Löytyykö muita soutuveneistä innostuneita😊
Harrastajia?
Käyttekö kesäsin souturetkellä ja minkälaisia retkiä/matkoja soudatte?
Ite tulee käytyä ja tulee soudettua pitkiäkin matkoja. Ja tykkään ihan tajuttomaksi siitä.
Ja nimen omaan soutelusta Suomen kauniissa vesistöissä👍ihan parasta kesässä🚣
Soutuveneily
13
292
Vastaukset
- Anonyymi00003
Itselläni on tälläinen tee-ite-soutupursi. https://drive.google.com/drive/folders/1YqI2B2OCt7tJOyzvesu1rBnC63ApJP_h
Ahvenanmaa tuli myös taannoin kierrettyä.- Anonyymi00005
Tuossa taitaa olla sivussa "köli"? Joskus oli ajatuksena väsätä samankaltaista ilmatäytteisestä kanootista.
- Anonyymi00014
Millaiset kustannukset tuosta tuli, ei varmaan pahat?
- Anonyymi00006
Juu, laitaköli on tarpeen jos meinaa purjehtia luovikulmilla. SIvutuulesta pääsee tuolla purrella nousemaan sellaiset 30 astetta. Tai sitten voi asettaa tuulitasapainon nousukärkkääksi ja soutaa yhdellä airolla vastaan tuulenpuoleisella laidalla.
- Anonyymi00007
Mitenhän tuon kölisysteemin sijaan toimisi jonkinlainen trimaraani- tai katamaraanityyppinen kellukesysteemi sivuilla?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitenhän tuon kölisysteemin sijaan toimisi jonkinlainen trimaraani- tai katamaraanityyppinen kellukesysteemi sivuilla?
Varmaankin toiminee, tosin rantaan meno vaikeutuu, etenkin kaislikon läpi puskeminen.
Kaikki veneet ovat monien asioiden kompromisseja. Itse rakentaminen on palkitsevaa. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Varmaankin toiminee, tosin rantaan meno vaikeutuu, etenkin kaislikon läpi puskeminen.
Kaikki veneet ovat monien asioiden kompromisseja. Itse rakentaminen on palkitsevaa.Hyvä pointti, vaatisi kuitenkin melko leveää rakennetta. Eli samalla menetettäisiin kapean ja ketterän pienveneen etuja.
- Anonyymi00008
Olen aikeissa ostaa käytetyn soutuveneen kesäksi. Todella vähän on veneitä myynnissä tori.fi:ssä. Luulin, että kevät olisi parasta aikaa myydä.
- Anonyymi00009
No, voi olla myyjälle. Uskomattomia hintoja pyytävät monenlaisista katiskoista.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
No, voi olla myyjälle. Uskomattomia hintoja pyytävät monenlaisista katiskoista.
No joo, aina saa pyytää
- Anonyymi00013
Millaisia päivämatkoja ap on yleensä tehnyt? Entä pisimmillään?
- Anonyymi00015
Aikoinaan tuli tehtyä parinkin kymmenen kilsan soutu-uistelumatkoja. Kivaa puuhaa:)
- Anonyymi00016
Soutaminen on kyllä mukavaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222728Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A81757Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671709Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191632Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.491607Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell931554Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701419Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001225Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106