Enemmän? Kerro nyt?
Kumpaa rakastat
33
614
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei multa tällaiset. En ajattele asioita kilpailun kautta. Toivottavasti ei hänkään.
Naiselta- Anonyymi00007
Saatko palstaäijä henkistä tyydytystä että performoit naisia itsetarkoituksellisen isioottimaisesti? Taisin vastata omaan kysymykseeni jo ns. T naiselta
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Saatko palstaäijä henkistä tyydytystä että performoit naisia itsetarkoituksellisen isioottimaisesti? Taisin vastata omaan kysymykseeni jo ns. T naiselta
Eli turhaa roikut täällä viisastelemassa.
Näyttää vaan siltä niin kuin joku täys pöpi olisi eksynyt palstalle kun T suoltaa aivopierujaan. - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eli turhaa roikut täällä viisastelemassa.
Näyttää vaan siltä niin kuin joku täys pöpi olisi eksynyt palstalle kun T suoltaa aivopierujaan.Voi ei, nyt romahdin henkisesti kun joku juonsi minusta tällaisen graafisen kuvauksen- lukekaa kuinka huono ihminen hän on
- Anonyymi00002
En voi vastata tuohon koska tilanteet on erilaisia
- Anonyymi00004
Oujee 🤣👍
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oujee 🤣👍
Mitä siinä ilkut
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä siinä ilkut
Kunnon hottentotti, joka ei osaa päättää 😂
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä siinä ilkut
Ehkä sinun kannattaa päästä tästä palstaäijästä jo yli, niin pipa löysenee kuin ittestään
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ehkä sinun kannattaa päästä tästä palstaäijästä jo yli, niin pipa löysenee kuin ittestään
Olen rakastunut ja latautunut
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Latautunut?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pelle trolli.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Latautunut?
Joskus
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Joskus
Eli s*ksi hänen kanssa?
- Anonyymi00003
En rakasta kuin yhtä naista.
- Anonyymi00005
Molemmat lapset ovat yhtä rakkaita. Enkä usko muun tyyppiseen rakkauteen.
- Anonyymi00022
Copycat tee nainen haluaa samaa kuin se toinen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Copycat tee nainen haluaa samaa kuin se toinen.
Miksi sinä palstaäijä haluat olla se t nainen? Äiti oli ilkee ja nyt käppänä itkee päivät läpeensä netissä kun ei kaikesta päätellen ole päässyt edes poikuudestaan eroon terveillä tavoilla
- Anonyymi00011
No vanhempaa tietysti eihän nuorilla nykyisin aivoissa mitään järkevää liiku.
- Anonyymi00012
Ei minulta...
- Anonyymi00019
Sua!
- Anonyymi00020
Ei olisi mun juttu, jos pitäisi tuollaista kysyä. Selvä peli tai ei ollenkaan!!!
- Anonyymi00024
Ei tuntemattomia voi rakastaa.
- Anonyymi00026
Mikä sitten kenellekin on tuntematon.
- Anonyymi00027
Joo, sovitaan niin. Lopetan rakastamisen ja välittämisen tänään.
- Anonyymi00025
Mitä vaikuttaa tämäkin aloitus. Mene siivoamaan, lopetin juuri.
Harambea,,,,
- Anonyymi00029
En usko monogamiaan. Molempia omalla tavallani.
- Anonyymi00030
Ketä molempia?
- Anonyymi00031
Tätä nykystä ja meidän yhteistä vauvaa myös
- Anonyymi00032
Höpö höpö. Uskottelee taas itselleen asioita kun käsketty..
- Anonyymi00033
sillä toisella on sama nimi ku exällä joka petti aivan hulluna, niin siit' omp' vähän huonot mielikuvat, vaikka empä kyllä puhuis edes eksästä, oli se semmonen epeli.
- Anonyymi00034
Sitä nuorempaa ja lyhyempää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1237074Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam594813Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk743754Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272874Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni372516Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221946Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2091475Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191264Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on421085Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/162931