En enää saa itseäni kiinnostumaan, en sitten kirveelläkään. Olen pahoillani. 😄
Mies taisin kyllästyä aiheeseen "Sinä"
17
449
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saat 20€ jokaiselta alkavalta tunnilta.
- Anonyymi00010
Miltä tuntuu olla omassa todellisuudessa lahoava jämäke, joka käy urputtamassa naista esittävän aloituksissa ja äänestää omia kommenttejaan? Kumpi lie oletkaan pilli vai pulla ns
- Anonyymi00012
Miltä tuntuu olla omassa todellisuudessa lahoava jämäke, joka käy urputtamassa naista esittävän aloituksissa ja äänestää omia kommenttejaan? Kumpi lie oletkaan pilli vai pulla ns
- Anonyymi00013
- Anonyymi00003
No vähän ihmettelinki et mitähän hittoa kun ei oikein itseäkään nappaa. Niin ei jaksas taas panostaa.
- Anonyymi00004
Tuosta tietää, että ei ollut rakastumisesta kyse vaan jostain paljon pinnallisemmasta.
Jos joskus elämässäsi rakastut oikeasti, huomaat, että et voi kyllästyä.- Anonyymi00008
Muista groomata tätä palstasetää naiseksi kuvittelen ja kertoa että välillä pitää halata vaakatasossa ym psykedeelistä skaa
- Anonyymi00024
Tuo on kyllä varmaan totta. Toki, jos jompikumpi on varattu, on hyvä vetäytyä. Kyllä ihminen sopeutuu, vaikka surettaakin. Jokaiselle löytyy kyllä se oikea, joka on vapaa ja sopiva. Voimia!
- Anonyymi00015
Ok, hyvä juttu.
- Anonyymi00016
Ota sen tuntiliksa .. eikse oo jtk ÷/-100eur?
- Anonyymi00018
Suivaannuit siis kevyestä kenttävttuilistani ja pakettiin sinnillä toistavaa tavaraa tähän palstaäijän aloitukseen. Voimia
- Anonyymi00017
Kuulen kyllä, mutten sillai kuuntelemalla kuuntele. Vähän kuin terapeutti, asialinjalla.
- Anonyymi00020
Tarkoitatko esim sellaista olen sinun ainoa ystävä täällä ja tässä tilanteessa- tyypistä menetelmää? Vitsi
- Anonyymi00019
Miehen pitää maksaa niin kyllä alkaa kiinnostaa taas
- Anonyymi00021
Ala maksaa
- Anonyymi00022
Ei se mitään. Tämä oli sitten vain yksipuolista. Hyvää jatkoa sinulle.
- Anonyymi00023
Löydät mies jotain väljähtänyttä tilalle
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1337324KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4206974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693543Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353147Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092704Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442261- 1261916
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821447- 741327