Valoa pienituloisen elämään :)

Anonyymi-ap

Paljon puhutaan leikkauksista ja pienituloisten kyykyttämisestä, mutta se taitaa olla suurelta osin vasemmiston liioittelevaa propagandaa. Minun tukeni (tmt, ttt ja at) nousi marraskuussa 822 eurosta 917 euroon. Joulukuun tuki oli sama ja myös tammikuun tuki. Nyt k-kauppa on myös laskenut hieman hintojaan ja vuokra pysyy samana, eli yli sadalla eurolla parani minun talouteni. Kysyin tutuilta miten niillä on käynyt, niin ihan samaa sanoivat, että on parempi tilanne. Että kiitos hallitus, ja kiitos k-kaupalle :)

12

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niinpä kai . Minä pienituloinen eläkeläinen jouduin lopettamaan sauna vuoroni 23 euroa kuussa . Eikä tässä taloyhtiössä käy enää kuin neljä saunassa . Toissa vuonna oli vielä 12 saunojaa . Asuntoja on 46 .

• Anonyymi00002

Käy yhteisvuorolla.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Käy yhteisvuorolla.

Harvassa taloyhtiössä on.

• Anonyymi00003

Tulottomille ehkä annetaan lisää ja se on ok. Tosi pienet on tulot ettei niillä jus muuta saa kun kitu elämää. Uudstukset ottaa niihin, joilla on tuloja. Eli ei saa olla omaisuutta, joista saa tuloja. Jos on niin ei myöskään rahaa tipu. Itse olen jäämässä työttömäksi ja ajattelin että 62 v voisi osari eläkettä nostaa. Mutta ei kannata kun työtyömyystuet loppuu siinävaiheessa. Eli rahat tyynyn alle jos jotain on niin ei valtio vie.

• Anonyymi00009

Virheellinen käsitys, ettei saa olla omaisuutta, josta tuloja. Eikös tuet ole heille, joilla ei ole tuloja? Kyllähän kaikki tulot pitää olla samalla viivalla. Ei vain palkka.
        En tiedä miten niiden käy, joilla on joku joutopalsta kuolinpesissä kiinni, mistä ei tule euroakaan, vaan purkukuluja olisi vaikka kuinka..

• Anonyymi00005

Jahas, kiittelijä taas liikkeellä.

Onhan se hyvä, jos jollakulla nousee, aika monella ei.

• Anonyymi00006

Huomattavaa on, ettei tältä kiittelijältä koskaan riitä sympatiaa köyhille.

• Anonyymi00007

Köyhä, joka saa rahansa riittämään itselle tarpeellisiksi katsomiin menoihin ei sympatiseeraa köyhiä, jotka hurvittelevat rahansa ja sen lisäksi vielä valittavat.

• Anonyymi00008

Köyhä, joka saa rahansa riittämään itselle tarpeellisiksi katsomiin menoihin ei sympatiseeraa köyhiä, jotka hurvittelevat rahansa ja sen lisäksi vielä valittavat.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin, tai sitten et ole lainkaan köyhä.

• Anonyymi00012

No fakta on että asumistukea leikattu, esim. työmarkkinatuki taas ollut vuosia sama.

• Anonyymi00014

Taisi marraskuussa vuokra nousta, mutta pysyä silti kuntanormin sisällä. Joten ei tuosta näennäisestä tulojen noususta mitään hyötyä ole kuin vuokranantajalle, koska ei toimeentulotuen perusosa suinkaan noussut marraskuussa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      147
      8120
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7151
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      142
      3311
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2824
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2358
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1936
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1576
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe