Miten paljon olet vaikuttanut elämääni?
Mitä ajattelet siitä
22
483
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivottavasti on jotain positiivistakin, enkä vaan huonoa tuonut.
- Anonyymi00002
On paljonkin.
- Anonyymi00003
Vastaan jos olet hän, kun kerrot keneltä kenelle.
- Anonyymi00004
Vaikutus tulee myöhemmin
- Anonyymi00005
En tiedä siitä.
Toivottavasti positiiviseen suuntaan, kuitenkin - Anonyymi00006
Yllättynyt jos mun jutuista olet saanut positiivisuutta elämääsi. Ajattele miten elämä hymyilee sitten kun näistä pakkasista ja lumikasoista päästään. Kevättä kohti siis mennään.
- Anonyymi00007
En ole ajatellut niin kovasti vaikuttaneeni, mutta päinvastoin kyllä. Toivottavasti lasi on puoleksi täynnä.
- Anonyymi00008
Oon yrittänyt, etten vaikuttaisi. Etten sotke mitään. Aina välillä vain toimin tunteideni ohjaamana, en pysty sitä kokonaan estämään.
- Anonyymi00009
Elämä yllättää välillä jopa täälläkin.
- Anonyymi00010
Jaa jaa... Kenelle viesti on?
- Anonyymi00011
Niin paljon rakas olet vaikuttanut
- Anonyymi00012
En osaa sanoa paljonko mahdollisesti olen hänen elämäänsä vaikuttanut. Jos vähääkään, niin tuntuisihan se erikoiselta. En elä elämääni ajatellen, että olemassaolollaan on suurta merkitystä kenellekään.
- Anonyymi00013
En mitenkään luulisin.
- Anonyymi00014
Lyhyessä ajassa suuri vaikutus.
- Anonyymi00015
En voi hillua alasti yms.
- Anonyymi00016
Olen vaikuttanut aika monenkin elämään ja tiedän sen, sinusta en tosin tiedä.
- Anonyymi00017
Ai vaikeuttanut 🤪
- Anonyymi00018
Meri Mort
Kirjoissaan ja opetuksissaan rohkaisee naisia tuntemaan oman villin voimansa ja yhdistymään kuun sykleihin, mikä on myös eräänlaista rohkeutta olla oma itsensä.- Anonyymi00019
Ei täällä lässyttäjistä tule koskaan rohkeita.
- Anonyymi00020
Hienoa ja uskallat kulkea omia polkuja, sanoa mielipiteitä, olla rohkea tai jännittävin kun havahduit huomaamaan minkä ikäisenä tunsit
olevan kauneimmillaan. Ihana sinä päivän valo. - Anonyymi00021
En oikeen tiedä, oliko vaikutusta. Et ainakaan tapojasi muuttanut minun vuoksi.
- Anonyymi00022
Toivon että ainakin tunsin itsesi rakastetuksi kanssani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15113307Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen883720Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1343033Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2711471Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?461426Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571385Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141254- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2061010