tekoripset, meikit, pistoshoidot.......
Miehen pitää maksaa rakennekynnet
45
230
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei vissiin ole löytynyt palstaäijä sellaista miestä sitten, joka kustantaisi sun transssuilut. Kokeile jos saisit oikeusteitse massia?
Ainiin paitsi jos olet seurattava pedo.fiili. ups.- Anonyymi00004
Mitä osastohoito mielenterveys puolella kustantaa. Maksatko itse?
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
No jopa sulla meni herne taas nenuun mitättömästä syystä. Sivusta T
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin siis tämä hokemasi mantra on toki ihan hauska mutta ei taida nettisetää naurattaa yhtään.. Olet naisia esittävä pedo.fiili ja onnea elämään kun vuosien sekoilusi tulee julkiseksi.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin siis tämä hokemasi mantra on toki ihan hauska mutta ei taida nettisetää naurattaa yhtään.. Olet naisia esittävä pedo.fiili ja onnea elämään kun vuosien sekoilusi tulee julkiseksi.
Palstaäijä todennäköisesti suunnittelee marttyyrin kohtaloa itselleen. Näin yleensä käykin kun kyseessä rikoksentekijä jonka teot kohdistuu alaikäisiin. Käppänä tietää suuren yleisön vastaanoton siinä vaiheessa..
KRP:n puheääniä kuunteleva tonttu 😁 - Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Enimmäkseen tämän mantran hokija taitaa olla juuri tämä palstasetä, mutta se on tosi kuin vesi että esim itse paljon skeidaa jauhavat saattaa olla sillä tavalla suhteellisuuden- ja todellisuudentajun kadottaneita, että ottavat itseensä kun netissä lukee että joku mies x on pedo jne, eli ehkä aukeaa jo enemmän että miksi tiettyä dialogia ollut
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Enimmäkseen tämän mantran hokija taitaa olla juuri tämä palstasetä, mutta se on tosi kuin vesi että esim itse paljon skeidaa jauhavat saattaa olla sillä tavalla suhteellisuuden- ja todellisuudentajun kadottaneita, että ottavat itseensä kun netissä lukee että joku mies x on pedo jne, eli ehkä aukeaa jo enemmän että miksi tiettyä dialogia ollut
Ja kaiken lisäksi tällainen joukkohysteria voi toimia hetken piireissä joiden pitäisi lievästi sanoen tietää vähän paremmin
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Palstaäijälle nimenomaan tämä mt aspekti tuntuu olevan tabu. Ihan peruspsykkaa jodlata muiden tarvitsevan hoitoa kun käppänän rikokset on tapetilla, harhaisuutta ym mukavaa. Ei taida ikävä kyllä enäääään auttaa pyristely, vaikka netissä elävä erakko kiihtynytkin näissä naisesityksissään näin loppua kohden.
- Anonyymi00002
Vai että pistoshoidot, palstasetä. Et taida epipenistä puhua vai mitä? Eräässä sketsissä oli, että uudet tissit on hyvä lahja mieheltä, niitä ei voi periä takaisin kuten koruja vaikka. Kevennetään vähän tunnelmaa kun savupilvi nousee
- Anonyymi00006
Sukupuolenkorjausleikkauskin maksaa palstaäijä. Sulla saattais tyssätä jo ensimmäiseen konsultaatioon eikä rikoshistorias mairittele ketään.
- Anonyymi00008
Pitääkö miesten tehdä näin turhia aktivointeja tällekin palstalle ?
- Anonyymi00010
Parempi että käpy aktivoi täällä itkujaan, eikä jutskaile esim robloxissa lapsille.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Parempi että käpy aktivoi täällä itkujaan, eikä jutskaile esim robloxissa lapsille.
Pitääkö asiat laittaa eteenpäin. Syyttäjiä löytyy toisestakin suunnasta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kiinnosta vttuakaan. Pedo on dööd ja tämä lienee yleistä tietoa jo, viranomaisilta turha odottaa suojelua koska pskakasa on heidän läheisiinkiin sotkeentunut turinoillaan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siis tarkoitatko tällä fleksailullasi nyt mahdollisesti sitä, että aiot mennä syyttäjälle ulisemaan siitä, että joku henkilöi juuri sinua tai tuttuasi täällä internetissä? Ei ole suutarin lapsilla aina kummoisia kenkiä ei. Sivusta T
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Siis tarkoitatko tällä fleksailullasi nyt mahdollisesti sitä, että aiot mennä syyttäjälle ulisemaan siitä, että joku henkilöi juuri sinua tai tuttuasi täällä internetissä? Ei ole suutarin lapsilla aina kummoisia kenkiä ei. Sivusta T
Tsot tsot nyt wannabe t nainen. Älä kylvä siemeniä sinne missä niitä ei ole 😉
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei vaan sinua syytetään.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tsot tsot nyt wannabe t nainen. Älä kylvä siemeniä sinne missä niitä ei ole 😉
Ja mikä tämä siemen tässä tapauksessa nyt sitten olisi, ätmihunter? Kerro toki
- Anonyymi00035
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei vaan sinua syytetään.
Niin mistä- onko joku seuraavista kansanmurhan valmistelu, ympäristörikos muu rikos mikä?
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ja mikä tämä siemen tässä tapauksessa nyt sitten olisi, ätmihunter? Kerro toki
Katso ja opi. Eikun niinhän sä teetkin 😉
- Anonyymi00039
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei vaan sinua syytetään.
Eli sinun mielestäsi juuri minä henkilöin jotain randomia heppua x ja maalitan häntä erittäin tunnistettavasti täällä internetissä ja syyttäjä on jo laitellut papereita ja nq prujuja kuntoon-kö? Herranjumala jahvat tulloo ja lehmät lentää
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Eli sinun mielestäsi juuri minä henkilöin jotain randomia heppua x ja maalitan häntä erittäin tunnistettavasti täällä internetissä ja syyttäjä on jo laitellut papereita ja nq prujuja kuntoon-kö? Herranjumala jahvat tulloo ja lehmät lentää
Mieheksiluulija on kuin onkin palstaäijä itse. Onpa hyvä että teikäläisen jorinat otettu huomioon jo keväällä paikassa X vai miten se oli. Gotchu 😉
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mieheksiluulija on kuin onkin palstaäijä itse. Onpa hyvä että teikäläisen jorinat otettu huomioon jo keväällä paikassa X vai miten se oli. Gotchu 😉
Jaa siellä Uudenmaan puolella? Ei paras valinta, mikäli joku taho on sinulle oikeaa tietoa vuotanut tänne laulettavaksi
- Anonyymi00043
Anonyymi00036 kirjoitti:
Katso ja opi. Eikun niinhän sä teetkin 😉
Sinulle on siis yksinkertaisesti liikaa se, jos täällä on käynnissä joku keskustelu mistä et ymmärrä niin tuota samaa jargonia ikäänkuin tämä sinun keissi haihtuisi taivaan tuuliin tmv jos et räknää tätä tilannetta koko ajan
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Jaa siellä Uudenmaan puolella? Ei paras valinta, mikäli joku taho on sinulle oikeaa tietoa vuotanut tänne laulettavaksi
Sitä voit vaan arvailla, ehkä jostain aparaatista löytyy vihiä, tai sitten ei 😉
Kiitos kuitenkin näistä väärille urille vievistä marmatuksista, kyllä minuakin vtuttais jos älykkyys riittää lähinnä bittiavaruuden törttöilyyn. - Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Sinulle on siis yksinkertaisesti liikaa se, jos täällä on käynnissä joku keskustelu mistä et ymmärrä niin tuota samaa jargonia ikäänkuin tämä sinun keissi haihtuisi taivaan tuuliin tmv jos et räknää tätä tilannetta koko ajan
Älä nyt hermoo wannabe t naine. Rakastan rakastan sinuakin nyt yhdistetään liekkipiarut
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Älä nyt hermoo wannabe t naine. Rakastan rakastan sinuakin nyt yhdistetään liekkipiarut
Oikeastaan todella hyvä juttu, ettei meitä kahta sotketa enääN varmaan keskenämme kun muutenkin ihan tarpeeksi helisemistä ollut tässä
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Oikeastaan todella hyvä juttu, ettei meitä kahta sotketa enääN varmaan keskenämme kun muutenkin ihan tarpeeksi helisemistä ollut tässä
Meno kovenee vaan, mutta se taitaa olla vaan seurausta sairaasta KEISSISTÄ mikä ei lopu kuin ongelman eliminointiin.
Naiset ja lapset kiittää, ilmeisesti jotkut miehetkin.
- Anonyymi00011
Sinä osaat sitten tehdä parasta ruokaa pitää kodin kunnossa hoitaa lapset pihat ja autot. Miehellä jää aikaa sitten käydä lämmittämässä muissakin pedeissä. Pysyy suhde virkeänä. Sinähän et jaksa kuitenkaan yöllä 3ota herätä nusima
- Anonyymi00012
Muista sitten. Kolme lämmintä ateriaa kahvit suupaloineen välissä. Siivoat ja tiskaat. Katsokkin että pysyt kunnossa tai saat lähteä.
- Anonyymi00017
Paskaa ruokaa ei sitten meillä syödä. Jos en pidä siitä saat ottaa matkalaukkusi ja kynnet ja häipyä.
- Anonyymi00014
Uusia naisia on paikallesi tulossa :)
- Anonyymi00019
Mites susta palstakäppänä liikkuu huhuja että jopa sukulaises karttaa sekopåistå skitsofreenikkoa? Eivätkö halua olla tekemisissä skitsofreenisen ahdistelijan kanssa? Onko uudet naiset nyt siellä huoneessa kanssasi 😂
Kuole. - Anonyymi00020
Silloin ne muut miehet on vapaina. Monet miehetkin liikkuu vapaina.
Sinä et ainakaan saa ketään. - Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Silloin ne muut miehet on vapaina. Monet miehetkin liikkuu vapaina.
Sinä et ainakaan saa ketään.Mitä minä just luin eikä edes handel tai kaupan siirerimyynti ole vielä alkanut ja jo nyt tällaista tekstiä. -TT
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mitä minä just luin eikä edes handel tai kaupan siirerimyynti ole vielä alkanut ja jo nyt tällaista tekstiä. -TT
Mistä kenenkään siiderinjuonneista tiedät.
Kannattaa suu pitää soukemmalla. Taidat itte käyttää jotain aineita. - Anonyymi00041
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mistä kenenkään siiderinjuonneista tiedät.
Kannattaa suu pitää soukemmalla. Taidat itte käyttää jotain aineita.No etkö sinä räpätäti ole tällaisestakin asioista tiennyt kertoa, eli jauhaa täyttä skeidaa. Vai oliko täällä joskus joku mehukas paljastus, että ”joku” on nuorena on käyttänyt kannabista ja kaikkea saa selville kun kaivelee
- Anonyymi00022
Välillä käy mielessä, että kyllä se oma kaivattu saa olla tyytyväinen, että tällainen aika tavallinen nainen kaipailee. Ei ole tuollaisia vaatimuksia tulossa täältäpäin! 😂
- Anonyymi00024
Vaihda kaivattu sana johonkin toiseen niin et olisi niin läpinäkyvä. Metsässä miekkaileva puutarhatonttuäijä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vaihda kaivattu sana johonkin toiseen niin et olisi niin läpinäkyvä. Metsässä miekkaileva puutarhatonttuäijä.
Kiitos kommentista, Metsässä miekkaileva puutarhatonttuäijä. Kiva, että jaksat postailla foorumilla heti aamusta!
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kiitos kommentista, Metsässä miekkaileva puutarhatonttuäijä. Kiva, että jaksat postailla foorumilla heti aamusta!
Nuku sinäkin välillä. Lääkearsenaalista päätellen siihen olisi ainakin teoriassa mahdollisuus 😁
- Anonyymi00034
Tekoripset ja turkishaalari koonaispuku kuin potkupuku vauvoilla
- Anonyymi00038
Kertoo kaiken tämä jookaus vauvoista palstaäijä eli ekkmannin sepi. Toivottavasti saat arvoisesi kohtalon.
- Anonyymi00037
Mulla ainakin vaan yksi lääke ja sekin perussellainen,minkä välillä unohdan.
- Anonyymi00048
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164496Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv632595Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko71127- 66864
- 21853
- 41825
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67787