Että olet tarkoituksella vastaamatta täällä. 😔 Kiusaatko minua....
Minusta joskus tuntuu
34
482
Vastaukset
- Anonyymi00002
Potkin sua kohti unohtamista mikä ei oo kummallekaan kovin helppoa
Sivusta - Anonyymi00003
En jaksa aina vastata, jos ei ole mitään tunnisteita.
- Anonyymi00017
Sama täällä. Tai jos postaus on kirjoitettu vuorokaudenaikaan, jolloin tiedän, että oma kaivattu ei täällä kirjoittelisi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sama täällä. Tai jos postaus on kirjoitettu vuorokaudenaikaan, jolloin tiedän, että oma kaivattu ei täällä kirjoittelisi.
Mistä voit tietää, koska hän kirjoittelee?
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mistä voit tietää, koska hän kirjoittelee?
Päivätöissä käyvä tyyppi ei kirjoittele täällä aamukolmelta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jos hän vaikka herää silloin.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mä tiedän et yks päivä töissä käyvä tyyppi ei nuku öisin esittää kyllä kaikille läheisille ja vaimolle niin ettei jää pettämisestä kiinni
Sivusta - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mä tiedän et yks päivä töissä käyvä tyyppi ei nuku öisin esittää kyllä kaikille läheisille ja vaimolle niin ettei jää pettämisestä kiinni
SivustaEi varmaan ole sitten kovin vastuullinen työ, kun pystyy tehdä sitä puolinukuksissa. 🙄
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ikävä kyllä herättää joskus kummallisiinkin aikoihin. Tai joskus laittaa myös valvotuttamaan.
- Anonyymi00004
Liikaa häiriötekijöitä
- Anonyymi00006
Ootko vammane?
- Anonyymi00011
Entäpä itse palstasedälle eli aloittajalle inisevä?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Entäpä itse palstasedälle eli aloittajalle inisevä?
On mulla down ja takatukka.😄
- Anonyymi00007
Usein vain luen. Vastaan vain, jos tunnen pakottavaa tarvetta. Aloituksia en ole tehnyt aikoihin. Silti ikävöin.
Naiselta- Anonyymi00008
Ei vaan ehdi....
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei vaan ehdi....
Niin, kun ympärillä tapahtuu koko ajan ja työasioita pitää hoitaa ja suunnitella eteenpäin. Oli hän mukana niissä tai ei. Elämä laukkaa eteenpäin.
- Anonyymi00009
Koko elämä ei ole pelkästään täällä.
- Anonyymi00012
Kyllä toisilla näyttää olevan kun näitä speden äijän avauksia on pakko vatvoa yötä päivää
- Anonyymi00010
Laitapa viestiä katsotaan tilanne.
- Anonyymi00014
Joo!
- Anonyymi00016
Typen kemiallinen merkki.
- Anonyymi00018
N
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
N
Ikävä
- Anonyymi00019
Olen jo kyllästynyt tähän kaikkeen.
- Anonyymi00021
Olet kaiketi nainen, mutta vastaan silti... Vastailen sen mitä kiinnostaa ja harvemmin on kukaan erityinen mielessä enää.
- Anonyymi00022
Ei vaan jaksa mitään..
- Anonyymi00024
sitä sopii sinun miettiä, koska et esim. täsmäosoita huhuilujasi kenellekään
- Anonyymi00025
Ei vaan mun viestejä ja aloituksia poistellaan akaralla kädellä vaikka kirjoitan kauniita asioita sinulle ❤️😥
- Anonyymi00032
Itse en omi täällä oikein mitään. Sitten omin kaiken jos nainen sanoo päin näköä että olen rakas ym. Mutta ei täällä kyllä kukaan edes kirjoita tunnistettavasti minulle.
- Anonyymi00033
minä en ainakaan yrittäisi edes kiusata ketään ollenkaan, joskus "kusetan" kyllä valtion päätäjiä..
"my services won't come cheap, but I'll help you if I can"
- mikä laulu onpi: Nazareth - Big Bad boy
Kun näin uutisen että nuoria tyttöjä masentaa pystyisinkö auttamaan.. - Anonyymi00034
Kirjoitan sulle mieluiten irl 🙂
- Anonyymi00035
Ei kai kukaan vahingossa vastaile? 🤔
Mutta ei kaikkiin syötteihin jaksa tarttua, etenkin kun tietää, että kuitenkin vetää vesiperän. - Anonyymi00036
Jos tunnisteet eivät ole tarkat en itsekään vastaa tunnistettavasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353