Niin helv...etisti kaikesta ja eikö se ole kuluttavaa ajatella niin paljon negatiivista toisesta?
Miksi epäilet minua
28
316
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voitko kertoa missä hän on epäillyt sinua? Tunnetteko hyvin?
- Anonyymi00002
Minä en ajattele mielestäni hänestä negatiivisesti. Minua on ymmärretty aiemmin suhteessa ollessa ihan väärin, niin haluaa tulla ymmärretyksi ja yrittää kai liikaa. Se oli huono suhde joka olisi pitänyt lopettaa kuukauden jälkeen. Meni siinä pask assa monta vuotta, niin muutuin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä en ajattele mielestäni hänestä negatiivisesti. Minua on ymmärretty aiemmin suhteessa ollessa ihan väärin, niin haluaa tulla ymmärretyksi ja yrittää kai liikaa. Se oli huono suhde joka olisi pitänyt lopettaa kuukauden jälkeen. Meni siinä pask assa monta vuotta, niin muutuin.
Kaksi edellistä saman kirjoittajan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaksi edellistä saman kirjoittajan.
No niin onkin, palstasedän näytös, jossa se puhelee jostain suhteesta. Täällähän sitä juuri sellaisia puidaankin
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja sinä performatiivisetä täällä tilität muka tälle ns suhteen toiselle osapuolelle. Aivan todella uskottavaa taaskin
- Anonyymi00017
Se kuvittelee ihan perkeleesti
- Anonyymi00004
Huomaatko, että teet itse nyt ihan samaa?
- Anonyymi00005
Kyllä huomaan.
Mutta, kun ei ole yhteyksiissä enää niin tarttuu jokaiseen oljen korteen täällä. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä huomaan.
Mutta, kun ei ole yhteyksiissä enää niin tarttuu jokaiseen oljen korteen täällä.Täällä ei tunnista ketään. Olet liian syvällä kuvitelmissasi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Täällä ei tunnista ketään. Olet liian syvällä kuvitelmissasi.
Ei muuten nyt kestä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Täällä ei tunnista ketään. Olet liian syvällä kuvitelmissasi.
Ehkäpä sinä itse olet liian syvissä vesissä kun jatkat vatvoa tämän palstan trolliäijän skeemoja. Joku syy sulla siihen on
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ehkäpä sinä itse olet liian syvissä vesissä kun jatkat vatvoa tämän palstan trolliäijän skeemoja. Joku syy sulla siihen on
Kielenkäytöstäsi huomaa, että olet mielenterveyspotilas, joka on ainakin joskus käynyt terapiassa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kielenkäytöstäsi huomaa, että olet mielenterveyspotilas, joka on ainakin joskus käynyt terapiassa.
No sinullahan se maagisia kykyjä on jos tuollaisen ulottuvuuden nappasit lennosta. Se on hyvä uskoa itseensä ja vaikutusvaltaansa profiloida muita ihmisiä
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
No sinullahan se maagisia kykyjä on jos tuollaisen ulottuvuuden nappasit lennosta. Se on hyvä uskoa itseensä ja vaikutusvaltaansa profiloida muita ihmisiä
Ei siinä tarvita muuta kuin tarkkanäköisyyttä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja erityiset miinispisteet tästä loppukaneetista mielenterveyspotilas, joka on ainakin joskus käynyt terapiassa. Eikö tällainen selektiivinen ableismi ole niissä tietyissä piireissä vähän negatiivinen määre jos noin muuten hymistellään itsensä hyväksymisestä, lempeydestä, terapeuttisesta matkasta itseensä ja muusta kymmenestä hyvästä
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei siinä tarvita muuta kuin tarkkanäköisyyttä.
Vai niin, no sinun tarttee nainen kirjoittaa vaikka siitä kolumni👍
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja erityiset miinispisteet tästä loppukaneetista mielenterveyspotilas, joka on ainakin joskus käynyt terapiassa. Eikö tällainen selektiivinen ableismi ole niissä tietyissä piireissä vähän negatiivinen määre jos noin muuten hymistellään itsensä hyväksymisestä, lempeydestä, terapeuttisesta matkasta itseensä ja muusta kymmenestä hyvästä
Se koira älähtää...
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se koira älähtää...
Siis kokisitko sen kovinkin mehukkaampi tietona että joku on käyny joskus terapiassa vai mikä tässä oli nyt sen arvoista, että piti heittää tällainen kommentti mahdollisesti sivusta omaa agendaa eteenpäin tönäten? T naiselta
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se koira älähtää...
No siinä toinen vastaava maalailija, kaiken lisäksi teillä kahdella on sama kohde
- Anonyymi00006
En mä epäile sua mistään.
- Anonyymi00007
Ikinä!
- Anonyymi00027
En mäkään. Välillä silti mietin, oletko 🧐... 🤔
- Anonyymi00009
Ja jos suoraan sanotaan niin et ole mitään pelimies tyyppiä. Oot vähän liian ujo siihen.
- Anonyymi00021
Hmm auttaisiko jos kerrot edes kirjaimen kenelle?
- Anonyymi00023
Mitäs jos palstasetä eli aloittaja kilvoittesit jälkeenjääneiden lukijoiden kanssa näillä nimikirjaimilla niin olis tämäkin ketju paketissa nopeammin ns
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitäs jos palstasetä eli aloittaja kilvoittesit jälkeenjääneiden lukijoiden kanssa näillä nimikirjaimilla niin olis tämäkin ketju paketissa nopeammin ns
Ja hei sori taas kieliasu, mutta onhan se nyt aivan järjetöntä roikuskella täällä tunnistelemassa muka eri henkilöitä jotain psykedeelisiä mind mappeja piirtämällä esim seuraavalla sapluunalla- tämä kirjoittaja on x ja nyt se haukkuupi tässä tätä yytä ja seuraavaksi äxsää jne mitä sirkusta tietyt lukijat nyt onkaan täällä vetäneet😏
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ja hei sori taas kieliasu, mutta onhan se nyt aivan järjetöntä roikuskella täällä tunnistelemassa muka eri henkilöitä jotain psykedeelisiä mind mappeja piirtämällä esim seuraavalla sapluunalla- tämä kirjoittaja on x ja nyt se haukkuupi tässä tätä yytä ja seuraavaksi äxsää jne mitä sirkusta tietyt lukijat nyt onkaan täällä vetäneet😏
Ja juurikin tämän palstasedän trollausten aallon harjalla ratsastaen panettelu on kätevää kun mitään ei tarvitse todistaa kuhan inttää menemään ja tartuttaa muihin saman..tilan näin nätisti ilmaisten.
- Anonyymi00028
Se on sellainen jokaisen ihmisen sisään rakennettu suojamekanismi. Kokemuksen tuoma buustaa sitä välillä liikaa. Vain sinisilmät ei ymmärrä suojella itseään. Onhan se joskus rankkaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark874683Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv2034608"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1063066Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m223057Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p962980Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1382268Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.332167- 892143
- 202112
Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi371909