Hänen takia luopunut paljosta
Ei ole enää seksiä eikä läheisyyttä
En koe olevani velkaa, pikemminkin päinvastoin
Olen vihainen vaimolleni olen
22
491
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hae seksiä ja läheisyyttä
- Anonyymi00002
Seksilomalle?
- Anonyymi00003
Sitä saa muualtakin
- Anonyymi00004
Ota avioero. Ai, mutta kuka silloin siivoaa, pyykkää, tekee ruokaa ja hoitaa kaikki muutkin kotityöt!? Niinpä. Siinä todennäköisin syy miksei enää ole seksiä eikä läheisyyttä.
Vai oletko rupsahtanut wanhusmies? Oletko päästänyt itsesi rumapainoiseksi 😆- Anonyymi00005
Pöhkö.
- Anonyymi00006
Joobbb
- Anonyymi00007
Osaan tehdä ruokaa kyllä toki paremmin kuin monet naiset 😂
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hyvä sinä👍😃
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ilmeisesti nykyään osaa lähinnä woltata
- Anonyymi00027
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ilmeisesti nykyään osaa lähinnä woltata
Tuo tuli minulle myös mieleen!
- Anonyymi00010
Vaihtaminen kannattaa tuommoisessa tilanteessa , ei ainakaan häviä mitään , aikansa kutakin...
- Anonyymi00011
Miksi olet luopunut?
Mikä tekee susta niin nössön ettet elä itsesi?
Äitikö opetti?
Vai lakiko pakottaa?
Tuossa tilanteessa ottaisin eron
lähtisin ainakin itse .
Kuulostat että lähestyt burnout
Kun et välitä itsestäsi yhtään....- Anonyymi00012
Yhteinen asunto menee erossa myyntiin, näinä aikoina siitä ei saa omiaan pois. Velka jää, eikä aika riitä enää sen maksamiseen ja uuden hankkimiseen. Tunnen monta vastaavaa tapausta. Älkää ostatko naisen kanssa kimppaan asuntoa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yhteinen asunto menee erossa myyntiin, näinä aikoina siitä ei saa omiaan pois. Velka jää, eikä aika riitä enää sen maksamiseen ja uuden hankkimiseen. Tunnen monta vastaavaa tapausta. Älkää ostatko naisen kanssa kimppaan asuntoa.
sivusta: velat ei periydy lapsille.
- Anonyymi00014
My Darling.
Vaimo on aina oikeassa ja sinä väärässä.
Mieti mitä teet väärin, se on avain onneen. - Anonyymi00019
Älä anna periksi.
Taistele rakkautesi puolesta. Perheesi puolesta, elämäsi puolesta.
Viha on rakkauden kääntöpuoli, löydä se itsestäsi, se on se tunne, jota oikeasti tunnet perhettäsi kohtaan - Anonyymi00020
Rakkauden kääntöpuoli on välinpitämättömyys.
- Anonyymi00022
Sarjassamme valintoja, kenen kanssa menee kimppaan ja ottaa asuntolainan.
Olen kipuillut läheisyydenpuutteen takia, mutta pakko pärjätä. Ei voi minkään. 🤷♀️ Minulla on paljon rakkautta, mutta toistaiseksi "uinumassa" ja "piilossa". En ole onneksi katkeroitunut.
Vääristä valinnoista saa kärsiä. Sitten on näitä "moraalikirveen" heiluttajia. Ei kannata kuunnella syyllistäjiä. - Anonyymi00023
Öööbbb
- Anonyymi00024
Koulu on ainakin jäänyt kesken kun tuo kirjoitustaito on oin onneton.
Säälistä sinua pidetään vielä, eli ole vaan tyytyväinen. - Anonyymi00025
No jos ei mikään muu auta, niin ota joku sivusuhde.
Tuskin se vaimo välittää jos ei sitä seksikään enää kiinnosta.
Ei pitäisi olla mitään naputtamista sitten siinä asiassa.- Anonyymi00026
Mistä noita tommosia saa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164496Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv632595Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko71127- 66864
- 21853
- 41825
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67787