Tällaiseen ilmiöön en ole muualla törmännyt. Vaikuttaa sille, että suurin osa Pohjois-karjalaisesta väestöstä on keskenään samanlaista. Samat persoonan piirteet toistuu toistumistaan
Tällainen on luonnotonta koska ihmisten kuuluisi olla erilaisia eli yksilöitä. Muualla ihmiset on erilaisia persoonia suurimmalta osaltaan. Tämä on normaalia.
Narsistien tiedetään olevan keskenään samanlaisia. Herää kysymys liittyykö tämä narsismiin.
Miksi Pohjois-karjalassa suurin osa on keskenään samanlaisia?
11
197
Vastaukset
- Anonyymi00001
Samanlaisuus suojelee Lieksaa, siellä erakko hommat ei onnistu ollenkaan, kun Sittarin eteisessä täytyy käydä kuuntelemassa päivittäin, missä kohti samanlaisuus on menossa.
- Anonyymi00002
Suojelee Lieksaa? Nimenomaan odotusarvona se että kaikkien täytyisi olla tai ajatella samoin, on tie varmaan epäonnistumiseen. Onnistuneet yhteisöt muodostuu erilaisuudesta ja eri ominaisuuksista jotka täydentää toisiaan,
Lisäksi samanmielisyyden odotus johtaa heikkoon päätöksentekoon.
- Anonyymi00003
no muuta takaisin kotimaahasi venäjälle
- Anonyymi00004
Sisäsiittoisuus tekee ihmisistä samanlaisia.
- Anonyymi00007
Vaikutitkin niin kovin samanlaiselta.
- Anonyymi00005
Minäkin haluan olla keskenäni samanlainen...! 🙋♂️
- Anonyymi00006
Olen luovuttanut 60 luvulla eritepankkiin jugurttiani. Minulla noin 500 jälkeläistä lieksassa
- Anonyymi00008
Minä olen lahjoittanut jugurttia viidelle serkkulikalle.
- Anonyymi00009
Lampaan takana on paimen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä olen lahjoittanut jugurttia viidelle serkkulikalle.
Serkkusi ovat varmaankin pitäneet sinun jugurtistasi 🤭
- Anonyymi00012
Haluutko nähdä kuumia profiileja? Täällä ne on ❤️ https://Jeny.hoty.lat/Jeny#/?/?/q4s8wv9m6
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73873
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104728- 47603
- 36603
- 35587
- 40585
- 30581
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36483