Itselläni suuri "fetissi", että imen munaa ja runkkaan itseäni, mutta annan itseni laueta vasta kun spermat lentävät nieluuni.
Tästä asetelmasta saisi enemmän olla videoita tarjolla.
Onko hengenheimolaisia?
Spermat suussa laukeaminen
14
629
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näin se aina menee, kun imen jonkun miehen kyrpää.Hän tulee ensin suuhun ja sitten tulen itse.
- Anonyymi00002
Porsas röh röh
- Anonyymi00003
Kyllä kiinnostaisi juurikin noin että saa imeä toiselta lastin ja sitten päästää omat
- Anonyymi00005
Porsas röh röh
- Anonyymi00004
69:ssä kaikkein parasta. Itse pyrin siihen, että laukeaminen suunnilleen samaan aikaan. Saman miehen kanssa helpompaa.
- Anonyymi00006
Porsas röh röh
- Anonyymi00012
69 on parhaita asentoja,pääsee kivasti myös reikää hyväilemään.
- Anonyymi00007
Niin meillä monilla
Lähetä mulle viesti.
kullia on ihana imeä , se että en aina itse laukea , se kun tuottaa toiselle nautinnon on itsessään nautinnollista
- Anonyymi00008
Saisit mua imee kyl loppuun asti, ja kyl mäkin haluisin imee sun kullia loppuun asti.
- Anonyymi00009
Itse kun imin vanhemman ukon kyrpää ja se laukes mun suuhun ja kasvoillekki. Sit runkkasin omaani ja tulinkin rajusti. M58
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522328- 1921704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä501379Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad511057- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23788Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25786Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647