Miksi poikaystävä ei tajua
Miehen pitää maksaa kulut
13
197
Vastaukset
- Anonyymi00001
ei nyt oo rahaa
- Anonyymi00003
Ehkä aistii sinussa jotain, mitä ei arvosta? Siksi mielummin kokee sinut hyväksikäyttäjäksi vain.
- Anonyymi00004
Nimenomaan. Tyyli on liian röyhkeä ja kiittämätön ja pitäisi osata antaa myös takaisin jotain.
- Anonyymi00005
Nimenomaan. Tyyli on liian röyhkeä ja kiittämätön ja pitäisi osata antaa myös takaisin jotain.
- Anonyymi00006
Ei sillä riitä rahat. Rakkautta kuitenkin riittää❣️
- Anonyymi00007
Voi olla, että hän ei tiedä asianlaidan olevan noin. En minäkään tiennyt tuota ”faktaa” ollenkaan. (Olen siis nainen.)
Kerro hänelle suoraan, että odotat hänen maksavan. Siitä keskustelu lähtee varmasti liikkeelle ja saat kuulla hänen näkemyksensä asiaan.- Anonyymi00010
Itseään arvostava nainen EI IKINÄ PYYDÄ miestä maksamaan, vaan se pitäisi tulla luonnostaan mieheltä. Jos ei tule jatkaa matkaa...
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Itseään arvostava nainen EI IKINÄ PYYDÄ miestä maksamaan, vaan se pitäisi tulla luonnostaan mieheltä. Jos ei tule jatkaa matkaa...
Ei tietenkään tarvitse pyytää. Kertoo vain suoraan miehelle, että odottaa tämän maksavan. Mies voi sitten toimia tämän tietämyksen pohjalta kuten haluaa.
- Anonyymi00008
Aion kertoa tänään
- Anonyymi00009
Koska sä olet suostunut tuohon järjestelyyn. Poikaystäväksi pääsemiselle aseta standardit
- Anonyymi00011
Taidat käyttää paljon aikaa naista tökeröllä tavalla esittävälle viisasteluun ja oukrin kaivamalla kaivat mitä alentavaa ja alentuvaa voisit kehitellä mistäkin guben tuulen nssimasta jankutuksesta
- Anonyymi00013
Tottakai ja on maksettukin.V..os...ä Lö....h...i maksaa miehelle joka vois olla hänen kans.
- Anonyymi00014
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1144422Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572528Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?791657Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768