muutenkin Pori on outo kaupunki, esim.
Porissa ei ole after work kulttuuria
Kebab-pizzerioita ym pikaruokapaikkoja on paljon, fine dining paikat loistaa poissaolollaan
Radio Pori soittaa musiikkia ajalta ennen kuin radioaaltoja oli vielä keksitty
20
290
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taas joku tapulilepakko itkee kun porissa on niin tylsää ja ikävää. Silti käy säännöllisesti itkemässä.
- Anonyymi00003
Miten niin monella porilaisella on hoitamaton puhevika. "Tavja Havonen on mun fuofikki pfefiventti."
Kyllä 80-luvulla puheviat korjattiin viimeistään (1-3) alaluokilla, mutta nykyään nelikymppiset "föfföttää ja mongevtaa," kuin vauvat. Ehkä kannattaisi lisääntyä välillä vaikka raumalaisen kanssa, ettei kaikki olisi niin läheistä sukua keskenään. Tuntuu, että joka toisella porilaisella on jonkun asteinen neurobiologinen kehityshäiriö. Itse olen Tampereella syntynyt. Äiti on Turun likkoi ja isä helsinkiläinen eli vanhempani eivät ole sisaruksia keskenään kuten teillä monilla on. - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten niin monella porilaisella on hoitamaton puhevika. "Tavja Havonen on mun fuofikki pfefiventti."
Kyllä 80-luvulla puheviat korjattiin viimeistään (1-3) alaluokilla, mutta nykyään nelikymppiset "föfföttää ja mongevtaa," kuin vauvat. Ehkä kannattaisi lisääntyä välillä vaikka raumalaisen kanssa, ettei kaikki olisi niin läheistä sukua keskenään. Tuntuu, että joka toisella porilaisella on jonkun asteinen neurobiologinen kehityshäiriö. Itse olen Tampereella syntynyt. Äiti on Turun likkoi ja isä helsinkiläinen eli vanhempani eivät ole sisaruksia keskenään kuten teillä monilla on.Eivät ole sisaruksia mutta sattuivat samaan karsinaan sikalassa ja siitä se lempi sitten leimahti.Taidat olla aloittaja joka itkee jostain after work kulttuurista eikä mene aivoosi ettei kaikkea idiotismia tarvitse apinoida maailmalta meillekään.Voit itse painella kulttuurisi perässä muualle.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä 80-luvulla puheviat korjattiin viimeistään (1-3) alaluokilla, mutta nykyään nelikymppiset "föfföttää ja mongevtaa," kuin vauvat. Ehkä kannattaisi lisääntyä välillä vaikka raumalaisen kanssa, ettei kaikki olisi niin läheistä sukua keskenään. Tuntuu, että joka toisella porilaisella on jonkun asteinen neurobiologinen kehityshäiriö. Itse olen Tampereella syntynyt. Äiti on Turun likkoi ja isä helsinkiläinen eli vanhempani eivät ole sisaruksia keskenään kuten teillä monilla on.Eivät ole sisaruksia mutta sattuivat samaan karsinaan sikalassa ja siitä se lempi sitten leimahti.Taidat olla aloittaja joka itkee jostain after work kulttuurista eikä mene aivoosi ettei kaikkea idiotismia tarvitse apinoida maailmalta meillekään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eivät ole sisaruksia mutta sattuivat samaan karsinaan sikalassa ja siitä se lempi sitten leimahti.Taidat olla aloittaja joka itkee jostain after work kulttuurista eikä mene aivoosi ettei kaikkea idiotismia tarvitse apinoida maailmalta meillekään.
Nii kato, kyllä meirän äiti teirän äitin voittaa kato.
- Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä 80-luvulla puheviat korjattiin viimeistään (1-3) alaluokilla, mutta nykyään nelikymppiset "föfföttää ja mongevtaa," kuin vauvat. Ehkä kannattaisi lisääntyä välillä vaikka raumalaisen kanssa, ettei kaikki olisi niin läheistä sukua keskenään. Tuntuu, että joka toisella porilaisella on jonkun asteinen neurobiologinen kehityshäiriö. Itse olen Tampereella syntynyt. Äiti on Turun likkoi ja isä helsinkiläinen eli vanhempani eivät ole sisaruksia keskenään kuten teillä monilla on.Niin, minun puolisoni on Thaimaasta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin, minun puolisoni on Thaimaasta.
Mahtaako ollakaan taitaa olla kuule lyttylästä joku vanha mummo
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mahtaako ollakaan taitaa olla kuule lyttylästä joku vanha mummo
Lyttylä rulez
- Anonyymi00021
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä 80-luvulla puheviat korjattiin viimeistään (1-3) alaluokilla, mutta nykyään nelikymppiset "föfföttää ja mongevtaa," kuin vauvat. Ehkä kannattaisi lisääntyä välillä vaikka raumalaisen kanssa, ettei kaikki olisi niin läheistä sukua keskenään. Tuntuu, että joka toisella porilaisella on jonkun asteinen neurobiologinen kehityshäiriö. Itse olen Tampereella syntynyt. Äiti on Turun likkoi ja isä helsinkiläinen eli vanhempani eivät ole sisaruksia keskenään kuten teillä monilla on.On aivan naurettavaa alkaa täällä kehua suomen "kuraa", jota turkulaiset edustavat.
Sivistys tuli Suomeen Turun kautta, eli lähti sieltä leviämään Suomeen, mutta ei koskaan ole vielä palannut sinne.
Menkää Kupittaan City-markettiin katsomaan niitä ihmisiä! - Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eivät ole sisaruksia mutta sattuivat samaan karsinaan sikalassa ja siitä se lempi sitten leimahti.Taidat olla aloittaja joka itkee jostain after work kulttuurista eikä mene aivoosi ettei kaikkea idiotismia tarvitse apinoida maailmalta meillekään.
Hyvin sanottu.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin, minun puolisoni on Thaimaasta.
Vai niin, oletko nyt ylpeä kun Suomesta puolisia et saanut?
En halua mollata, mutta onhan tuossa jotakin outoa. Tai no ei ole, ole vain ylpeä siitä mitä olet saavuttanut.
Kaikki tiet meillä ihmisillä ovat erilaisia ja ainakin osa ihan yhtä arvokkaita keskenään!
Eikö niin? Demareista nyt en tiedä, kun ne yrittää vaan muista hyötyä?
- Anonyymi00008
Miksi kaikkea pitäisi apinoida maailmalta? Mitä **tun after work kulttuuria poriin tarvitaan? Mene nyt johonkin ulkomaille vinkumaan siellä on after work kulttuuria sinulle riittämiin.
- Anonyymi00011
evening pork vaan teille apinanaamoille
- Anonyymi00013
Eikä siinä vielä kaikki. Radio pori on soittanut niitä samoja biisejä kohta 40-vuotta.
- Anonyymi00017
Mitä muuta tarvitaan? Pori on ihan Ok, kunhan vielä kaikki ravintolat ja pizzeriat saataisiin pois.
- Anonyymi00018
Ni.Ja ruakakaupat pois kans.Ja autot.Ja suippokorvaset raumalaiset.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ni.Ja ruakakaupat pois kans.Ja autot.Ja suippokorvaset raumalaiset.
Just sillon kun alkaa tuntua siltä, että Sinä ihan ite se vain kaiken parhaiten tiedät ja ymmärrät, niin aika pian terveyskeskuksen kautta erikoislääkärille!
Siis kannattaa mennä, eikä ole mikään vitsi!
- Anonyymi00025
Aloitttaja on ihan ja just sieltä! Tyhmän tunnistaa aina ja kaikkialla. Mutta älä välitä, sinäkin voit viisastua ja tulla oikeaksi porilaiseksi!
- Anonyymi00026
Ei voi. Oikeaksi porilaiseksi synnytään.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36812359Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2565403Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002645Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167900Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271862No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59736