Anonyymi00054
Ei täs mainittu mitään käsien koosta tai haavoista, voihan ne olla just sun kädet.
- Anonyymi00025
Hmm. Laita viestiä irl.
- Anonyymi00038
Tule käymään.
- Anonyymi00039
N-n?
- Anonyymi00048
Ei ole mun aloitus mutta on ihana. Mun rakkaan kädet sulkisin omiini ja suukottaisin jokaisen sormen ja sentin läpi hänen käsistä. Saisinpa tuntea sun lämmön pitempään. Siinä vaiheessa kun tajuan, että halataan onkin se jo ohi, kun katoan aina suhun.
- Anonyymi00052
Hänellä on ihanat soittaja sormet 😘 joskus koskettaneet omianikin, voi ku saisi lisää 🤝🤩🔥
mut ei ollut mun aloitus - Anonyymi00055
Anonyymi00052 kirjoitti:
Hänellä on ihanat soittaja sormet 😘 joskus koskettaneet omianikin, voi ku saisi lisää 🤝🤩🔥
mut ei ollut mun aloitusMillaiset soittaja sormet on? Tunnet sä sen jos oot kerta koskettanutkin.
- Anonyymi00040
Ehanaa, aasiakas T kaupan täti
- Anonyymi00045
Aivan- tämä palstasedän esitys kaupassa miehen eli kertojan itsensä takia pyörtyilevästä ruakamarketin asiakkaasta ha kohtalokkaista käytäväkohtaamisista on myynyt vähän liiankin hyvin ja kun liippas tarpeeksi lähelle, niin
- Anonyymi00050
Anonyymi00045 kirjoitti:
Aivan- tämä palstasedän esitys kaupassa miehen eli kertojan itsensä takia pyörtyilevästä ruakamarketin asiakkaasta ha kohtalokkaista käytäväkohtaamisista on myynyt vähän liiankin hyvin ja kun liippas tarpeeksi lähelle, niin
Aikamoista beeässää taas...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1204540Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv662619Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91146- 66872
- 21853
- 41835
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu120833Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67807Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789