Onpas rupsahtanut guzenina. silmän ympärillä on ryppyjä kuin meikäläisen mummon 88v. naamassa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5bf50bf9-f595-4824-b4fa-2dca114930ce
guzenina vanhentunut?
28
594
Vastaukset
- Anonyymi00001
On kaunis hoikka nainen ja ei yhtään ylppis. Asuu Matinkylässä ja näen hänet, kun ulkoilutan koiraani Matinkylän rantaraitilla.
- Anonyymi00020
Ällö mairea ja jatkuvasti muka iloinen ja positiivinen. Feikki.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ällö mairea ja jatkuvasti muka iloinen ja positiivinen. Feikki.
Ruotsin tila heikentyy....se on Orpo petteriikka Purran vika . Syy ja Seuraus......tosi on..
- Anonyymi00026
Sofia Virta puhuu asiaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sofia Virta puhuu asiaa.
Kyllä tuo Partanen on pihalla .. lässyttää..ja Kokoomus on kusipäinen hallitus petteriikka mussuti Orpo.......
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä tuo Partanen on pihalla .. lässyttää..ja Kokoomus on kusipäinen hallitus petteriikka mussuti Orpo.......
Persut myös .. täyttä saastaa....
- Anonyymi00002
Tiijätkö aloittaja että ihmiset vanhenee? Myös naamasta.
Paitsi ne jotka pumppaa naaman täyteaineilla (esim.Elina Kanerva). - Anonyymi00003
Ihan normi naama ikäisekseen eikös hän ole yli 50 v reippaasti.
- Anonyymi00004
56-vuotias. Ja ihan hyvän näköinen on.
- Anonyymi00005
Kaikki vanhenee, kukaqn ei nuorene, leikkauksilla voi tehä jotain se ei pysäytä vanhenemista.
- Anonyymi00024
Sdp on hyvä ja toimiva ratkaisu.. suomen Pelastus...❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Purra Orpon kusipää kuviot on nähty....
- Anonyymi00006
Voisin tikata saumaan.
- Anonyymi00007
Ei oo vissiin pahemmin töissä kiireitä jos on aikaa pelleillä jossain höpö-höpö-ohjelmissa, tyypillinen poliitikko.
Kova liksa kyllä maistuu mutta töiden kanssa on vähän niin ja näin (kuten aina ollut) - Anonyymi00008
Jokainen vanhenee, kukaan ei nuorene.
- Anonyymi00009
Miehet vaihtuu.....Ei jää nykyinen nuorukainen viimeiseksi. Kolme avioliittoa ja lukuisia avoliittoja.
- Anonyymi00031
Juu, vaihtaa miestä kuin paitaa tai mekkoa! Ärsyttävän yli pirteä, teeskentelee. Puhuu, puhuu, puhuu asian vierestä. Aikoinaan yritti varastaa mun poikaystäväni, mikään ei sille riitä! Mä räjähdin sille ja tempasin luurin itselleni; mitä helvettiä, eikö mikään riitä? Painu myt niitten omien poikaystävies luo ja jätä meidät rauhaan! Yritti sösslttää jotain heitin luurin korvaan! Että tällainen tapaus!
- Anonyymi00010
Ajatella! Mikä huomio, joku on vanhentunut! Kauheeta! Miten tästä nyt selviää??
- Anonyymi00013
Aloittaja ei vanhene.
- Anonyymi00012
Oliko lapset tekemättä tällä sossulla
- Anonyymi00014
Toivottavasti 🙏
- Anonyymi00015
Katsoin juuri kuvasta, että supernuorekas.
- Anonyymi00016
Niin on todellakin ja hieno ihminen sen päälle.
- Anonyymi00017
Ihan tavallisen vanhakas. Hyvä ettei ole mennyt hädissään leikkaus ja täyteaine kierteeseen. Olen aina tykännyt miten on työtehtäviään hoitanut.
- Anonyymi00019
Pidän vanhenemista kauniina. Tuo ihmisen persoonaa enemmän esiin. T. Romantikkomies
- Anonyymi00021
Maria G. On kiva. Ihanteena on myös Maria Sid, kuuma nainen 🔥
- Anonyymi00022
Guseninalla on karmea luonne mairean lässyttävän hymyn takana. Ei yhtään kiva ihminen.
- Anonyymi00029
Mitä tunnet, niin hyvin ettei n ole kiva ihminen?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mitä tunnet, niin hyvin ettei n ole kiva ihminen?
Hönö!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993645Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182448Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91288Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671078- 1021069
- 891051
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975