Ihana arki

Anonyymi-ap

Pian päästään töihin ja alkaa tavallinen hyvä arki. Ja saan nähdä yhden suloisen. Toivon ainakin näkeväni 😘

<3

21

557

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä näen rakkaani joka päivä😍🥹

• Anonyymi00002

Odotan näkeväni yhden söpön työkaverin myös 😘 huh se jännite meidän välillä 🥵

• Anonyymi00003

Niin minäkin ihana mies ❤️

• Anonyymi00005

Tiedätkö sen tunteen kun lopettaa välittämästä että mitä muut meistä ajattelee ja sen sijaan antaa vaan sydämen viedä ❤️

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tiedätkö sen tunteen kun lopettaa välittämästä että mitä muut meistä ajattelee ja sen sijaan antaa vaan sydämen viedä ❤️

Näin olen toiminut kokoajan ❤️

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Näin olen toiminut kokoajan ❤️

Mulla meni hetki tajuta se mut sit ymmärsin että satutan vaan itseäni jos en anna sydämen viedä 🩷

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mulla meni hetki tajuta se mut sit ymmärsin että satutan vaan itseäni jos en anna sydämen viedä 🩷

Kenestä tykkäät?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kenestä tykkäät?

Mua nuorempi nainen. Meidän ekasta katseesta lähtien oon tuntenut jotain selittämätöntä ja vahvaa vetovoimaa häntä kohtaan. Jotain sellaista mitä ei oo kukaan muu saanut koskaan aikaan

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mua nuorempi nainen. Meidän ekasta katseesta lähtien oon tuntenut jotain selittämätöntä ja vahvaa vetovoimaa häntä kohtaan. Jotain sellaista mitä ei oo kukaan muu saanut koskaan aikaan

❤️❤️❤️

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En tiedä koska luen näistä aloituksista vain pari ekaa ja sitten kyllästyn. Yleensä luen vain otsikot. On niin jotenkin lapsellisia jankkaamisketjuja. Haaveillaan rikkaasta miehestä tekemättä itse mitään sen eteen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minkä ikäinen nainen on? Tai muu tunniste?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

???

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minkä ikäinen nainen on? Tai muu tunniste?

20-26 väliin osuu ikä

• Anonyymi00004

Koululaiset ja opiskelijat kannattaa jättää rauhaan.

• Anonyymi00014

Kyllä

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kyllä

… …

• Anonyymi00019

Kaikki ihmiset kannattaa jättää rauhaan. Ei heillä ole aikaa kirjoitella tänne kun pitää ”mennä töihin”, ei myöskään yöllä ole aikaa kirjoitella.

• Anonyymi00006

::D

• Anonyymi00018

🤣
        👍

• Anonyymi00020

Eilen nähtiin vilahtaen. Tänään ei nähdä. Huominen jää tuntemattoman hämärään. Ensin ukkosta eteenpäin säännöllisyys sanelee mahdollisuudet.

• Anonyymi00021
      UUSI

Me nähtiin tänään pitkästä aikaa tai no joulukuussa viimeksi mutta mulle se tuntui ikuisuudelta 🥹❤️❤️👩‍❤️‍👩

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      144
      3641
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      72
      2206
    3. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      64
      1938
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      97
      1911
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1869
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      9
      1714
    7. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1581
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      1564
    9. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      11
      1370
    10. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      125
      1353
    Aihe