Pepun koolla väliä?

Nimetön

Niin mitä mieltä olette? Pieni vai iso?

Minä olen isojen isojen peppujen kannalla 100%!!! Rakastan niitä ;)

ja muuten miehen munan koolla on väliä, tää on pienimunaisten ja kerkailijoiden palsta eli aika turha :D Mutta ISO PEPPU ON POP kuvia laittakaa mikä teistä menee siinä rajalla jos haluatte, mutta minusta liian isoa ei ole ikinä ;) Sitä parempi sitä isompi! Naiset kuunnelkaa tuota! Pieni ja pyöreä peppu ei ole pop vaan iso :)

10

4903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tippuu muuten

Siis olisi kamalaa jos tippuisi pyttyyn... On sen hyvä olla sen verran iso ettei!

Ei vaan, rakastan isoja naisten peppuja!

• Mä tykkään suht pienistä pepuista, sellaisista joissa on vähän pyöreyttä, semmonen että pakarat sopii juuri sopivasti mun isoihin kämmeniin!

Tosin, pepun koon merkitys naisen valinnan suhteen on aika minimaalinen, kuten rintojenkin koon merkitys.

• Nimetön
      • m20.

Minun mielestäni pienissä ja isoissa pepuissa on molemmissa oma viehätyksensä. Sellainen luuperse on sitten eri juttu..

Mutta itse pidän oikeastaan vähän pienemmistä.. en ihan teinimallista mutta voisi sanoa että aika lähellä, muutenkin pienet naiset ovat sydäntäni lähempänä, sellaiset pitkät malliprinsessat on jotenkin kylmiä, vaikka heillä useimmiten onkin tälläinen lähempänä teinimallia oleva perä.

Ei se perseestä jää se tykkääminen kiinni.. se on varma.

Ja mitä tulee tuohon "onko koolla väliä" niin on sillä väliä.. mutta se että se on pienikaluisten keksimää propagandaa on ihan paskapuhetta.

• isopeppu

tosi hyviä mullaki on tollanen eikä mikää teiniperse ja on kiva kuulla teidän miesten kommentteja kun ne on tällaisia

• PeppuFani 69

Mitä isompi peppu naisella on sen enempi se minua kiihottaa ja saa kullini ponnahtamaan täyteen seisokkiinsa.

• apu neuvonen

Minäkin pidän kyllä isoista naisellisista takamuksista, mutta varo nyt tuon vehkeesi kanssa, ettei ponnahtele ihan minne sattuu.

Jos se noudattelee palstan normeja, niin saat silmäsi vielä mustaksi sen kanssa tms.

• isopeppu
        apu neuvonen kirjoitti:

Minäkin pidän kyllä isoista naisellisista takamuksista, mutta varo nyt tuon vehkeesi kanssa, ettei ponnahtele ihan minne sattuu.

Jos se noudattelee palstan normeja, niin saat silmäsi vielä mustaksi sen kanssa tms.

luettavaa! vaikka tiesinki kyllä jo et mun peppu on tosi kaunis miesten mielestä mut hyvä lukea tällaista.

• bigassfan

kyllä naisen mahtava peräsin on minunkin mielestä naisellista ja seksikästä. Valitettavasti sellaisia ei suomesta pahemmin löydy. Muutaman kerran latinomaissa käyneenä, voin sanoa että sieltä löytyy parhaat naisten pyrstöt.

• Hessu6

Joo, iso ja muheva naisen perse on kiihottavan näkönen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4322
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      42
      2685
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      112
      2480
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1632
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79