17- vuotias tyttö kertoo, kun hänen ystävänsä rukoili kädet ristissä, niin tuli kiersi hänet.
Hän itsekin pelastui, kun rukoili.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011727024.html.
Rukous auttaa oikeasti, todistettu
30
319
Vastaukset
- Anonyymi00001
rukous auttaa varmasi,
on kokemuksia aiasta,
ihmeitä tapahtuu,- Anonyymi00008
Missä tynnyrissä oikein olet kasvanut, kun et ymmärrä rukousta.
- Anonyymi00002
Videolla tyttö itkien kertoo myös tuosta ystävästään joka piti (kaula-)ristiään kädessä / rukoili kädet ristissä ja tuli kiersi hänet:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011727688.html
Tällaisia ihmeitä tapahtuu paljon. "Pienempiä" ihmeitä ja sitten näin dramaattisiakin. - Anonyymi00003
Mikä juttu tämä rukous on?
- Anonyymi00004
Mikä juttu on rukous?
Ihminen / esim. monet kristityt ihmiset kunnioittavat Jumalaa / Jeesusta ja rukoilevat Häntä ja Hän vastaa rukoukseen. - Anonyymi00009
Tarkoitin tuota apn videota, mitä ei näkynyt
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tarkoitin tuota apn videota, mitä ei näkynyt
Omassa vastauksessani klo 16:17 laitoin uuden, toimivan linkin uutiseen.
- Anonyymi00005
Äidit lapsineen rukoilivat natsien kaasukammioissakin, missä oli apu? Kysyn vaan....
- Anonyymi00006
Mihin tietoon väitteesi perustuu? Selvisikö joku kertomaan?
Leireillä eroteltiin äidit lapsistaan.
Ensisijaisesti kaasutettiin "hyödyttömät" aikuiset.
Uhrit eivät tienneet olevansa kaasukammiossa, luulivat menevänsä suihkuun. Kaasu tuli nopeasti "suihkuista" ja uhrit kaatuivat lattialle. Eivät juuri ehtineet rukoilla. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mihin tietoon väitteesi perustuu? Selvisikö joku kertomaan?
Leireillä eroteltiin äidit lapsistaan.
Ensisijaisesti kaasutettiin "hyödyttömät" aikuiset.
Uhrit eivät tienneet olevansa kaasukammiossa, luulivat menevänsä suihkuun. Kaasu tuli nopeasti "suihkuista" ja uhrit kaatuivat lattialle. Eivät juuri ehtineet rukoilla.Olen lukenut kirjoista, en muista enää mistä mutta monistakin.
Etkai väitä ettei kukaan tiennyt niiden vuosien aikana mitä keskitysleireillä tehtiin, eikä kukaan olisi rukoillut? - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen lukenut kirjoista, en muista enää mistä mutta monistakin.
Etkai väitä ettei kukaan tiennyt niiden vuosien aikana mitä keskitysleireillä tehtiin, eikä kukaan olisi rukoillut?Itse asiassa natsit salasivat hyvin tekonsa, eikä leireiltä ja etenkään enää kaasukammioista paettu. Edes leirien vangit eivät tienneet kaaskammioista, siksi heidät niin helposti saatiin niihin niin isoina laumoina ohjattua.
Minäkin olen lukenut kirjoja aiheesta. Käynyt Jerusalemin Jad Vashem-museossa. Käynyt myös Auschwizissa sekä Stutthofissa. Tuntenut paljon juutalaisia. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Itse asiassa natsit salasivat hyvin tekonsa, eikä leireiltä ja etenkään enää kaasukammioista paettu. Edes leirien vangit eivät tienneet kaaskammioista, siksi heidät niin helposti saatiin niihin niin isoina laumoina ohjattua.
Minäkin olen lukenut kirjoja aiheesta. Käynyt Jerusalemin Jad Vashem-museossa. Käynyt myös Auschwizissa sekä Stutthofissa. Tuntenut paljon juutalaisia.Tottakai yrittivät salata, mut takuulla moni tiesi, ja takuulla moni rukoili, eikä halunnut ehkä uskoa koska se oli aika uskomatonta mitä natsit tekivät.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen lukenut kirjoista, en muista enää mistä mutta monistakin.
Etkai väitä ettei kukaan tiennyt niiden vuosien aikana mitä keskitysleireillä tehtiin, eikä kukaan olisi rukoillut?No, kyllä varmaankin monet leirien vangeista myös rukoilivat, siten kuin jos juutalaiset nyt rukoilevat, omalla tavallaan, lausuen eri värssyjä.
Leireillä lukuisista juutalaisista tuli ateisteja ja tunnettu kertomus on kuinka vangit loivat oikeusistuimen, jossa haastoivat Jumalan, esittivät syytöksiä Jumalaa vastaan ja tuomitsivat Hänet.
Israelin valtion nuo ateistit, v. 1948 perustivat ateismille ja sosialismille. Siellä on eräänlainen uskonnonvapaus, mutta maan hallitumuoto ei ole uskonnollinen vaan ateistinen. Oli ainakin alunperin. 1980-luvulla Israel alkoi muuttua kapitalistsisempaan, oikeistolaisempaan suuntaan. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
No, kyllä varmaankin monet leirien vangeista myös rukoilivat, siten kuin jos juutalaiset nyt rukoilevat, omalla tavallaan, lausuen eri värssyjä.
Leireillä lukuisista juutalaisista tuli ateisteja ja tunnettu kertomus on kuinka vangit loivat oikeusistuimen, jossa haastoivat Jumalan, esittivät syytöksiä Jumalaa vastaan ja tuomitsivat Hänet.
Israelin valtion nuo ateistit, v. 1948 perustivat ateismille ja sosialismille. Siellä on eräänlainen uskonnonvapaus, mutta maan hallitumuoto ei ole uskonnollinen vaan ateistinen. Oli ainakin alunperin. 1980-luvulla Israel alkoi muuttua kapitalistsisempaan, oikeistolaisempaan suuntaan.Kyseistä oikeudenkäyntiä todisti Auschwitzissa kirjailija Elie Wiesel, joka myöhemmin kirjoitti siitä näytelmän The trial of God.
Tekoäly kertoo:
Oikeudenkäynnin järjesti kolme rabbia, eikä Jumalaa ilm. saatukaan tuomittua.
Oikeudenkäynnin päätteeksi rabbit jatkoivat sapattirukoutensa lukua.
Eli eivät ihan ateisteiksi tulleetkaan.
- Anonyymi00015
Kaikenlaisia outoja ilmiöitä on todettu henkilöillä, jotka ovat käyttäneet ns. "peukkua"!
T. Ex doctor.- Anonyymi00016
Minulle on sattunut omakohtaisesti, että rukous auttaa.
Jalat oli huonot ja vaikeasti pääsin eteenpäin kulkemaan.
Eräs ohikulkija pysähtyi ja kysyi, että saako hän rukoilla. Sanoin, että saa.
Hän kosketteli jalkaani ja rukoili Jeesuksen nimessä, että se paranisi.
Tuli sellainen lämpö jalkaan ja se parani. Jatkoin matkaani ihan tavallisesti kävellen. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuli sellainen lämpö jalkaan ja se parani. Jatkoin matkaani ihan tavallisesti kävellen.Tosi on,
kiitos luojalle jälleen kun auttoi sinuaki,
mua se on auttanu ja suojellu aina joka paikassa ikinä kuljenkaan , - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tosi on,
kiitos luojalle jälleen kun auttoi sinuaki,
mua se on auttanu ja suojellu aina joka paikassa ikinä kuljenkaan ,Jumala suojelee omiaan, niitä jotka haluavat elää Hänen tahdossaan.
Jumalattomilla on omat herransa. - Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuli sellainen lämpö jalkaan ja se parani. Jatkoin matkaani ihan tavallisesti kävellen.Otitko nimen ylös? Soita ja kysy seuraavia eurolottonumeroita
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Otitko nimen ylös? Soita ja kysy seuraavia eurolottonumeroita
Jumalaton ei ymmärrä kuin taloudellisen hyödyn.
- Anonyymi00019
Nainen unohti Stadissa rukoilla
mutta nousi 46-vuotiaan taksikuskin kyytiin keskustassa – tuli rasikatuksi
Mies kiisti asian ensin poliisille, koska miehen mukaan Irakin poliisi oli pidättänyt ja tappanut hänen veljensä, mistä syystä hän pelkäsi poliiseja- Anonyymi00022
Höpöhöpöhöpö.
- Anonyymi00024
Niin muutaman kk sai kai ehdollista.
- Anonyymi00023
Meidän kaikkien jotka uskovat kannattaa rukoille.
- Anonyymi00025
Minua on auttanut ja suojellut niin monta kertaa.
Kun nuoruudessa kuljeskelin suurkaupungeissa, niin tuli selvä varoitus, että elä mee tuolle kadulle, kun eksyin, niin jostain tuli neuvoja, niin paljon tapauksia.
Kyllä ihmettelen monia tällä kun turhaan naljailevat.
Kun teille ei ole kai sattunut mitään, niin siksi irvailette.
Rukoilkaa itsekin, niin tulette huomaamaan. Mieli rauhoittuu.
- Anonyymi00026
Olen minäkin rukoillut milloin mistäkin. Pienisssä asioissa toteutuu 50 %, isoissa ei yksikään muu kuin yksi ja sen toteutuminen ilmeni elämäni suurimmaksi vahingoksi.
Siispä neuvoni on: ÄLÄ EDES PYYDÄ MITÄÄN! Voit vielä saada sen,
Ja se on sinun tuhosi!- Anonyymi00027
Minulla rukous on tuonu aina pelkästään hyvää,
pelastanu monelta tosi vaarallisilta tilanteista,
se jos mikä on maailman suurin ihme, aivan käsittämätön juttu,
nykyisin tärkein rukoukseni on
rukoilen oikeamielisyyttä ja ohjaa oikeaan kaikessa mitä teen mihin meen, mitä ajattelen mitä toivon samaa pelkkää hyvää muille,
suomelle suojelua ja varjelua
ja selviytymistä näistä suurista taloudellisista vaikeuksista joita suomi on nyt kohdannu aivan liiallisuuden kanssa,
ja päättäjille viisautta päätöksen tekoon koko suomen ja euroopan ja maailman turvallisuuden hyväksi,
luoja kuule rukouksemme
AAMEN ! - Anonyymi00028
Toiveilla on tapana toteutua. Rukoilemisesta tuskin tiedät mitään, tai ainakaan siitä, miten niihin sulle 'vastataan'. Hah.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Toiveilla on tapana toteutua. Rukoilemisesta tuskin tiedät mitään, tai ainakaan siitä, miten niihin sulle 'vastataan'. Hah.
Tiedän todellaki,
uskon luojaan kaikessa,
ilman luojan olemassa oloa EN uskaltaisi elää päivääkään,
tiesitkö
usko on aina lahja Jumalata,
huomaa vain lahjaksi ihminen saa uskon luojan olemassa oloon,
ihminen itse EI voi alkaa uskovaiseksi ,
uskon lahjan saa esm. hädän hetkellä,
kun hädässään rukoilee ja huutaa luojan puoleen
AUTA
ihme tapahtuu,
elämässä alkaa tapahtua vain hyvä asioita itselle ja MUILLE ,
jos haluat ja jos sinua todella akaa kiinostamaan hyvän olemassa olo maailmassa,
( pahuuden lisäksi )
ala kuuntelemaan esm. Jumalanpalveluksi vaikka ensin kirkossa,
tai jossaki muualla,
ihme voi tapahtua sinunki kohdalla, - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tiedän todellaki,
uskon luojaan kaikessa,
ilman luojan olemassa oloa EN uskaltaisi elää päivääkään,
tiesitkö
usko on aina lahja Jumalata,
huomaa vain lahjaksi ihminen saa uskon luojan olemassa oloon,
ihminen itse EI voi alkaa uskovaiseksi ,
uskon lahjan saa esm. hädän hetkellä,
kun hädässään rukoilee ja huutaa luojan puoleen
AUTA
ihme tapahtuu,
elämässä alkaa tapahtua vain hyvä asioita itselle ja MUILLE ,
jos haluat ja jos sinua todella akaa kiinostamaan hyvän olemassa olo maailmassa,
( pahuuden lisäksi )
ala kuuntelemaan esm. Jumalanpalveluksi vaikka ensin kirkossa,
tai jossaki muualla,
ihme voi tapahtua sinunki kohdalla,Esirukoilen paljon muisen maiden puolesta.
Ja kun luen uutisia, niin rukoilen heidän onnettomien puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986498KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3616062Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602973Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092424Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082095- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331228- 731217