Mahdatko sinä edes muistaa minua?
Ei haittaa, sillä rakastan ja kunnioitan sinua kyllä.
Rakkaus kestää
24
509
Vastaukset
- Anonyymi00001
On niin paljon muistamista välillä, että yksityiskohdat hämärtyy. Irl ja haavemaassa.
- Anonyymi00002
Ei hätää, voit rakastaa itseäsi täysin, ja elää elämääsi täysin.
Minä pärjään hyvin kyllä. - Anonyymi00003
Mutta tiedän mikä on varmasti reaalia. On vaan niin paljon sattumia, että välillä pelottaa. sama kuin ed.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta tiedän mikä on varmasti reaalia. On vaan niin paljon sattumia, että välillä pelottaa. sama kuin ed.
Ehkä sinulla, ei minulla.
Emme varmaan tunne. - Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei hätää, voit rakastaa itseäsi täysin, ja elää elämääsi täysin.
Minä pärjään hyvin kyllä.En minä itseäni rakasta vaan erästä MTV : tä eli maikkarii.
- Anonyymi00009
Koska emme tunne, rakkaus on lähelläsi ja odottaa sinua. Ostahan vihjeistä kiinni, tee aloite.
Jos häviöt, entä sitten?
Voit myös voittaa. - Anonyymi00025
Anonyymi00008 kirjoitti:
En minä itseäni rakasta vaan erästä MTV : tä eli maikkarii.
Kerrotko lisää aiheesta? Jos toinen on MTV niin mikä toinen sitten on?
- Anonyymi00004
Paskoo jauhaa
- Anonyymi00007
Kaikki eivät ajattele laukkasi. Se ei ole paskaa vaan erilainen tapa ajatella asioista
- Anonyymi00010
Minä ainakin ajattelen häntä joka päivä. Kauan olen jo ajatellut, miksipä se siitä mihinkään muuttuisikaan.
- Anonyymi00011
Sanos muuta.
Ajattelen ja toivon parasta.
Ehkä se on rakkautta, joka tapauksessa toivon hyvää, kaikkea parasta.
En muista pahalla vaan hyvällä.
- Anonyymi00012
En muista ei mulla ole ikävä olet tuntematon minulle onneksi ei oo mitään sidettä
- Anonyymi00013
Mut piti sanoa tuo ikävä palstalla 😏
- Anonyymi00026
Sano sama suoraan niin antaa sit olla
- Anonyymi00016
Pusu ja halaus Mm ❤️
- Anonyymi00017
muistan hyvin, vaikka paljon on aikaakin jo kulunut, silloin kun tapailtiin hänellä, naisella oli ruskeanpunertava pitkä tukka, hänen tunteista ei tietoa, itsellä avoin mieli hänen suhteen...
- Anonyymi00018
Kuinka paljon aikaa?
- Anonyymi00019
Ja nyt on harmaa pää, eikä tunteista tietoa edelleenkään?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja nyt on harmaa pää, eikä tunteista tietoa edelleenkään?
Ei mun hiukset ole muuttuneet
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kuinka paljon aikaa?
useita vuosia
- Anonyymi00020
Itse olen liian arka, että minua muistettaisiin. En ole kuitenkaan katkera, koska ymmärrän, että olen itse ollut tosi hankala kun en puhu ja olen vain hiljaa. Ei ihme kun nainen ei välitä minusta koskaan yhtään.
- Anonyymi00022
Olen vain pieni ihminen, mutta rakastan sinua vuosi vuodelta enemmän.
- Anonyymi00024
Hän ei rakastanut minua vaan rakasti sitä, kun minä olin rakastunut häneen. 💔
- Anonyymi00027UUSI
Niin pieni ihmissydän on. Niin avara ja pohjaton. Se kätkee suuret unelmat ja vihan lemmen maailmat...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään713644Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen533306Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,702682Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621348Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3041278Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?161189Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1061064- 411026
- 431018
- 80991