Serkun kanssa naimisiin?

Dude

Niin että saako oman serkun kanssa mennä naimisiin?

Muistelin kuulleeni jostain, että saa mutta kaveri arveli että vain pikkuserkun kanssa saisi. Jos joku jolla on varmaa tietoa vastaisi niin olisin kiitollinen.

20

3077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dude

      Elikkä sain juuri varmistuksen että oman serkun kanssa saa mennä naimisiin.

      • mies

        Lapsien hankkimista ei kuitenkaan suositella.


      • Tietäjä.
        mies kirjoitti:

        Lapsien hankkimista ei kuitenkaan suositella.

        Mitä serkumpi niin sitä herkumpi!


      • ösdjlkfaj
        mies kirjoitti:

        Lapsien hankkimista ei kuitenkaan suositella.

        Kuka ei suosittele?

        Pääsääntöisesti serkusten yhteiset lapset eivät ole sen rikialttiimpia perinöllisiin sairauksiin tai muuhun kuin nuutkaan.


    • naimisissa

      ja erittäin hyvä liitto onkin.
      Jokainen päättäköön kohdallaan, mutta oma liittoni on loistava ja kestänyt vuosikaudet hyvin.

    • Sanni12345

      oksettavat paskiaiset.

      • voi elämä sentään

        Oliko tarpeen kaivaa esille kuusi vuotta vanha viestiketju, hei Sanni?


      • Kysyn vaan

        Oksettavat paskiaset? Vähän samanlaisia kuin homot vai?

        Koska muuten sallitaan suvunsisäiset avioliitot? On aika älytöntä, ettei vieläkään voi oman siskon tai äidin kanssa mennä naimisiin. Ketä kiinnostaa kenen kanssa joku menee naimisiin? Eikö tuosta homo/Insestifobiasta voitaisiin jo pikkuhiljaa päästä eroon?

        Ja turhaa on puhua jostain perinnöllistä sairauksista, kaikki eivät edes halua omia lapsia. Ja homot eivät edes voi saada, mutta kuitenkin voivat mennä naimisiin. Ja ainahan voi adoptoida lapsia, jos halua, joten se ei pitäisi olla mikään este.


    • serkunnussija

      Minulla pelkkä seksisuhde serkkutyttöni kanssa ja kivaa on ollut jo vuosia.

      • Niin miekin

        Just sama juttu mulla kuin sulla,ihania lomamatkoja tehty yhdessä ja tehdään jatkossakin.


    • var01tus

      Käypä katsomassa Hyrynsalmella, tai muuallakin Kainuussa, millaiset seuraukset on sillä, että ihmiset naiskentelevat serkkujaan. Tai ehkä olet sieltä kotoisin? Suosittelisin, että haet kumppanisi vaikka toisesta maasta, niin suomalaisten veri paranee, sen sijaan, että sisäsiittoistuu entisestään.

      • kysyn vaan

        Etkö osaa lukea? Kuka pakottaa niitä lapsia hankkimaan siskon tai serkun kanssa? Kaikki eivät edes halua omia lapsia ja voihan niitä adoptoidakin jos tulee pakottava tarve jälkikasvulle.

        Eikö avioliitossa ole kyse enemmän rakkaudesta kuin lasten tekemisestä? Eiväthän homotkaan mene naimisiin lasten takia naimisiin, kun eivät edes voi niitä saada.

        Lisäksi syntyyhän niin vammaisia lapsia tavallisissakin perheissä. Naapurilla on jo kaksi vammaista lasta ja akka on taas paksuna, so? Kukaan ei ole pakkosteriloimassa niitä, saavat tehdä vammaisia lapsia niin paljon kuin haluavat.

        Ja onko vammainen lapsi joten vähemmän arvoinen kuin terve? Sinäkö päätät kuka saa elää ja kuka ei? Pitääkö kaikki vammaiset ihmiset tappaa, kun he eivät ole samanlaisia kuin sinä?


      • sdg fdgrg
        kysyn vaan kirjoitti:

        Etkö osaa lukea? Kuka pakottaa niitä lapsia hankkimaan siskon tai serkun kanssa? Kaikki eivät edes halua omia lapsia ja voihan niitä adoptoidakin jos tulee pakottava tarve jälkikasvulle.

        Eikö avioliitossa ole kyse enemmän rakkaudesta kuin lasten tekemisestä? Eiväthän homotkaan mene naimisiin lasten takia naimisiin, kun eivät edes voi niitä saada.

        Lisäksi syntyyhän niin vammaisia lapsia tavallisissakin perheissä. Naapurilla on jo kaksi vammaista lasta ja akka on taas paksuna, so? Kukaan ei ole pakkosteriloimassa niitä, saavat tehdä vammaisia lapsia niin paljon kuin haluavat.

        Ja onko vammainen lapsi joten vähemmän arvoinen kuin terve? Sinäkö päätät kuka saa elää ja kuka ei? Pitääkö kaikki vammaiset ihmiset tappaa, kun he eivät ole samanlaisia kuin sinä?

        Onpas ikävän negatiivinen asenne sinulla. Olivatko vanhempasikin serkukset?

        Sukurutsaus on tabu ihan hyvästä syystä. Ei ole kenenkään etu, jos annettaisiin yksilöiden himojen mennä yhteiskunnan edun ohi.


      • kysyn vaan
        sdg fdgrg kirjoitti:

        Onpas ikävän negatiivinen asenne sinulla. Olivatko vanhempasikin serkukset?

        Sukurutsaus on tabu ihan hyvästä syystä. Ei ole kenenkään etu, jos annettaisiin yksilöiden himojen mennä yhteiskunnan edun ohi.

        Ja homous ei ele tabu? Miksi toista vähemmistöä suvaitaan ja toista pidetään tabua? Onko muka peniksen työntäminen toisen miehen peräaukkoon joten luonnollisempaa kuin heteroseksi serkusten välillä?

        Miksi homo-yksilöiden himojen meneminen yhteiskunnan edun ohi on ok, mutta serkusta ei ole?

        Miksi tällainen syrjintä ja epätasa-arvo on edelleen hyväksyttyä? Miksi vieläkin voi "rakkaudesta" joutua kahdeksi vuodeksi vankilaan? Onko rakkaus rikos?


      • Vastaan vaan
        kysyn vaan kirjoitti:

        Ja homous ei ele tabu? Miksi toista vähemmistöä suvaitaan ja toista pidetään tabua? Onko muka peniksen työntäminen toisen miehen peräaukkoon joten luonnollisempaa kuin heteroseksi serkusten välillä?

        Miksi homo-yksilöiden himojen meneminen yhteiskunnan edun ohi on ok, mutta serkusta ei ole?

        Miksi tällainen syrjintä ja epätasa-arvo on edelleen hyväksyttyä? Miksi vieläkin voi "rakkaudesta" joutua kahdeksi vuodeksi vankilaan? Onko rakkaus rikos?

        Mitä ihmettä riehut? Serkuthan saa mennä naimisiin ja tehdä lapsiakin, eri asia onko se kovin kannattavaa, mutta sekin päätös jää heille itselleen. Iän kaiken varsinkin varakkaissa suvuissa ja aatelisten yms. joukoissa on menty naimisiin serkkujen kanssa, että pysyy omaisuus suvussa. Ei sitä ole käsittääkseni kielletty vieläkään, joten mitä sinä nyt siellä kitiset, vai himoitsetko vieläkin läheisempää sukulaista, omaa lastasi tai sisartasi, vai vanhempaasi?

        Miksi rinnastat homot ja sukulaisten väliset liitot? Entä jos on homoserkukset, jotka tahtovat naimisiin keskenään, haluatko sinä kieltää sitten heiltä sen, kun ovat homoja?

        Olikohan se pari vuotta sitten kun tuli dokumentti sisarusten välisistä seksisuhteista, ja siinä oli eräskin saksalainen pariskunta, jotka olivat sisarpuolia, eli heillä oli sama äiti mutta eri isä. Nämä elivät yhdessä avoparina, ja olivat tehneet lapsiakin. Muistaakseni lapset olivat lievästi kehitysvammaisia, että on siinä kyllä omat erittäin suuret riskinsä, kun lähisukulaisten kanssa lisääntyy.

        Tietääkseni eläimetkään eivät luonnossa lisäänny lähisukulaistensa kanssa, jos on muita tarjolla. Sitten jos ovat laajalla alueella ainoat saman lajiset, niin silloin saattavat sukurutsata keskenään. Niin ja jos nyt alat vinkumaan etteivät tunnista sukulaisiaan, niin kyllä ne kuulemma tunnistavat hajusta.


      • kysyn vaan
        Vastaan vaan kirjoitti:

        Mitä ihmettä riehut? Serkuthan saa mennä naimisiin ja tehdä lapsiakin, eri asia onko se kovin kannattavaa, mutta sekin päätös jää heille itselleen. Iän kaiken varsinkin varakkaissa suvuissa ja aatelisten yms. joukoissa on menty naimisiin serkkujen kanssa, että pysyy omaisuus suvussa. Ei sitä ole käsittääkseni kielletty vieläkään, joten mitä sinä nyt siellä kitiset, vai himoitsetko vieläkin läheisempää sukulaista, omaa lastasi tai sisartasi, vai vanhempaasi?

        Miksi rinnastat homot ja sukulaisten väliset liitot? Entä jos on homoserkukset, jotka tahtovat naimisiin keskenään, haluatko sinä kieltää sitten heiltä sen, kun ovat homoja?

        Olikohan se pari vuotta sitten kun tuli dokumentti sisarusten välisistä seksisuhteista, ja siinä oli eräskin saksalainen pariskunta, jotka olivat sisarpuolia, eli heillä oli sama äiti mutta eri isä. Nämä elivät yhdessä avoparina, ja olivat tehneet lapsiakin. Muistaakseni lapset olivat lievästi kehitysvammaisia, että on siinä kyllä omat erittäin suuret riskinsä, kun lähisukulaisten kanssa lisääntyy.

        Tietääkseni eläimetkään eivät luonnossa lisäänny lähisukulaistensa kanssa, jos on muita tarjolla. Sitten jos ovat laajalla alueella ainoat saman lajiset, niin silloin saattavat sukurutsata keskenään. Niin ja jos nyt alat vinkumaan etteivät tunnista sukulaisiaan, niin kyllä ne kuulemma tunnistavat hajusta.

        WORD: id, word, lng

        TRANSLATION: id, finword_id, translation_id, category, gender, tag

        DETAILS: id, word_id

        Serkut saavat, mutta sisarukset eivät, eivätkä myöskään oman isän tai äidin suhteet ole laillisia.

        Ja mitä se sulle kuuluu, kenen kanssa minä olen naimisissa? Miksi heti menet henkilökohtaisuuksiin? Ja tietääkseni juuri heterot ovat ajaneet homojen yhdenvertaisuuden, eikä niinkään itse homot.

        Ja muilla kuin sukulaisilla, ei muka synny vammaisia lapsia? Ja vaikka vammaisen lapsen riski tavallisissakin avioliitoissa olisi 90% ei lasten teko tietääkseni ole laitonta. Ja mitä se taas sulle kuuluu, jos joku haluaa vammaisen lapsen? Monissa tapauksissa vammaiset lapset ovat huomattavasti ystävällisempiä ja iloisempia kuin muka "terveet" lapset.

        Ja eikö mielestäsi syrjinnästä saa puhua? Jos vaikka romanikerjäläisille kaupunki tarjoaa ilmaisen majapaikan hotelleissa tai maksaa kotimatkaliput, tai että romanit saava sossulta joka vuosi 100€ kansallispukuun, niin siitä saa puhua. Miksi muka muut eivät saa ilmaisia majapaikkoja tai ilmaisia lippuja romaniaa, jokainen suomalainen heti huutamassa, että miksi minä en saa samoja etuja! Mutta siitä että homot saavat tiettyjä etuja ja sisarukset eivät, siitä ei saa puhua. Ja olen heti riistämässä homoilta tämän? Oletko itse riistämästä romaneilta ilmaiset kotimatkaliput ja majoituspaikat? Miksi olet? Oletko rasisti? Niinpä… kannata katsoa peiliin ennen muiden tuomitsemista.

        Ja kyllä eläimetkin tekevät pentuja sisarusten keskellä, eikä esim kaneja saa kovinkaan pitkään pitää samassa häkissä, muuten on pian kanipoikaisia häkki täynnä.

        Ja edelleen, kaikki EIVÄT EDES HALUA LAPSIA!!! Avioliito ei ole vain lasten tekemistä varteen!


      • Vastaan vaan
        kysyn vaan kirjoitti:

        WORD: id, word, lng

        TRANSLATION: id, finword_id, translation_id, category, gender, tag

        DETAILS: id, word_id

        Serkut saavat, mutta sisarukset eivät, eivätkä myöskään oman isän tai äidin suhteet ole laillisia.

        Ja mitä se sulle kuuluu, kenen kanssa minä olen naimisissa? Miksi heti menet henkilökohtaisuuksiin? Ja tietääkseni juuri heterot ovat ajaneet homojen yhdenvertaisuuden, eikä niinkään itse homot.

        Ja muilla kuin sukulaisilla, ei muka synny vammaisia lapsia? Ja vaikka vammaisen lapsen riski tavallisissakin avioliitoissa olisi 90% ei lasten teko tietääkseni ole laitonta. Ja mitä se taas sulle kuuluu, jos joku haluaa vammaisen lapsen? Monissa tapauksissa vammaiset lapset ovat huomattavasti ystävällisempiä ja iloisempia kuin muka "terveet" lapset.

        Ja eikö mielestäsi syrjinnästä saa puhua? Jos vaikka romanikerjäläisille kaupunki tarjoaa ilmaisen majapaikan hotelleissa tai maksaa kotimatkaliput, tai että romanit saava sossulta joka vuosi 100€ kansallispukuun, niin siitä saa puhua. Miksi muka muut eivät saa ilmaisia majapaikkoja tai ilmaisia lippuja romaniaa, jokainen suomalainen heti huutamassa, että miksi minä en saa samoja etuja! Mutta siitä että homot saavat tiettyjä etuja ja sisarukset eivät, siitä ei saa puhua. Ja olen heti riistämässä homoilta tämän? Oletko itse riistämästä romaneilta ilmaiset kotimatkaliput ja majoituspaikat? Miksi olet? Oletko rasisti? Niinpä… kannata katsoa peiliin ennen muiden tuomitsemista.

        Ja kyllä eläimetkin tekevät pentuja sisarusten keskellä, eikä esim kaneja saa kovinkaan pitkään pitää samassa häkissä, muuten on pian kanipoikaisia häkki täynnä.

        Ja edelleen, kaikki EIVÄT EDES HALUA LAPSIA!!! Avioliito ei ole vain lasten tekemistä varteen!

        Kaneilla ei ole muita kumppaneita tarjolla siellä häkissä, joten siksi parittelevat keskenään.

        Sukurutsaa niin paljon kuin lystäät, mutta muista kysyä siltä toiselta osapuoleltakin, että haluaako hän sitä, voi nimittäin olla että ennemmin tappaa itsensä kuin nai sukulaistaan... Ja jätä ainakin ala-ikäiset rauhaan, vaikka olisit kuinka pervo.

        Romanit ja rasismi ei liity koko asiaan mitenkään sen kummemmin kuin homot sukurutsaan, en edes vaivaudu vastaamaan koko paskaan mitä höpötit.

        Ei olekaan avioliiton tarkoitus tehdä lapsia, minua henk. koht. ei kiinnosta ihmisten lisääntymiset. Tietysti voi syntyä kehitysvammaisia lapsia kenelle tahansa, ja he ovat positiivisia ja ihania ihmisiä, mutta jos ajatellaan asiaa lajin säilymisen kannalta, niin sukurutsa ei silloin ole kovin suositeltavaa. Sillä saksalaisella pariskunnalla oli kaikki lapset kehitysvammaisia, harvemmin pariskuntien ihan kaikki lapset ovat vammaisia... Tai saattaa olla, jos molemmilla sattuu olemaan perimässään joku viallinen geeni. Tällaisten geenien yhteensattumisen todennäköisyys on tietenkin suurempi silloin, jos ihmiset ovat sukua keskenään... Eli mieti siltä kannalta asiaa.


      • Murfarmur
        Vastaan vaan kirjoitti:

        Kaneilla ei ole muita kumppaneita tarjolla siellä häkissä, joten siksi parittelevat keskenään.

        Sukurutsaa niin paljon kuin lystäät, mutta muista kysyä siltä toiselta osapuoleltakin, että haluaako hän sitä, voi nimittäin olla että ennemmin tappaa itsensä kuin nai sukulaistaan... Ja jätä ainakin ala-ikäiset rauhaan, vaikka olisit kuinka pervo.

        Romanit ja rasismi ei liity koko asiaan mitenkään sen kummemmin kuin homot sukurutsaan, en edes vaivaudu vastaamaan koko paskaan mitä höpötit.

        Ei olekaan avioliiton tarkoitus tehdä lapsia, minua henk. koht. ei kiinnosta ihmisten lisääntymiset. Tietysti voi syntyä kehitysvammaisia lapsia kenelle tahansa, ja he ovat positiivisia ja ihania ihmisiä, mutta jos ajatellaan asiaa lajin säilymisen kannalta, niin sukurutsa ei silloin ole kovin suositeltavaa. Sillä saksalaisella pariskunnalla oli kaikki lapset kehitysvammaisia, harvemmin pariskuntien ihan kaikki lapset ovat vammaisia... Tai saattaa olla, jos molemmilla sattuu olemaan perimässään joku viallinen geeni. Tällaisten geenien yhteensattumisen todennäköisyys on tietenkin suurempi silloin, jos ihmiset ovat sukua keskenään... Eli mieti siltä kannalta asiaa.

        Saamathan tupakoitsijat, juopot ja narkkarit mennä naimisiin ja tehdä lapsia, vaikka vammaisten lasten saamisriski on moninkertaisesti suurempi kuin lähisukulaisilla.


    • kysyn vaan

      Eikö täysikäisillä ihmisillä pitäisi olla oikeus tehdä mitä haluavat makuuhuoneessa? Homoseksuaalisuudesta suomessa tuomittiin vankilaan vuoteen 1971 asti, mutta sukurutsasta voidaan tuomita vieläkin. Onko tämä muka oikein ja tasa-arvoista?

      Joten kyllä homot liittyvät sukurutsaan yhtä lailla kuin muidenkin vähemmistöjen epätasa-arvoinen kohtelu. Miksi sama sukupuolta olevat voivat rekisteröidä avioliiton mutta sisarukset eivät? Ja miksi romanit saavat joka vuosi sossulta 100€ kansallispukuun, mutta venäläiset tai suomalaiset eivät. Tämä ei ole muuta kuin syrjintä ja epätasa-arvoa!

      Ja miten homot muka säilyttävät lajinsa? Eivät he tietääkseni pysty tekemän lapsia keskenään. Joten laajin säilyminen ei taida olla avioliiton perimmäinen syy. Vaan rakkaus ja halu elää yhdessä.


      -[if lte IE 8]>

      • kysyn vaan

        Tai miksi moniavioisuus on edelleen tabu?

        Mielestäni kenelläkään pitäisi olla mitään sanomista, jos täysikäiset ihmiset haluavat vapaehtoisesti perustaa moniavioiseen perheen. Kukaan ulkopuolinen ei voi mennä sanomaan, mikä on paras tapa elää, ihmisiä on niin monenlaisia että jokainen on tilanteensa itse valinnut. ja mitä enemmän on rakkautta, sitä parempi.

        Ylioppilas lehdessä oli vähän aika sitten hyvä artikkeli, SUOMALAISISTA opiskelijakaveruksista, pojasta ja kahdesta tytöstä. Jotka asuvat yhdessä ja jopa nukkuvat kolmestaan samassa sängyssä. Mutta eivät voi mennä naimisiin ja pojan on valittava kumman tytön hän menee naimisiin. Miksi näin? Vaikka he kolme haluaisivat elää yhdessä ja mennä kolmestaan naimisiin.

        Miksi suomessa syrjitään vähemmistöjä? Ei voi muuta sanoa, että suomi on rasistinen maa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe