Niin mitä mieltä olette? Pieni vai iso?
Minä olen isojen isojen peppujen kannalla 100%!!! Rakastan niitä ;)
ja muuten miehen munan koolla on väliä, tää on pienimunaisten ja kerkailijoiden palsta eli aika turha :D Mutta ISO PEPPU ON POP kuvia laittakaa mikä teistä menee siinä rajalla jos haluatte, mutta minusta liian isoa ei ole ikinä ;) Sitä parempi sitä isompi! Naiset kuunnelkaa tuota! Pieni ja pyöreä peppu ei ole pop vaan iso :)
Pepun koolla väliä?
10
4903
Vastaukset
- Tippuu muuten
Siis olisi kamalaa jos tippuisi pyttyyn... On sen hyvä olla sen verran iso ettei!
Ei vaan, rakastan isoja naisten peppuja! Mä tykkään suht pienistä pepuista, sellaisista joissa on vähän pyöreyttä, semmonen että pakarat sopii juuri sopivasti mun isoihin kämmeniin!
Tosin, pepun koon merkitys naisen valinnan suhteen on aika minimaalinen, kuten rintojenkin koon merkitys.- Nimetön
Aikuinen mies tykkää kunnon perseestä. Teinit tykkäävät teiniperseistä. Selaile täältä kunnon perseitä:
http://www.pussyguaranteed.com/assgallery/index.html- m20.
Minun mielestäni pienissä ja isoissa pepuissa on molemmissa oma viehätyksensä. Sellainen luuperse on sitten eri juttu..
Mutta itse pidän oikeastaan vähän pienemmistä.. en ihan teinimallista mutta voisi sanoa että aika lähellä, muutenkin pienet naiset ovat sydäntäni lähempänä, sellaiset pitkät malliprinsessat on jotenkin kylmiä, vaikka heillä useimmiten onkin tälläinen lähempänä teinimallia oleva perä.
Ei se perseestä jää se tykkääminen kiinni.. se on varma.
Ja mitä tulee tuohon "onko koolla väliä" niin on sillä väliä.. mutta se että se on pienikaluisten keksimää propagandaa on ihan paskapuhetta. - isopeppu
tosi hyviä mullaki on tollanen eikä mikää teiniperse ja on kiva kuulla teidän miesten kommentteja kun ne on tällaisia
- PeppuFani 69
Mitä isompi peppu naisella on sen enempi se minua kiihottaa ja saa kullini ponnahtamaan täyteen seisokkiinsa.
- apu neuvonen
Minäkin pidän kyllä isoista naisellisista takamuksista, mutta varo nyt tuon vehkeesi kanssa, ettei ponnahtele ihan minne sattuu.
Jos se noudattelee palstan normeja, niin saat silmäsi vielä mustaksi sen kanssa tms. - isopeppu
apu neuvonen kirjoitti:
Minäkin pidän kyllä isoista naisellisista takamuksista, mutta varo nyt tuon vehkeesi kanssa, ettei ponnahtele ihan minne sattuu.
Jos se noudattelee palstan normeja, niin saat silmäsi vielä mustaksi sen kanssa tms.luettavaa! vaikka tiesinki kyllä jo et mun peppu on tosi kaunis miesten mielestä mut hyvä lukea tällaista.
- bigassfan
kyllä naisen mahtava peräsin on minunkin mielestä naisellista ja seksikästä. Valitettavasti sellaisia ei suomesta pahemmin löydy. Muutaman kerran latinomaissa käyneenä, voin sanoa että sieltä löytyy parhaat naisten pyrstöt.
- Hessu6
Joo, iso ja muheva naisen perse on kiihottavan näkönen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422685Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1122480Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791416