Nyt kun on kovat pakkaset ja järvet jäässä niin nämä 🦆🦆🦆🦆 eivät saa ravintoa, vaan niille on annettava ruokaa.
Huomasin, että 74 miljoonaa ei mennyt Hämeenlinnaan vaan Helsinkiin, jossa näitä 🦆🦆🦆 ruokitaan. Näin se jumala palkitsee hyvät ihmiset!
Pitää taas muistuttaa
14
420
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Ei jumalaa ole olemassa. No et varmaan tarkoittanut sitä tosissasi.
- Anonyymi00004
Jumala on olemassa ihmisten hyvissä teoissa, kuten lintujen ruokinnassa.
- Anonyymi00005
Jumala on olemassa ihmisten hyvissä teoissa, kuten lintujen ruokinnassa.
- Anonyymi00002
Vieraslaji talvisin maassamme. Sopeutuminen on omalla vastuulla jossei älyy muuttaa pois.
- Anonyymi00003
Ennen koskien patoamista oli kosken aluset sulia, nyt ei ole, on ihmisen tehtävä hyvittää tämä sulien paikkojen anastus.
- Anonyymi00006
luonto hoitaa
- Anonyymi00007
Jumala elää, ja linnuille ruokaa.
- Anonyymi00009
Aurinko rannassakin on lopetettu ruokinta. Kovalla ottaan joka kyttää eläimen ruokintaa. Terkuja valkonen paska farmari. Sinut on huomattu
- Anonyymi00011
On vai- pelkäävät rottia niin paljon, mutta onhan sielllä kettuja jotka syö rotat pois.
- Anonyymi00010
Pitäisikö meidän alkaa todella lämmittää vesilintujen uimavesiä ?
- Anonyymi00012
Muistakaa ruokkia lintuja
- Anonyymi00013
Älkää uskoko tätä toopea. Lintujen ruokkiminen on järjestyssäännöissä kielletty ja aiheuttaa rottaongelman.
- Anonyymi00014
Ostin ison säkin ruokaa. Kohta lähden viemään sen viattomille nälkäisille linnuille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459