Paljon puhutaan leikkauksista ja pienituloisten kyykyttämisestä, mutta se taitaa olla suurelta osin vasemmiston liioittelevaa propagandaa. Minun tukeni (tmt, ttt ja at) nousi marraskuussa 822 eurosta 917 euroon. Joulukuun tuki oli sama ja myös tammikuun tuki. Nyt k-kauppa on myös laskenut hieman hintojaan ja vuokra pysyy samana, eli yli sadalla eurolla parani minun talouteni. Kysyin tutuilta miten niillä on käynyt, niin ihan samaa sanoivat, että on parempi tilanne. Että kiitos hallitus, ja kiitos k-kaupalle :)
Valoa pienituloisen elämään :)
13
406
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinpä kai . Minä pienituloinen eläkeläinen jouduin lopettamaan sauna vuoroni 23 euroa kuussa . Eikä tässä taloyhtiössä käy enää kuin neljä saunassa . Toissa vuonna oli vielä 12 saunojaa . Asuntoja on 46 .
- Anonyymi00002
Käy yhteisvuorolla.
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Käy yhteisvuorolla.
Harvassa taloyhtiössä on.
- Anonyymi00003
Tulottomille ehkä annetaan lisää ja se on ok. Tosi pienet on tulot ettei niillä jus muuta saa kun kitu elämää. Uudstukset ottaa niihin, joilla on tuloja. Eli ei saa olla omaisuutta, joista saa tuloja. Jos on niin ei myöskään rahaa tipu. Itse olen jäämässä työttömäksi ja ajattelin että 62 v voisi osari eläkettä nostaa. Mutta ei kannata kun työtyömyystuet loppuu siinävaiheessa. Eli rahat tyynyn alle jos jotain on niin ei valtio vie.
- Anonyymi00009
Virheellinen käsitys, ettei saa olla omaisuutta, josta tuloja. Eikös tuet ole heille, joilla ei ole tuloja? Kyllähän kaikki tulot pitää olla samalla viivalla. Ei vain palkka.
En tiedä miten niiden käy, joilla on joku joutopalsta kuolinpesissä kiinni, mistä ei tule euroakaan, vaan purkukuluja olisi vaikka kuinka..
- Anonyymi00005
Jahas, kiittelijä taas liikkeellä.
Onhan se hyvä, jos jollakulla nousee, aika monella ei. - Anonyymi00006
Huomattavaa on, ettei tältä kiittelijältä koskaan riitä sympatiaa köyhille.
- Anonyymi00007
Köyhä, joka saa rahansa riittämään itselle tarpeellisiksi katsomiin menoihin ei sympatiseeraa köyhiä, jotka hurvittelevat rahansa ja sen lisäksi vielä valittavat.
- Anonyymi00008
Köyhä, joka saa rahansa riittämään itselle tarpeellisiksi katsomiin menoihin ei sympatiseeraa köyhiä, jotka hurvittelevat rahansa ja sen lisäksi vielä valittavat.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin, tai sitten et ole lainkaan köyhä.
- Anonyymi00012
No fakta on että asumistukea leikattu, esim. työmarkkinatuki taas ollut vuosia sama.
- Anonyymi00014
Taisi marraskuussa vuokra nousta, mutta pysyä silti kuntanormin sisällä. Joten ei tuosta näennäisestä tulojen noususta mitään hyötyä ole kuin vuokranantajalle, koska ei toimeentulotuen perusosa suinkaan noussut marraskuussa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999