Kummallista on uusi maailman järjestys, joka sataa punin laariin.
Pohjoismaat tukevat Gröönlantia ja Tanskaa
18
326
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tanska on pelkkä kirpunpaska kartalla. Ennen oli Viikingit. Oikeita karvaperseitä. Valloittajia ja äijiä. Nykyään pelkkiä ämmiä koko Tanska täynnä. Trumppi ottaa mitä haluaa. Oikeus on aina seurannut vahvimman miekkaa. Tappion kärsineet ovat väärässä.
- Anonyymi00002
Siinäpä ite pillipiipari avautui
- Anonyymi00017
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siinäpä munkin purija kilahti
- Anonyymi00003
Olisi luullut, että putinin diktatuurista, sotarikoksista ja jopa omien tappamisesta olisi kiina rohkaistunut taiwanin suhteen mutta kumma kyllä ei.
- Anonyymi00004
Jännää ihanko totta
- Anonyymi00005
On se jännää kuinka eräs trumppi saa huomiota,
- Anonyymi00008
Just, kaikki huomio vaan munkinhokijalle. Siitäkös se tykkää!
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Just, kaikki huomio vaan munkinhokijalle. Siitäkös se tykkää!
Minä huomioin kaikki hänen holemiset
- Anonyymi00007
Tansakan kannattaa suosiolla luovuttaa väistämätön lopputulos on jo tiedossa.
- Anonyymi00011
Totta. mitäpä muutakaa tanska voi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Totta. mitäpä muutakaa tanska voi.
Näin se on. Mutta silti hirvittää koko tilanne.
tai sitten juju.
- Anonyymi00013
Kukahan sitä pari vuotta sitten sanoi tälläkin palstalla että kolmas maailmansota alkaa antarktiselta alueelta???? Hmm
Se olin mie.- Anonyymi00014
kukas sen kissanhännän nostais jos ei katti ite. :P
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
kukas sen kissanhännän nostais jos ei katti ite. :P
No munkin purija nostaa hillot pöydälle
- Anonyymi00015
EU:n pitäisi toimia kuten Kiina, jos Usa laittaa tuontitulleja tietyn määrän Kiina laittaa saman verran Usalle. EU; n on toimittava samoin.
Kyllä ne 200%:n tullit viskille ja jenkkiviinalle varmasti avaisi Trumpinkin harittavat silmät.- Anonyymi00016
Eu:lla ei ole oikein mitään mitä he eivät voisi tehdä niin halutessaan itsekin, sen sijaan täällä palattaisiin aika nopeasti kivikaudelle.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eu:lla ei ole oikein mitään mitä he eivät voisi tehdä niin halutessaan itsekin, sen sijaan täällä palattaisiin aika nopeasti kivikaudelle.
Taitaa jämpsän portissa munkki tutista pöksyissä
- Anonyymi00021
Jämsän lahja Suomi 24:lle!
Siinäpä munkin purija kilahti
Jännää ihanko totta
No munkin purija nostaa hillot pöydälle
Taitaa jämpsän portissa munkki tutista pöksyissä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392