Ikävöit enemmän taas kuin aikaisemmin
Huomaan että
31
545
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö siellä ulkona ole aika kylmä?
- Anonyymi00002
Ketä ikävöit ulkona näkyy huokuu kyllä
- Anonyymi00003
liian kryptistä...
- Anonyymi00004
En pysty sinua unohtamaan, koska rakastan.
- Anonyymi00005
Nyt sepi nukkumaan
- Anonyymi00006
Sammahäär, kauniita unia.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sammahäär, kauniita unia.
Hyvää yötä rakas! ❤️
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hyvää yötä rakas! ❤️
Riittääkö toi loppuvuodeks. Ei jaksais enempää panostaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Riittääkö toi loppuvuodeks. Ei jaksais enempää panostaa.
Riittää se että me tiedetään se , älä stressaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Riittää se että me tiedetään se , älä stressaa.
En mä stressaa. Ei vaan jaksa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä me jaksetaan, me kohdataan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
❤️ rakkaus on jotain minkä eteen kannattaa jaksaa. Arvokasta
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä me jaksetaan, me kohdataan.
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00007
En ikävöi vaan käsittelen ikävääni.
- Anonyymi00032UUSI
Mitä tuo tarkoittaa? Että käsittelee ikäväänsä?
- Anonyymi00008
Olen miettinyt elämää kokonaisuutena. Haluaisin olla IRL elämässäsi/ että olisit elämässäni, vaikka meillä on ristiriitamme. Olet tärkeä🩷
Nainen- Anonyymi00014
Samat toiveet myös täällä.
- Anonyymi00009
Jostain syystä näyttäs siltä että viestit menee taas läpi. Pitkän aikaa oli sattuneesta syystä ongelmia. Mun viestit estettiin aina. Ikävä on pysynyt kokoajan samana ❤️
- Anonyymi00022
Ei ole välttämättä estänyt. Messengerissä on ollut monella ongelmia sen koodihomman käyttööntulon jälkeen.
- Anonyymi00011
Kyllä ikävöin! Se kasvaa vain enemmän mitä enemmän aikaa kuluu. Tunteeni tiedät ja rehellisyyteni sinulle. Onneksi olen sellainen erakko tyyppi joka viihtyy myös itsekseen. On hyvä olla rauhassa ja tehdä mitä haluaa. Kävellä metsässä ja kuunnella luonnon ääniä. Jokainen pörähdys pensaikosta säväyttää ja tikan koputus petäjästä pysäyttää. Jäniksen jäljet ja ketun suoraviivaiset askeleet hangella miellyttää minua... mutta yksiä jälkiä odotan ja ne on sinun tassuistasi kotiovelleni talviunille
- Anonyymi00016
Ikävöin enemmän kuin koskaan, ja se pahenee päivä päivältä.❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00019
Ikävä on ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ikävä on ❤️❤️❤️❤️
Samoin Sinua! Haluan astua siihen tähti porttiin joka asettaa meidät yhteiseen hyvään. Olen niin kauan odottanut ja käynyt elämästäni taistelun, mutten luovuttanut koskaan enkä antanut periksi. Maailma on hyvä jotka sitä toivoo ja antaa tilaa toiveille ja rakkaudelle. Rakkaus ja luottamus puolisoilleen on voimavara mikä kantaa sitä ei pidä vähäksyä. Ei täällä massojen keskellä ilman voimakasta tukijoukkoa ja rakastavaa perhettä pärjää. Sydän siellä kotona on voimavara mitä ei mistään löydä. Olen tämän useasti jo kertonut, mutta laitetaan vielä. Ei ole suurempaa voimavaraa kuin Rakkaus... jos se kestää tilanne on hallinnassa
- Anonyymi00017
❤️❤️❤️ …
- Anonyymi00023
Mistä olet huomannut?
- Anonyymi00024
Haluut niin paljon mua nähdä ja panna
- Anonyymi00025
Kuukautiskierto vaikuttaa. Hormonitasot.
- Anonyymi00026
Näköjään tietyntyyppiset miehet kuten esim sinä voivat spleinata ihan mistä vaan jopa asianosaisille. Kerro mies minulle minun toiminnasta lisää jee jee
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Näköjään tietyntyyppiset miehet kuten esim sinä voivat spleinata ihan mistä vaan jopa asianosaisille. Kerro mies minulle minun toiminnasta lisää jee jee
Jos olisit oikeasti nainen tietäisit, että tuo hormonijuttu pitää paikkansa.
- Anonyymi00030UUSI
Onnekseni hormoneja ei enää ole. Kaput.
Kaikki loppuu aikanaan ja purkista en ota lisää. - Anonyymi00031UUSI
Haluan vain selvyyden, näköjään sen verran vikaa omassa pääkopassa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1827742Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1415312Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/974168Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y622821- 2822449
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1352347Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5762170Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont812142Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi102074Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.41309