Pattayan rakkaiden uutukainen uusi erittäin mielenkiintoinen harrastus on kulkea turuilla ja toreilla valokuvaamassa kaloja ja mustekaloja todisteeksi että koko Thaimaan merenelävien tarjonta tapahtuu katkeamattoman kylmäkuljetuksen päätteeksi niin rikkaille, köyhille ja myös varakkaille turistelille.
pattayamail.com/news/from-the-ocean-to-your-taste-buds-discover-the-largest-fresh-seafood-market-by-the-sea-in-pattaya-483193
Kalakuvia.
5
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Valveutuneemmat turrelaiset käyvät yhdessä torilla hotellin kokki mukana hakemassa mittatilaustarpeet.
Valveutuneet turret ottaa fotoja torilta vaan ei mittatilauksistaan tusinalle turreja.- Anonyymi00002
Kyrvånsyylån tuoreet chiang maista??
- Anonyymi00003
Tollo Pasanen iltaa, lääkäri määräsi hyvää iltaa
ja sinä et kerro kelleen mun patenttiasioista!
Tollo Pasanen iltaa, sairaalloisen hyvää iltaa
aivoni varastaa ideoita pistorasioista.
Mullon näkymättömiä ihmissuhteita
Ihanan ovelia iltapuhteita
Laittoman oloista kirjolohta ja hiustenkuivaaja.
Hirvien hyväksymä kivääripussi
Pontikalla pomppiva pupujussi
Päällään seisova seinäkello ja irtokivekset.
Tollo Pasanen iltaa, sairaalloisen hyvää iltaa
Lääkäri määräsi vaikka mitä muttei sekasin.
Ei se haittaa iltaa, oikein sairasta iltaa kaikille
Minä oon aina ollut hieman sekaisin Itekkin.
https://ibb.co/1YyRgQ5h - Anonyymi00004
Tuskin tämä seurakunta, varsinkin päänaukoja on Pattayalla vaikuttanut kovinkaan montaa kahden viikon miljonäärin elämää.
- Anonyymi00005
Se on nyt sitten tämäkin asia selvitetty.
Suomijuntti on kartoittanut Thaimaan kylmäketjut aukottomasti päätyn ratkaisuun, että katkeaa vain slummien köyhien toreilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998